تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۴۶۴۵۵۹
کبنا گزارش می‌دهد:

بازدید معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌سازی تیم استان در مسابقات دانش‌آموزی هندبال به میزبانی یاسوج

۰
بازدید معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌سازی تیم هندبال
کبنا ؛فرشید کرمی_معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و بویراحمد_ در سخنانی در حاشیه بازدید از اردوی اماده سازی تیم های منتخب ابتدایی ‌متوسطه اول استان در مسابقات هندبال دانش آموزی آموزشگاه های کشور با اشاره به تجربه ارزشمند میزبانی مسابقات ورزش دانش آموزی هندبال کشور در دو بخش(آقایان و بانوان) دوره متوسطه برای اولین بار در استان را نماد توسعه ورزش دانست و گفت: مسابقات ورزشی سبب ارتقاء سطح انگیزه دانش آموزان، استعدادیابی و توجه به دیگر رشته‌های ورزشی استان و تاثیر بسزایی در حوزه گردشگری می‌شود و برای اولین بار درشناسنامه آموزش و پرورش استان این اتفاق مهم ثبت می‌شود.


معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان در بخش دیگر سخنان خود به آمار شرکت‌کنندگان در مسابقات پرداخت و با بیان اینکه قریب به ۲۱۰۰مهمان در این مسابقات وارد استان می شوند بیان کرد؛ با توجه به زیرساخت هایی که در شهر یاسوج مرکز استان داشتیم و همچنین تعاملاتی که با اداره کل نوسازی برای مجهز کردن خوابگاه و سالن‌های ورزشی در اختیار گرفتیم همچنبن در این راستای آمادگی‌های برای مستقر شدن تیم‌های شرکت کننده در خوابگاه‌های دانشگاه یاسوج و علوم پزشکی هم انجام دادیم.



کرمی متولی ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد؛ وجود آکادمی بزرگ و افتخارآفرین و هویت‌ساز فراز بام خائیز دهدشت در استان و شهرستان کهگیلویه یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت ما برای شایسته بودن و در اولویت بودن این میزبانی در استان بوده است.
فزشید کرمی با اشاره به فرآیند آماده‌سازی تیم منتخب در بازدید از آکادمی فرازبام خائیز گفت: هندبال رشته ای که در استان ما گل سر سبد دیگر ورزش‌های توپی و سالنی است و این آماده‌سازی و فرآیند در باشگاه فراز بام خائیز توسط کادری مجرب و مربیان ملی در حال اماده سازی وهمچنین در راستای تفاهم نامه همکاری بین هیئت هندبال استان ، قابل تقدیر است برای تکمیل شدن این آمادگی در شهر یاسوج در محل مسابقات اردو تدارکاتی برای آشنایی با تاکتیک ها و سالن بازی در دستور کار قرار دادیم.



کرمی در پایان خطاب به هندبالیست‌های تیم منتخب مسابقات ملی دانش‌آموزی اظهار امیدواری و قهرمانی در این مسابقات کرد و گفت: هزینه‌های تیم از قبیل لباس ورزشی مسابقات و کیف و کفش و دیگر موارد لازم را آموزش و پرورش استان تهیه می کند و در صورت قهرمانی تیم های شرکت کننده امتیازات ویژه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم.



فاطمی‌زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در بازدید از آماده‌سازی تیم منتخب هندبال مدارس آموزش و پرورش در مسابقات دانش‌آموزی کشور گفت: تیم در فرآیند آماده سازی و آمادگی در شرایطی مساعدی قرار دارد، امیدواریم این سرمایه های استان با توجه به امکانات و شرایط آمادگی در مسابقات دانش آموزی کشوری به نمایندگی از استان افتخار آفرینی و پرچم افتخار شهرستان و استان را به اهتزاز در آورند.
فاطمی‌زاده در رابطه با تعامل و تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش با هیئت های ورزشی استان گفت: تعاملمون با هیئت‌های ورزشی و هیثت هندبال استان، تعامل خوبی است و در این مسابقات یک هدف داریم و در راستای این هدف، همه ظرفیت‌ها را پای کار آوردیم.



مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه ادامه داد: در راستای استعداد یابی در نقاط مختلف شهرستان در مدارس رده های سنی استعداد یابی صورت گرفت و دانش آموزان در رشته هندبال مدارس شناسایی شدند و آموزش و آماده سازی با مربیان فرهیخته آکادمی هندبال فراز بام در راستای تفاهم نامه همکاری انجام گرفت و این فرصتی شد آماده‌سازی در حوزه گسترده‌ای انجام شود.
فاطمی زاده گفت: در شهرستان در دل این محرمیت‌ها بازیکنانی توانمند استعداد یابی شدند که آماده حضور در مسابقات کشوری به عنوان نماینده جامعه دانش آموزی هستند و برا جذب به تیم‌های ملی و ره‌آورد افتخار آمیز برای آموزش و پرورش و امتیاز و الگوسازی برای استان می‌شوند.
این مسئول با اشاره به میزبانی استان گفت: میزبانی کار ارزشمند و فرصت مغتنمی است و ما میزبانی، مدال آور در رشته هندبال هستیم این باعث می شود ظرفیت های استان معرفی شود و یک بستر سازی در رشد و معرفی و تقویت ورزش استان و شهرستان تأثیرگذار است.
فاطمی زاده ادامه داد: استعداد یابی مدارس، میزبانی المپیاد ورزشی تیزهوشان سراسر کشور و حتی حضور دو تیم مدارس در رشته هندبال هندبال دانش آموزی استان برای حضور در مسابقات آموزشگاه های کشوری، این اقدامات و تعاملات محصول همون برنامه‌ریزی‌های است که در حوزه استعدادیابی و همکاری با هیئت‌های ورزشی در بحث استعدادیابی مدارس صورت گرفته است.



فاطمی در پایان خطاب به تیم منتخب ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: مایه عزت و سربلندی و آبروی این شهرستان هستید فرصت و ظرفیت های خوبی برای استان در این مسابقات ایجاد می‌شود ان شاالله پرچم افتخار شهرستان و استان را به اهتزاز در خواهید آورد.
لازم به ذکر است مسابقات دانش آموزی هندبال کشوری در رده سنی دوره متوسطه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج برگزار می شود.
لازم به ذکر است این مسابقات ابتدایی در شهر تبریز از هشتم تا سیزدهم مرداد ومسابقات متوسطه اول از بیستم تا بیست پنجم مرداد در شهر یاسوج برگزار می‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1