تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۶۳۶۴۲
معاون آموزش و پرورش استان:

توزیع کتب درسی دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۱
۰
توزیع کتب درسی دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
کبنا ؛
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از توزیع کتب درسی دانش آموزان جهت سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، ایمان سبحان نژاد با اعلام این خبر گفت: کتب درسی دانش آموزان در انبار اداره کل آموزش و پرورش استان تجمیع و توزیع به شهرستان‌ها و مناطق آغاز شده است.
وی با بیان اینکه زمان توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور از ۱۰ شهریور ماه اغاز خواهد شد گفت: دانش آموزان برای دریافت کتاب های درسی خود باید به مدرسه محل تحصیل خویش مراجعه نمایند.
سبحان نژاد  افزود: سفارش کتاب های درسی دانش آموزان در تمام پایه های تحصیلی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام کتاب های درسی به آدرس irtextbook.com انجام می پذیرد که دانش آموزانی که در مهلت اعلام شده اقدام به ثبت نام کتاب های درسی خود به صورت فردی و گروهی نموده اند، می توانند به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده و کتب درسی خود را دریافت نمایند.
وی یاداور شد: زمان ثبت سفارش کتاب سال تحصیلی آتی دانش آموزان میان پایه از ۹ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۶ خردادماه ادامه دارد که مدیران مدارس موظفند دانش آموزان را به شکل گروهی ثبت نام نمایند .
سبحان نژاد گفت: از ۱۲۵ هزار دانش آموز میان پایه در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد تا کنون ۱۰۵ هزار دانش آموز اقدام به ثبت سفارش کتب درسی نموده اند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اولیاء محترم و دانش آموزان عزیز در مهلت باقی مانده تا ۲۶ خردادماه با مراجعه به مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش کتاب اقدام نمایند تا دانش آموزان در ابتدای مهرماه منابع درسی در اختیار داشته باشند.
وی گفت: ثبت سفارش کتب درسی جهت دانش آموزان پایه اول دبستان از ۵ تیرماه و پایه هفتم متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم از ۱۰ تیرماه نیز آغاز خواهد شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سیسخت
Iran, Islamic Republic of
عنوان خبر توزیع شد متن خبراز۱۰شهریورآعازخواهدشد...خخخخخ😁
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1