تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۴۶۰۹۵۹
کبنا گزارش می دهد؛

بنرهای آنچنانی در شهر باشت و تقدیر از سیدناصر حسینی پور و بابویی!

۱۸
۳
بنرهای آنچنانی در شهر باشت و تقدیر از سیدناصر حسینی پور و بابویی!
کبنا ؛نصب بنرهای متعدد تقدیر و تشکر در شهر باشت موضوع عجیب و قابل توجهی بود که طی روزهای اخیر به سوژه فضای مجازی تبدیل شد.
به گزارش کبنا نیوز، در ماه اخیر تعدادی زمین چمن مصنوعی و پروژه ورزشی در شهرستان های باشت و گچساران با حضور سیدناصر حسینی پور نماینده مردم افتتاح شد، با این حال حواشی این اتفاق مهمتر از متن بود.
در هفته اخیر پوسترهای تقدیر و تشکر از نماینده مردم در مناطق مختلف شهر باشت نصب شده، بطوری که در ورودی شهر، خروجی شهر و مناطق داخل شهر چندین پوستر تقدیر نصب شده و در ویدئویی که در فضای مجازی پخش شد نیز چندین پوستر در ابعاد بزرگ در خیابان اصلی شهر نصب شده بود دیده شد.
نصب پوسترهای تقدیر و تشکر همیشه از سوی مراجع قضایی تقبیح شده و چنین مواردی از چشم این مراجع به دور نمانده است، و حتی سال گذشته نیز دادستان شهرستان گچساران نسبت به نصب این بنرها تذکر داده و انتقاد کرد. حجت الاسلام ادیبان در یکی از جلسات با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: در صورتی که اداره ای با پول بیت المال اقدام به نصب بنر در زمینه تشکر از انتصاب مسئولی کند اصلا قابل قبول نخواهد بود، و آن بنر پایین خواهد آمد و با شخص مسئول برخورد خواهد شد.
چه اتفاقی افتاده که در باشت با هزینه هایی که مشخص نیست از بیت المال است یا از جای دیگری هزینه می شود، با نصب بنرهایی که قیمت یک و دو میلیونی دارند از اشخاص تقدیر و تشکر می کنند!
در ویدئویی که در فضای مجازی انتشار یافته، در یک نقطه از شهر 6 بنر تقدیر و تشکر از سیدناصر حسینی و سه بنر به خاطر انتصاب امین بابویی نصب شده است!
درب مدارس و فرمانداری ها به روی افراد بی بضاعت باز نمی شود و مسوولان بودجه و پولی در دست ندارند که به نیازمندان بدهند، آنوقت هزینه های اضافی خرج نصب بنرهای تقدیر و تشکر برای خوشداشت افراد خاص می شود.
چنین رفتارهای متناقضی خوشایند نیست و موجب دلسردی افرادی می شود که به مردم خالصانه خدمت رسانی می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به فکر نان باش که خربزه آب است.یه سر به بلوار زند و بیمارستان نمازی شیراز بزنید تا وضعیت رو ببینید.اکثر بیماران از کهگیلویه بویراحمد.تمام چمن های بلوار زند کهگیلویه بویراحمدیها نشستن.تمام مطب‌ها پره از ک. ب ها.به قول سید جمال که گفت مسلمانان در غرب و اسلام در شرق است حالا کهگیلویه بویراحمدیها در شیراز و فیس و افاده و سیاست کاری مسئولین علوم پزشکی در یاسوج است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
قبلا نمازی شیراز پر از بیماران کهگبلویه بویراحمدی بوده یا از وقتی دانشمندانی مثل سامر مرادیان و غلام نژاد رو عزل کردند بیماران کهگیلویه و بویراحمدی به بیمارستان نمازی پناه برده اند. اینکه از کجا میسوزید معلومه اما اینکه عمق این سوز تا چه اندازه و چه وقت تموم میشه کمی نامعلومه.
باشت
Iran, Islamic Republic of
در کل شهر بالای بیست بنر برای چند چمن مصنوعی نصب شده..تعداد بنرها از چمن ها بیشتر هست
Iran, Islamic Republic of
سید ناصر برای همیشه رفت
رسا
Iran, Islamic Republic of
اخ و بختم
نرکس
Iran, Islamic Republic of
درد دل های یک همسر

روزی با نام حقه الزحمه وحالا با عنوان تبصره 4 ازش یاد میکنند.
از همسرم حرف میزنم که بیش از ده ساله درصدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد تلاش میکند.اما هنوز هیچ رابطه استخدامی ندارد واز اون با عنوان نیروی حق الزحمه یا تبصره چهار یاد میکنند.
مثل همسر در صدا وسیمای این استان کم نیست ، نزدیک به صد نفر دیگر هم همین شرایط را دارند..
جالب اما زمانیست که درصد زیادی از کار واسترس بر دوش همین افراد که با عنوان حق الزحمه شناخته شده است گذاشته شده ،افرادی که نقششان در صدا وسیمای این استان پررنگه و با تلاششان ،واستعدادشان توانسته اند ضعف نیروهای رسمی که در سالهای قبل با سیاسی بازی استخدام این سازمان شدند،وفاقد استعداد هستند رو بپوشانند.
واما برگردم به زندگی خودم همسره من حقوقش به چهار میلیون تومان هم نمی رسد .بیشتر مواقع هم به دلیل فشار کاری تا پاسی از شب محل کار است.حقوق ناچیزی که اصلا از عدالت دران خبری نیست.
اما یک سوال؛با این حقوق یک خانواده چهار نفره با همه این هزینه های سنگین .(اجاره خانه،پوشاک.گوشت،مرغ،و....)چکار میتواند بکند.،
آیا متولیان این سازمان میدانند در زندگی ما چی میگذرد؟ .آیا از آرزوهای ما خبر دارند ،؟ایا می دانند که چه بلای سر کانون خانواده های این افراد داره میاد؟
مطمعنا نمی‌دانند ،!چرا که انتظاری هم نیست .وقتی میبینی خبری از عدالت اجتماعی وحقوقی در این سازمان نیست..افرادیکه شبانه روز زحمت میکشند اما سرماه هشتشان گرو نه هست واما برعکس افرادیکه با سیاسی بازی در سالهای قبل استخدام شدندو بدون اندکی تلاش با حقوق و مزایای بالا (اضافه کاری یا اضافه حضور!!!)زندگی میگذارانند .
من دارم از درد دل افرادی با نام حق الزحمه وبا استعداد که فقط به دلیل نداشتن پارتی ورانت سیاسی بلاتکلیف موندند حرف میزنم.
ویک سوال
صدا وسیما که خود از مشکلات دیگر ادارات گزارش تهیه ونقد میکند .آیا مدیرانش این جسارت را هم دارد که از خودش هم گزارش بگیرد ونقد کند....؟مطمعنا نه


لطفا خواهش میکنم به عنوان رسانه مردمی این یاداشت رو استفاده کنید
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت مردم بدبخت باشت قدر تاجگردون را ندانستید ببیند کجا رسیدین که ارزویتان شده معاون مدیر کل
Iran, Islamic Republic of
بله شاهكار سيدناصر همين چمن مصنوعی است و بعد استاندار توانمندی چون احمد زاده هههههااا هههااههههها
Iran, Islamic Republic of
جالبه درمدارس که قبلا سینانی یا آسفالت بوده یه موکت پهن کردند واسمش را گذاشتن چمن مصنوعی.باید بازرسین بررسی کنند که آیا این هزبنه در حد یک چمن مصنوعی واقعی هست تا جایی که ما سراغ داریم چند چمن درسال ۹۸ که حسینی نماینده نبود شروع ودر زمان او تکمیل شده
س
Iran, Islamic Republic of
اینا همش کار سی ناصر هست پول داده گفته واسم بنر بزنید.
آخه بگو،چهار تا فرش موکت چمن مصنوعی مگه چقد پولش شده که به اندازش بنر تو شهر زدی،بگو برو مثل تاجگردون اگه میتونی اسم شهرستان رو بلند کن نه بیا تو باشت بنر چمن مصنوعی بزن بابا به خدا اینکارا زشته
Iran, Islamic Republic of
اوج بی انصافی و اوج بی اعتقای شما که تبلیغات زود رس را شروع کید چرا به اسم اهالی روستاها می نید که د روستا ها تفرقه و تنش ایجاد کنید اشتباه کردید مردم خوب شما را شناخته اند با این کارت فاتحه خود را خواندی
ناشناس
United Kingdom
حیف و صد حیف بنر
اکبر
United Kingdom
یعنی معاون شدن بابویی اینقد عجیبه که باید بنر زد
حواست باشه مثل سری قبل کمتر از یکماه بیرونت نکنن،
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرگر شناسند قدر گوهر گوهری...
پناه میبرم به خدا از شر مردم حسود و کم فهم
پسر بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دزی دزی سیلت ایکردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
استان اینقدر اوضاع بهداشت و درمانش خرابه هست قابل نطر هم دیگه نیست یک نفر تو این استان اومده بره دنبال نخبه های این استان و شرایط کار رو واسشون ایجاد کنه یا همشونو با بی توجهی و بی مهری فراری دادیم رفتن از استان کسایی هم که اومدن اینجا فقط فکر پر کردن جیبشونن و واسشون اصلا ۷دمت مهم نیست البته اینم مقصر مسئولین هست وقت پول پزشک و پرسنل درمان رو با یکسال تاخیر میدن هیچ انگیزه ای واسه خدمت نمی مونه مسئولین به جای خدمت دنبال حفظ جایگاهشان هستن که یکدفعه عزل نشن کدوم مسئول در این استان یکسال در یک پست مدیریتی مونده باید تاسف خورد و خون گریه کرد وقتی من با وزیر بهداشت صحبت می کردم در مورد استان واسش جای تعجب داشت که چرا نماینده های استان شما فقط دنبال اینه کی رو بزارن رئیس یا معاون و دغدغه کمبود های آستانتون رو ندارن نماینده ای که وظیفه قانون گداری و رفع موانع پیشرفت استان هست در تمام سطوح کارهای اجرایی استان دخالت می کنه بدون داشتن کوچکترین مهارت و تخصصی کدوم نماینده در استان دیدیت با صنف های مختلف جلسه بزاره و دغدغه هاشونو بشنوه البته از ماست که بر ماست وقتی بدون فکر رای میدیم و تمام تصمیماتمون براساس خرزو خرزایی هست نه منطق و عقل نتیجش همیشه همینه
Iran, Islamic Republic of
چراتاحالا حسینی چیزی درباره جوانان وبیکاری نمی‌گفت الان وقت ثبت نام کردن انتخابات جدید رسیده دیگه مردم گول نیخوردن حسینی عشق عشق فقط و فقط تاجگردون
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1