تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۶۵۹۸۱
در آیین نمایش عشق و عطش مطرح شد

سید ناصر حسینی‌پور، نماینده گچساران: شرکت نفت چترش روی همه مردم گچساران بگیرد، از قلک‌هایتان کم نمی‌شود!

۱
۱
سید ناصر حسینی‌پور، نماینده گچساران: شرکت نفت چترش روی همه مردم گچساران بگیرد، از قلک‌هایتان کم نمی‌شود!
کبنا ؛نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار و توقع از شما این است که چتر نفت بر روی همه مناطق شهر باشد و خیال نکنید از قلک‌هایتان کم می‌شود.
به گزارش کبنا، سید ناصر حسینی پور، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در آیین «نمایش عشق و عطش» که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: دورانی در این کشور جنگ (دفاع مقدس) برای همه تمام شد و نظامیان به پادگان‌ها برگشتند، معلمین سر کلاس درس حاضر شدند، ولی جنگ برای آزادگان تمام نشد و سال‌ها ماندند تا ثابت کنند می‌شود اسیر بود و دشمن را باایمان، صبر، ‌ایستادگی و اراده به اسارت خود درآورد.
وی افزود: تقابل امام حسین علیه‌السلام با یزید و همچنین تقابل امام خمینی (ره) و صدام در حقیقت تقابل دو جبهه حق و باطل است، جبهه سرباز جهان وطن به عنوان نماد سرباز امام روح‌الله و دهکده جهانی به عنوان نماد یزید دیروز و لیبرالیسم امروز، هیچ‌وقت با هم کنار نخواهند آمد و تا دنیا هست جبهه عدل و کفر، جبهه خدا و شیطان و جبهه حق و باطل در مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد و این راه و رسم آزادگی است که امام حسین علیه السلام به ما آموخته است.
حسینی پور اظهار کرد: لیبرالیسم امروز برای عرض‌اندام در دنیایی فراتر از آمریکا یعنی سرزمین ایالات‌متحده، دهکده جهانی است و همه کشور‌های جهان برای این لیبرالیسم همچون یک دهکده می‌باشد و اما برد و نماد خارج از ایران جبهه حسین علیه‌السلام، سرباز جهان‌وطن است اینجا به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و آنجا به فرماندهی ژنرال تامی فرنکس و آنتونی زینی.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف نظام سلطه به بند کشیدن، تحقیر کردن و سلطه بر منابع مهم ملت‌ها است اما سرباز جهان‌وطن نماد تفکر حسینی است که خارج از مرز‌های کشورمان هر جایی که صدای مظلومی شنیده می‌شود برای نجات آن مظلوم وارد میدان می‌شود حتی اگر آن مظلوم مردمانی در عراق باشد که به‌وسیله داعش و جبهه النصره موردحمله قرارگرفته باشند پس این جبهه تا دنیا دنیاست مقابل هم قرار خواهند گرفت و هیچ‌وقت هم باهم کنار نخواهند آمد.
وی در خطاب به مدیران نفت افزود: اما مدینه فاضله‌ای که برای نفت نسبت به شهرستان گچساران در ذهنم تداعی کرده‌ام، این است که چتر نفت روی سر گچساران باشد و زمانی اگر توانستید در چنین برنامه‌ای هنر و ادبیات را در هم عجین کنید تا تابلویی از مردانگی، وارستگی، استقامت و حسین دوستی را در دل جوانان و مردان و زنان این سرزمین درونی کنید؛ پس مدینه فاضله نفت برای گچساران این است که اتوبوس‌های شما هم در محله لبنان، سادات و... حاضر شود و آن‌ها را هم به این سالن نمایش بیاورند.
حسینی پور ادامه داد: مدینه فاضله نفت برای گچساران این است که با هنر، تفکر حسین دوستی و تفکر تن در مقابل تانک را درون مردم و درون‌دل‌ها ببرد و تولید عشق و محبت نسبت به اهل‌بیت علیهم‌السلام کند، اتوبوس‌های شما به محلات سادات، لبنان و... هم سری بزند چراکه این خمس و زکات خانه‌های بزرگ شما خواهد بود.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار و توقع بنده از شما این است که چتر شما بر روی همه مناطق شهر باشد و خیال نکنید از قلک‌هایتان کم می‌شود و مطمئن باشید که برکتی که خداوند به سفره شما و به شرکت نفت و گاز گچساران خواهد داد، این باشد که مدینه فاضله نفت برای شهر همین باشد که سهم مسئولیت‌های اجتماعی خودتان را در تمامی بخش‌هایی که می‌توانید ورود کنید برای مردم فهیم و نجیب گچساران و باشت نیز داشته باشید، مردمانی که روی ثروت عظیم نفت و گاز نشسته‌اند اما فقیر هستند.
گفتنی است در این آیین از سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر آزادگان شاغل در شرکت نفت و گاز گچساران تجلیل به عمل آمد.
براین اساس نمایش عشق و عطش، کاری فاخر و محتوایی، به نویسندگی و کارگردانی؛ سید صادق فاضلی با حضور بازیگران برجسته تئاتر کشور از شنبه ۲۱ مردادماه الی چهارشنبه ۲۵ مرداد هر شب ساعت ۲۱ در تالار شهید سلیمانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به روی صحنه می‌رود. داستان نمایش از عصر عاشورا و اسارت اهل‌بیت شروع می‌شود و چگونگی شهادت حضرت رقیه، خطبه‌خوانی امام سجاد علیه اسلام و حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها و بازگشت به مدینه را روایت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این روزها مجوز استخدام میخواهد برای چند رای. مگه اون نیروهایی که سفارشی بردی سرکار چتر روی همه بود؟ این ها فایده نداره بین مردم رای نداری آنچه ما می بینیم نه محبوبیت داری نه رای
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1