تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۶۶۱۹۸

نماینده مردم گچساران در مراسم تجلیل از آزادگان سازمان تأمین‌اجتماعی

۲
۱
نماینده مردم گچساران در مراسم تجلیل از آزادگان سازمان تأمین‌اجتماعی
کبنا ؛
نماینده گچساران و باشت در مجلس در مراسم تجلیل از آزادگان سازمان تأمین‌اجتماعی بر ضرورت نگاه ویژه به جامعه ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، سید ناصر حسینی‌پور نماینده گچساران و باشت و عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از آزادگان سازمان تأمین‌اجتماعی، گفت: دنیای اسارت فریاد خاموشی است که هنوز به گوش تاریخ جنگ حلق‌آویز نشده است. سینه‌هایی که بر قفس تنگ بازداشتگاه‌های عراق تپیدند، خود متلاطم‌تر از آن هستند که زورق واژه‌ها بر ساحل ناپیدایشان پهلو بگیرد.
وی افزود: اما زبان این سینه‌های متلاطم خود فانوس روشنی است که مزامیر آن یک دنیای پنهان را نشان می‌دهد. دنیایی که یک آتشفشان بغض، مظلومیت، دینداری، ولایتمداری و خداباوری در آن نهفته است. خوب می‌دانم که دژخیمان بعثی از به اسارت در آوردن این تن خیلی خوشحال نبودند؛ آنها از به اسارت در نیاوردن ایمان و اراده فرزندان امام روح‌الله ناراحت و عصبانی بودند.
این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: دین جامعه ایثارگری کشور در برنامه هفتم توسعه در لایحه‌ای که از دولت به مجلس آمده، آن چنان که باید ادا نشده است. به‌عنوان عضوی از اعضای جامعه ایثارگری امیدوارم در این چند روز باقی مانده تا آمدن این لایحه از کمیسیون تلفیق به صحن علنی مجلس، دین جامعه ایثارگری به خوبی ادا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Ukraine
سید اولین بار و آخرین بارت هست که مجلس میروی قافیه را در استان و شهرستان باختی حداقل انجا یه کاری برای خودت و همرزمانت بکن فریاد بزن پیگیری کن
Iran, Islamic Republic of
انشااله سید دراین یکسال واندی از دوران نمایندگی در پیگیری مسائل حوزه انتخابیه موفق ونمره مطلوبی گرفته و باردیگر انتخاب خواهد شد
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
1