تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۷۵۴۰۰
با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آیین جشن روز معلم و تجلیل از معلمان در مدرسه غیر دولتی چتر دانش برگزار شد + تصاویر و فیلم

۰
کبنا ؛با حضور مسئولان استانی و شهرستان، آئین نکوداشت روز معلم و تجلیل از معلمان در مدرسه غیردولتی چتر دانش برگزار گردید.
به گزارش کبنا، ابتدای جلسه، رعنا کشاورز مدیر مدرسه چتر دانش ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی که در طول سال برای دانش‌آموزان تدارک می‌بینند با تبریک روز معلم از زحمات معلمان تقدیر و تشکر کرد‌
در ادامه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در مراسم نکوداشت روز معلم با گرامیداشت روز معلم گفت: هفته معلم هفته بزرگداشت ارزش‌ها، خوبی‌ها، زحمات و موفقیت‌ها است.
   
صالح داستار با بیان اینکه این هفته پاسداشت سال روز شهادت یکی از بزرگ‌ترین معلمین ایران اسلامی استاد شهید مطهری است عنوان کرد: معلمی عشق است و عاشقی واین هنر خداوند است پس کسی که این مسئولیتی که در قامت خدای رحمان و خالق جهان آفرینش است ما باید بیش از پیش باورش داشته باشیم و معلمان نیز خود باور دارند که مسئولیت بسیار حساس و خطیری را بر عهده دارند به طوری که اگر همکاران ما زحماتشان به ثمر برسد صحنه‌هایی را می‌بینیم مانند همین عکسی که جلوی تریبون ما نقش بسته(عکس حاج قاسم که توسط آموزگاران جلوی تریبون جانمایی شده بود) و شما والدین گرامی هم باور داشته باشید که اگر زحمات ونگاه معلمین ما به شخصیت رفیعی چون سردار سلیمانی باشد پس به عمیق بودن و عظیم بودن تعلیم وتربیت قطعاً باور پیدا خواهیم کرد و خیلی از نگرانی‌های ما از بابت تربیت فرزندانمان رفع خواهد شد.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تأکید براینکه هرکجا آموزش و پرورش خوب حمایت شده و همکاری گردیده آسیب‌های اجتماعی وجنگ و جدل‌ها کمتر بوده بیان داشت: در استان یزد در همین کشور خودمان می‌گویند دادگستری آنجا یکی از خلوت‌ترین دادگستری هاست هرچند که در استان ما نیز آسیب‌های اجتماعی نسبت به دهه‌های پیش کمتر شده ولی آنجا قطعاً معلمین موفق‌تری داشته یا اینکه جامعه معلمین آنجا را بهتر و قوی‌تر حمایت نمودند.
  
داستار با اشاره به نقش معلمین در جامعه ادامه داد: سعادت و شقاوت یک جامعه به این برمی گردد که ببینیم تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش آن جامعه چقدر حمایت شده است و یقیناً اگر آموزش و پرورش در جامعه حمایت شده باشد سعادت و سلامت پیش خواهد آمد واین گونه نتیجه یافت می‌شود که کلید سعادت وخوشبختی جامعه در دست آموزش و پرورش و همکاران عزیز ما معلمین بزرگوار است.
داستار با توصیه به اولیاء دانش‌آموزان در خصوص توجه بیشتر نسبت به فرزندان خاطر نشان کرد: انتظار داریم پیوسته به مدارس سر بزنید، همکاران ما راحمایت کنید و وضعیت دانش‌آموزان و فرزندان خود را برسی کنید؛ هر خانواده‌ای و هر جامعه‌ای برای فرزندان خود در سنین دانش‌آموزی کودکی و نوجوانی وقت گذاشتند آن جامعه نتیجه بهتری را بدست ِآوردند.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تصریح کرد: پدران و مادران گرامی اگر در۱۰ و ۱۵ سال اول برای فرزندان خودتان وقت بگذارید یقین داشته باشید در مابقی عمر آن‌ها یک آرامش خاطری برا خود و فرزندان به ارمغان آوده‌اید که انشاءالله هم زندگی آن‌ها و هم ازدواج ورشته تحصیلی آن‌ها آنگونه که شما علاقه دارید میسر خواهد شد.
داستار با بیان اینکه دانش‌آموزان در طول ۲۴ ساعت فقط ۴ تا ۵ ساعت در اختیار معلمان هستند و مابقی در اختیار والدین بیان داشت: انتظار داریم خانواده‌ها بیشتر برای تربیت فرزندان وقت بگذارند چون زیر بنای اصلی و موفقیت فرزندان شما دست خانواده و پدر و مادر می‌باشد.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: ضمن احترام به عدالت آموزشی به تقویت مدارس غیرانتفاعی باور داریم زیرا مدارس غیرانتفاعی باعث یک رقابت مثبت می‌شوند و گوشه‌ای از بار اقتصادی را از دوش دولت برمی دارند.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهید در آموزش، بهداشت یا سلامت رقابت خوبی ایجاد شود تلاش کنید بخش خصوصی فعال شود؛ بخش خصوصی نمونه عینیش همین مدارس غیر دولتی هستند و به عنوان مثال اگر می‌بینید بخشی از همشهری‌ها یا بستگان برای درمان به شیراز سفر می‌کنند علتش رقابت بین بخش خصوصی و دولتی است که اگر بخش خصوصی در درمان هم تقویت شود نتایج خوبی بدست خواهد آمد.
در ادامه، مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح از جمله اجرای سرود، ورزش‌های نمایشی، موسیقی، نمایش طنز توسط دانش‌آموزان ابتدایی و اهدای لوح یادبود به معلمان و گرفتن عکس یادگاری پایان یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1