کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس جهاد کشاورزی استان خبر داد

اجرای طرح تخفیفی 34 قلم کالا در کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

13 بهمن 1401 ساعت 23:08

به گفته رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد طرح فجر تا فطر با هدف تامین و توزیع ۳۴ قلم کالا از ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در بازار این استان اجرایی می‌شود.


به گفته رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد طرح فجر تا فطر با هدف تامین و توزیع ۳۴ قلم کالا از ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در بازار این استان اجرایی می‌شود.
به گزارش کبنا، علی معتمدی‌پور گفت: این طرح موجب متعادل کردن بازار، کاهش قیمت‌ها و همچنین دسترسی آسان افراد کم‌درآمد به ویژه طبقه روستاییان و عشایر به کالا‌های اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان می شود.
رئیس جهاد کشاورزی استان با اشاره به رویکرد جهاد کشاورزی در تنظیم بازار، کاهش انحرافات و افزایش نظارت‌ها افزود: امیدوارم بازاریان منصف ما در کنار مردم در اجرای این طرح همکاری و همراهی داشته باشند تا همچنان شاهد آرامش بارار این استان باشیم.
وی بیان کرد: در زمینه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم هیچ کمبود و نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم برای تامین این کالا‌ها در ایام پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان اتخاذ شد.
معتمدی پور ادامه داد: انتظار می‌رود تولیدکنندگان و فروشگاه‌ها با کاهش قیمت‌ها و کاهش سود خود در این ایام در کنار مردم باشند و اثربخشی این طرح را چندبرابر کنند.
‌وی اطمینان داد که در زمینه تامین فرآورده‌های گوشتی و دیگر نیاز‌های مردم در ایام پیش‌رو هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد و ذخایر موجود جوابگوی نیاز‌های بازار تا چندین ماه خواهد بود.
این طرح از ۱۲ بهمن آغاز و تا اواخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

کالاهایی که در طرح فجر تا فطر مشمول تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی هستند، بدین شرح است: این کالاها شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، قندوشکر، پنیر یو-اف، ماست کم چرب یک کیلویی، شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم‌چرب، کره ۱۰۰ گرمی، روغن سرخ‌کردنی۸۱۰ گرمی، روغن پخت‌وپز ۸۱۰ گرمی، حبوبات، رب، تن‌ماهی، برنج، چای و برخی از کالاهای دیگر که در فروشگاه‌های مختلف با توجه به برندهای متنوع، متفاوت است.
این طرح در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، رفاه، شهروند، هایپر،‌ هاپیر می، جانبو، سپه و همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در کل کشور شعبه دارند، این طرح از امروز عملیاتی شده و به ترتیب نیز  کالاهای عرضه شده بیشتر خواهد شد.


کد مطلب: 457945

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457945/اجرای-طرح-تخفیفی-34-قلم-کالا-کهگیلویه-بویراحمد-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1