کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:

کسب موفقیت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در پویش سرسبز ایران قوی

1 ارديبهشت 1402 ساعت 14:08

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب موفقیت در دو بخش دانش آموزان و فرهنگیان در اولین پویش سرسبز ایران قوی سال ۱۴۰۱ خبر داد.


سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب موفقیت در دو بخش دانش آموزان و فرهنگیان در اولین پویش سرسبز ایران قوی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، شهرام قشقایی گفت: در این پویش که با شعار هر ایرانی یک درخت و به یاد هر شهید یک درخت خواهیم کاشت، 10 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در رشته های مختلف جشنواره حائز رتبه های برتر کشوری شدند.
توانازاده رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این پویش که دبیرخانه آن در استان مازندران بود فرهنگیان و دانش آموزان استان در رشته های مختلف در هر سه مقطع تحصیلی با تعداد آثار فراوان ثبت نام   و شرکت کردند که موفق به کسب موفقیت بزرگ در سطح کشور شدند.
داریوش رستخیز کارشناس مسؤل کانون ها و فعالیت های پرورشی اداره کل استان نیز بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، آشنایی دانش آموزان با درختان بومی، ترویج فرهنگ درختکاری، آشنایی با حقوق شهروندی و بهره‌گیری از فضای سبز  دانست که در بخش دانش آموزی در رشته پادکست خانم فرزانه داودی نژاد و سعیده پیش خورد، در رشته فیلم کوتاه نیلوفر رامیان، ویدئو کست آقای سبحان کریمی و سرکار خانم ساغر کریمی زاده، فیلم کوتاه زهرا گلستانی منش، نقاشی گلارین رحمتی  و در بخش فرهنگیان آقای مهدی موسوی امجد، محمد اکرم مفرد و سیدالعباد تقوی به ترتیب در رشته های فیلم کوتاه، ویدئوکست و نقاشی حائز رتبه های برتر گردیدند.


 


کد مطلب: 461356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461356/کسب-موفقیت-فرهنگیان-کهگیلویه-بویراحمد-پویش-سرسبز-ایران-قوی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1