تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۶۳۶۸۸

دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برنده مسابقات المپیاد کشوری شد

۳
۳
دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برنده مسابقات المپیاد کشوری شد
کبنا ؛
در آیین تجلیل از مدال آوران المپیادهای کشوری که با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان کشوری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد از این مدال آور ملی، با اهدای مدال و لوح سپاس تجلیل شد.
به گزارش کبنا نیوز، معاون آموزشمتوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمداستان با اعلام این خبر گفت: ثنا دژآبادی دانش‌آموز پایه دوازدهم تجربی دبیرستان دخترانه فرزانگان یاسوج در زمینه سلولهای بنیادی بازساختی موفق به کسب مدال طلای این المپیاد ملی شد.
محمدجمالی آرند گفت: سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از حوزه‌های پرکاربرد در درمان بیماری‌ها در جهان است که نقش موثری در کارآفرینی و سرعت توسعه کشور دارد.
چمن آرا رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش وپرورش استان هم گفت: در استان کهگیلویه وبویراحمد  طی مرحله اول المپیادهای علمی ۶۷۲ نفر باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۸۹ نفر به مرحله دوم و استانی راه یافتند
دارنده مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور هم درباره رمز موفقیت خود هم گفت: توکل به خدا، حمایت خانواده، کادر مدرسه و تلاش‌های خودم موفق به کسب این مدال شدم.
دژآبادی افزود: المپیاد مسیر لذت‌بخشی است و برای همین دوست دارم علاوه بر تحصیل، در زمینه المپیاد نیز فعالیت داشته باشم ضمن اینکه در کارهای تحقیقاتی پژوهشی چندین سال کار می کنم.



نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Romania
آرزوی موفقیت
Iran, Islamic Republic of
خودش گفته رمز موفقیتم حمایت خانواده وتلاش وپشتکارش بوده پس آمو،ش وپرورش استان اعم از مدیرکل ومعاونش ‌فقط بلدن عکس یادگاری بگیرن
عباسی
Iran, Islamic Republic of
از رسانه ها و خبرگزاری های صدا و سیما که خبر مدال های جهانی تیم هوش مصنوعی را در جهان و در کشور ترکیه اعلام و بارها رسانه ای کردند ، می خواهیم برای تنویر افکار عمومی مدالها و لوح های تقدیر جهانی و ملی آنها را مانند این دانش آموز در سایت ها و صدا و سیما نشان دهند و در معرض دید مردم قرار دهند
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1