تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۶۴۵۷۰
در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان مطرح شد

حسینی‌پور، نماینده گچساران در مجلس: برای توسعه گچساران و باشت برنامه 10 ساله نوشته‌ام / دعوای من با شرکت پتروشیمی گچساران بر سر جذب و بکارگیری نیروهای غیربومی است

۱۹
۰
حسینی‌پور، نماینده گچساران در مجلس: برای توسعه گچساران و باشت برنامه 10 ساله نوشته‌ام / دعوای من با شرکت پتروشیمی گچساران بر سر جذب و بکارگیری نیروهای غیربومی است
کبنا ؛نماینده گچساران و باشت در مجلس یازدهم شورای اسلامی از نوشتن برنامه توسعه‌ای خود برای این شهرستان‌ها در یک بازه زمانی 10 ساله خبرداد.
به گزارش کبنا، سیدناصر حسینی پور در نشستی با شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان گفت: در یک سال گذشته برای توسعه شهرستان‌های گچساران و باشت، یک برنامه مدون 10 ساله نوشته‌ام و چنانچه نماینده نباشم این برنامه توسعه‌ای را به نماینده دیگر ارائه می‌دهم.
وی بدون اشاره به جزئیات برنامه توسعه‌ای 10 ساله خود که در یک سال گذشته آن را نوشته است، اظهار داشت: کاش قبول می‌کردیم که عملکرد دولت، عملکرد نماینده در مجلس نیست.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طی این سال‌ها چه در گذشته و چه اکنون، اقدامات زیادی در شهرستان های گچساران و باشت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بنای مُچ‌گیری ندارم اما بپذیریم بنای پروژه آب‌رسانی به "پا کوه"، کج گذاشته شد و اگر بنده نیز در مسیر کار خودم و تقسیم ناعادلانه بودجه، کج رفتم، اجازه دارید مرا هم نقد کنید و این انتقادات ایرادی هم ندارد.
اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت در شهر دوگنبدان هزینه نشد
حسینی پور از اجرای برنامه‌های توسعه‌ای خود در حوزه انتخابیه گچساران و باشت با برنامه ریزی‌های مدون کوتاه مدت، میانه مدت و بلند مدت خبرداد و اظهار داشت: همه ما در کارهای‌مان ضعف داریم و وظیفه رسانه، صداقت در گفتار و انتشار اخبار صحیح و دقیق است و البته برخی مواقع نقد رسانه ها سازنده هم است.
وی گفت: از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت، هیچ مبلغی برای شهر دوگنبدان هزینه نشده و برای حوزه بهداشت و درمان، سنگ فرش معابر، زیر سازی، آسفالت و نوسازی مدارس در روستاها انجام گرفته است.
بگفته این نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی از 283 کاری که در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت نفت میدانی شد همه در حوزه روستاها بوده است و البته این موضوع هم به معنای نادیده گرفتن شهر دوگنبدان نبوده است.
حسینی پور از شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان خواست در زمینه عوارض پروانه توسعه پتروشیمی و صدور عوارض خطوط لوله اتیلن به غرب تصمیم بگیرند و نتیجه این تصمیم گیری را به او اطلاع دهند.
نماینده گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه اجازه ندهید کارهای بزرگ اعضای شورای شهر و شهرداری کوچک شمرده شود، یادآور شد: در بازدید روز گذشته از جاده سلامت معتقدم می‌توان اعتباری برای این پروژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی تخصیص داد و انتظار ما از شهردار و شورای اسلامی شهر دوگنبدان این است که این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد. 
در جذب نیروهای پتروشمی گچساران بی عدالتی شده است
وی در بخش دیگری از سخنانش، دعوای خود با شرکت پتروشیمی را جذب و بکارگیری نیروهای غیربومی در پتروشیمی گچساران دانست و تصریح کرد: بحث ما با شرکت پتروشیمی در قالب ماده ۴۷ و ۴۸ قانون برنامه ششم توسعه مسیرش را طی می‌کند و دعوای ما در رابطه با بحث حق‌ و حقوق مردم گچساران و حضور افراد غیربومی در این پتروشیمی است.
حسینی پور با تاکید براینکه معتقدم در بکارگیری و جذب نیروهای پتروشیمی گچساران بی‌عدالتی شده و اکنون شاهد زیر پا گذاشتن نص صریح قانون مواد 47 و 48 برنامه ششم توسعه هستیم، اظهار امیدواری کرد که در دفاع از جذب و بگارگیری نیروهای بومی در این شرکت براساس قانون به نتیجه برسد.
مدیرعامل پتروشیمی گچساران بدنبال جذب نیروهای بومی است
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی نیرو که غیربومی‌اند در پتروشیمی گچساران مشغول به کار هستند و در این زمینه با شهرهایی که دارای پتروشیمی هستند و مثل ما دارای چنین مشکلاتی اند نشستی برگزار کرده‌ایم و تصمیماتی نیز گرفته شد‌ه است.
حسینی پور با بیان اینکه متاسفانه پیمانکار، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل و بسیاری از مدیران ارشد شرکت پتروشیمی گچساران غیر بومی هستند، خاطرنشان کرد: البته مدیرعامل پتروشیمی گچساران بشدت بدنبال جذب نیروهای بومی در این شرکت است.
وی در بخش پایانی سخنان خود از تخصیص ۱۸ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت برای تعمیر و به مدار بازگشتن 12 پمپ الکترو ایستگاه‌های پمپاژ پاکوه خبرداد و تاکید کرد که این اعتبار بایستی برای جاهای دیگری هزینه می شد.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه کارهایی در گذشته صورت گرفته که این اعتبارات برای حوزه کشاورزی تخصیص داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش همه نمایندگان مجلس به فکرکارهای عام المنفعه بودند.متاسفانه موحد وروشنفکر فقط وفقط بستگان واقوام خود را به نان ونوایی رسانده اند
Iran, Islamic Republic of
سید این سه سال کجا بودی که برنامه ای نداشتی و می خواهی برای ده سال اینده برنامه بریزی.
این سه سال سی سال گچساران را عقب بردی حالا می خواهی برنامه ده ساله بریزی عجبا خخخخ
عباسی گچساران
Iran, Islamic Republic of
10 ساله.؟؟؟
شما سال آخرتونه که در مجلس هستید حالا فکر کردی مردم اینقدر ساده هستند با وعده های سرخرمن دوباره تورو انتخاب میکنن؟ چه خیال باطلی.. شما نشان دادید نه سواد مجلس رو دارید نه لیاقت صندلی مجلس رو.
Iran, Islamic Republic of
آخ از بخت عسکر ، عامو معلومه تا ده سال دیگه من و تو زنده باشیم؟!
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
کاش برنامه توسعه تان را منتشر میگردید البته برای من که در زمینه توسعه اطلاعاتی دارم عجیب است که بتوان برنامه توسعه ای برای شهرستان گچساران نوشت بدون در نظر گرفتن برنامه توسعه ملی
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیومت سی مردم گچساران با این نماینده و برنامه هایش
حالا دارد برای ده سال اینده برنامه ریزی می کنه
عنائی
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه
بودجه
Iran, Islamic Republic of
شما یک صفحه برنا مه نداشتید که نماینده شدید ؛سه سال را علی الهی گذراندید بوبدون هیچ عملکردی ،حالا یادتان آمده بر نامه لازمه
سام رستمی
Iran, Islamic Republic of
برنامه نویسی تون حرف نداره دمت گرم با این برنامه هات برنامه ۳ساله حصورتون خوب درخشید که نیاز به گفتن نداره برنامه هات گل بود حالا با برنامه ده ساله تون به گل اراسته شد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
فقط یک صفحه از برنامه ده ساله را ارائه کن بقیه ندیده قبول
Iran, Islamic Republic of
فقط جند ماه دبگه هستی
Iran, Islamic Republic of
دوباره ایخو 6سال ده هم .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ما واقعا تحمل این دو سال رو نداریم تو رو به امام زمان بسه دیگه
من نمی دونم این بنده خدا که چند سال پیش لیسانس حقوق دانشگاه پیام نور یاسوج بگیره - کی ارشد خوند که بتونه نماینده بشه و کی یا گرفت برنامه توسعه برای شهرستان گچساران و باشت بنویسه- اونم با تحصیلات حقوق !!!!
کاش یه چند تا جزوه فیزیک و شیمی و ریاضی هم برای مردم استان می نوشت !!!! اونم با رشته حقوق !!!!

آخ سی مردم شهرستان گچساران و باشت
قلی خان بگ
Iran, Islamic Republic of
خل من سر ، دوباره ایخو با ای ترفند رایلمون جمع کنه ؛ جناب سید باید برنامه ده ساله تون رو از آخر شروع می کردین ، چون دیگه کم کم داریم بای بای باهاتون می کنیم و به قول لری خودمون : آدم یه گول ایخوره صد فند یاد ایگیره
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
عالی هست معلومه با برنامه داری میری جلو احسنتو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اخ وبختمون خدادونه ظلم وگچساران بی
اونهایی که تورافرستادن مجلس بایدبیان حلالیت طلبی کنن برای همین سه سال جای شاهین فرستادیم ......
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1