تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۴۵۷۹۴۵
رئیس جهاد کشاورزی استان خبر داد

اجرای طرح تخفیفی 34 قلم کالا در کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

۱
۲
اجرای طرح تخفیفی 34 قلم کالا در کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات
کبنا ؛
به گفته رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد طرح فجر تا فطر با هدف تامین و توزیع ۳۴ قلم کالا از ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در بازار این استان اجرایی می‌شود.
به گزارش کبنا، علی معتمدی‌پور گفت: این طرح موجب متعادل کردن بازار، کاهش قیمت‌ها و همچنین دسترسی آسان افراد کم‌درآمد به ویژه طبقه روستاییان و عشایر به کالا‌های اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان می شود.
رئیس جهاد کشاورزی استان با اشاره به رویکرد جهاد کشاورزی در تنظیم بازار، کاهش انحرافات و افزایش نظارت‌ها افزود: امیدوارم بازاریان منصف ما در کنار مردم در اجرای این طرح همکاری و همراهی داشته باشند تا همچنان شاهد آرامش بارار این استان باشیم.
وی بیان کرد: در زمینه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم هیچ کمبود و نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم برای تامین این کالا‌ها در ایام پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان اتخاذ شد.
معتمدی پور ادامه داد: انتظار می‌رود تولیدکنندگان و فروشگاه‌ها با کاهش قیمت‌ها و کاهش سود خود در این ایام در کنار مردم باشند و اثربخشی این طرح را چندبرابر کنند.
‌وی اطمینان داد که در زمینه تامین فرآورده‌های گوشتی و دیگر نیاز‌های مردم در ایام پیش‌رو هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد و ذخایر موجود جوابگوی نیاز‌های بازار تا چندین ماه خواهد بود.
این طرح از ۱۲ بهمن آغاز و تا اواخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

کالاهایی که در طرح فجر تا فطر مشمول تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی هستند، بدین شرح است: این کالاها شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، قندوشکر، پنیر یو-اف، ماست کم چرب یک کیلویی، شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم‌چرب، کره ۱۰۰ گرمی، روغن سرخ‌کردنی۸۱۰ گرمی، روغن پخت‌وپز ۸۱۰ گرمی، حبوبات، رب، تن‌ماهی، برنج، چای و برخی از کالاهای دیگر که در فروشگاه‌های مختلف با توجه به برندهای متنوع، متفاوت است.
این طرح در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، رفاه، شهروند، هایپر،‌ هاپیر می، جانبو، سپه و همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در کل کشور شعبه دارند، این طرح از امروز عملیاتی شده و به ترتیب نیز  کالاهای عرضه شده بیشتر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هجیر بادست
Iran, Islamic Republic of
خدا قبول کنه
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1