تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : ۴۷۴۴۴۳
به همت جهادگران؛

مرمت ۱۰۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

۱
۰
مرمت ۱۰۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
کبنا ؛
جهادگران بسیجی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ مدرسه در مناطق مختلف استان را مرمت و بهسازی کردند.
به گزارش کبنا نیوز، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه، در روز‌های تعطیل نوروزی، بهسازی، مَرِمَت و زیباسازی ۱۰۰ مدرسه در نقاطِ مختلف استان انجام شد و بقیه مدارس استان در تعطیلات تابستان امسال انجام می‌شود گفت: رنگ آمیزی، نقاشی، خطاطی، مرمت، تعمیرِ میز و صندلی‌ها و جوشکاری و درختکاری در فضای مدرسه، از جمله اقدامات است که به همت جهادگران انجام شد.
جمالی با بیان اینکه، اداره کل آموزش و پرورش استان در توافق با گرو‌های جهادی رفع مشکلات آموزشی و شاداب سازی مدارس مناطق محروم را در تعطیلات نوروز و تابستان امسال در دستور کار قرار داه است افزود: ۲۰۰ دانش آموز و بسیجی دختر و پسر در قالب اردو‌های جهادی اقدام به بهسازی، رنگ آمیزی و مرمت مدارس این شهرستان کردند.
وی ادامه داد: بازسازی و مرمت مدارس مناطق کم برخوردار، رنگ آمیزی و نقاشی مدارس روستاها، آموزش امداد رسانی و اطفاء حریق، لوله کشی، برق کشی، جوشکاری، بتن ریزی، قالب بندی و شیب بندی در برخی کار‌ها از مهمترین اقدامات گروه‌های جهادی است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: بهسازی، مَرِمَت و زیبا سازی این مدارس با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی انجام شد.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیانور یاسوج، با اشاره به اینکه، بسیج دانشجویی، در دو گروه خواهران و برادران در قالب چندین طرح مختلف تاکنون ۱۰۰ نفر روز نیرو‌های آموزش دیده را برای بهینه سازی فضا‌های آموزشی به کار گرفته است گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ دانشجو دختر و پسر در اردو‌های جهادی طرح شاداب سازی مدارس فعالیت می‌کنند.
رستمی با بیان اینکه، در تعطیلات عید نوروز و تابستان، دانشجویان مدارس استان را برای سال تحصیلی آینده آماده می‌کنند افزود: حرفه آموزی، افزایش روحیه مسئولیت پذیری و غنی سازی اوقات فراغتِ دانش آموزان از اهداف فعالیت‌های جهادی در شهرستان‌های مختلف است.
وی گفت: رنگ آمیزی، تعویض میز‌های فرسوده، تعمیر سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و روشنایی مدارس از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این طرح است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

رز
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه توی این استان کسانیکه اهل خدمت وتلاشندبه کارگرفته نمیشوند
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1