کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بنرهای آنچنانی در شهر باشت و تقدیر از سیدناصر حسینی پور و بابویی!

23 فروردين 1402 ساعت 21:32

نصب بنرهای متعدد تقدیر و تشکر در شهر باشت موضوع عجیب و قابل توجهی بود که طی روزهای اخیر به سوژه فضای مجازی تبدیل شد.


نصب بنرهای متعدد تقدیر و تشکر در شهر باشت موضوع عجیب و قابل توجهی بود که طی روزهای اخیر به سوژه فضای مجازی تبدیل شد.
به گزارش کبنانیوز، در ماه اخیر تعدادی زمین چمن مصنوعی و پروژه ورزشی در شهرستان های باشت و گچساران با حضور سیدناصر حسینی پور نماینده مردم افتتاح شد، با این حال حواشی این اتفاق مهمتر از متن بود.
در هفته اخیر پوسترهای تقدیر و تشکر از نماینده مردم در مناطق مختلف شهر باشت نصب شده، بطوری که در ورودی شهر، خروجی شهر و مناطق داخل شهر چندین پوستر تقدیر نصب شده و در ویدئویی که در فضای مجازی پخش شد نیز چندین پوستر در ابعاد بزرگ در خیابان اصلی شهر نصب شده بود دیده شد.
نصب پوسترهای تقدیر و تشکر همیشه از سوی مراجع قضایی تقبیح شده و چنین مواردی از چشم این مراجع به دور نمانده است، و حتی سال گذشته نیز دادستان شهرستان گچساران نسبت به نصب این بنرها تذکر داده و انتقاد کرد. حجت الاسلام ادیبان در یکی از جلسات با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: در صورتی که اداره ای با پول بیت المال اقدام به نصب بنر در زمینه تشکر از انتصاب مسئولی کند اصلا قابل قبول نخواهد بود، و آن بنر پایین خواهد آمد و با شخص مسئول برخورد خواهد شد.
چه اتفاقی افتاده که در باشت با هزینه هایی که مشخص نیست از بیت المال است یا از جای دیگری هزینه می شود، با نصب بنرهایی که قیمت یک و دو میلیونی دارند از اشخاص تقدیر و تشکر می کنند!
در ویدئویی که در فضای مجازی انتشار یافته، در یک نقطه از شهر 6 بنر تقدیر و تشکر از سیدناصر حسینی و سه بنر به خاطر انتصاب امین بابویی نصب شده است!
درب مدارس و فرمانداری ها به روی افراد بی بضاعت باز نمی شود و مسوولان بودجه و پولی در دست ندارند که به نیازمندان بدهند، آنوقت هزینه های اضافی خرج نصب بنرهای تقدیر و تشکر برای خوشداشت افراد خاص می شود.
چنین رفتارهای متناقضی خوشایند نیست و موجب دلسردی افرادی می شود که به مردم خالصانه خدمت رسانی می کنند.


کد مطلب: 460959

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460959/بنرهای-آنچنانی-شهر-باشت-تقدیر-سیدناصر-حسینی-پور-بابویی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1