تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۴۵۷۵۲۰
اخبار استان /

رئیس آموزش و پرورش دنا: روابط عمومی ها در تعامل درون وبرون سازمانی نقش مهمی دارند

۱
۰
نشست شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان دنا برگزار شد + تصاویر
کبنا ؛رئیس آموزش وپرورش شهرستان دنا گفت: روابط عمومی ها در تعامل درون و برون سازمانی، بسط روحیه‌امید و ایجاد نشاط اجتماعی نقش مهم و تاثیر گذاری دارند.
به گزارش کبنا، امید آزاده در اولین نشست شورای اطلاع رسانی آموزش وپرورش شهرستان دنا که با حضور رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و سایر اعضا برگزار شد با تبریک حلول ماه رجب گفت: روابط عمومی ها در اطلاع‌رسانی شفاف، بسط روحیه‌امید و ایجاد نشاط اجتماعی نقش مهمی دارند که تقویت روابط عمومی تقویت جریان اطلاع رسانی است.
وی رویکرد جدید اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان در تشکیل شورای اطلاع رسانی در آموزش و پرورش برای اولین بار را اقدامی ارزشمند و نوید بخش برای اطلاع رسانی به موقع و به هنگام دانست و گفت: روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان دنا در زمینه بروز رسانی پورتال خبری، گرامی‌داشت مناسبتهای ملی و مذهبی، تعامل با رسانه ها و ایجاد شبکه های اطلاع رسانی موفق عمل کرده است که شایسته تقدیر است.
آزاده به ارائه گزارشی از فعالیتهای آموزش وپرورش دنا پرداخت و گفت: آموزش وپرورس شهرستان دنا با برنامه ریزی اصولی و مدون در بسیاری از شاخصها در سطح استان رتبه های خوبی کسب نموده است.
وی با بیان اینکه با تلاش و تعامل با همه دستگاهها، شورای آموزش وپرورش شهرستان دنا در بین شهرستانهای کم جمعیت رتبه اول استان را کسب کرد گفت: آموزش وپرورش شهرستان دنا در کارهای فرهنگی و سرود دانش آموزی و راهیان نور توفیقات خوبی کسب نموده است که که در زمینه راهیان نور بسیج دانش آموزی سپاه از فتح از آموزش وپرورش شهرستان دنا تقدیر کرد.
رئیس آموزش وپرورش شهرستان دنا، نظارت برفضای مجازی را بسیار مهم دانست و گفت: باید با رصد فضای مجازی، مانع از تأثیر مخربش بر دانش آموزان شد.
آزاده، بر تکریم ارباب رجوع در آموزش وپرورش تاکید کرد و گفت: رویکرد آموزش وپرورش شهرستان دنا احترام و تکریم ارباب رجوع و تلاش برای رضایت مندی آنان است که فعالیتها و نگاه خوب آموزش وپرورش در دوره جدید مدیریتی تقدیر وتشکر امام جمعه شهر سی سخت درخطبه های نماز جمعه ازمجموعه آموزش وپرورش را در پی داشته است.
وی در پایان از تلاشهای مدیرکل و مجموعه معاونین برای ارتقاء جایگاه آموزش وپرورش را ستودنی توصیف کرد و برآمادگی آموزش وپرورش شهرستان دنا برای اجرای برنامه های اداره کل تاکید کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

والدین
Iran, Islamic Republic of
۳۵ دانش اموزدختررا چپوندیدتوی یک کلاس پایه ابتدایی دخترانه سیسخت...یه فکری هم به حال این مصیبت بکنید...ماالان مجبورشدیم بچمون ببریم کلاس تقویتی...داره ازبویراحمدبدترمیشه..‌
(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1