تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۴۵۸۸۹۴
کبنا گزارش می‌دهد؛

مشکلات روستای کالوس از زبان دهیار

۵
۱
مشکلات روستای کالوس از زبان دهیار
کبنا ؛
دهیار روستای کالوس: کل طرح هادی که در این روستا انجام شده، 200 متر جدولگذاری است که آن هم ناقص انجام شده است.
پیگیری مشکلات روستاهای کهگیلویه و بویراحمد یکی از مسائلی است که این پایگاه خبری در طول این سال‌ها در زمره رسالت‌های خود تعریف کرده است.
برای بررسی وضعیت مشکلات روستای کالوس سفلی با دهیار روستا گفت‌وگویی داشتیم. دامیده دهیار روستای کالوس اظهار داشت: متأسفانه با هر گونه بارش برف جاده ارتباطی روستا، قطع و باز کردن آن دو سه روز زمان می‌برد.
وی این مشکل را ناشی از سوءمدیریت و سهل‌انگاری عنوان کرد.
دامیده یکی از بزرگترین مشکلات روستا را تأمین آب آشامیدنی عنوان کرد و گفت: متأسفانه در فصل تابستان مردم نهایتاً یک ساعت در طول روز از آب آشامیدنی برخوردار هستند.
وی تأکید کرد: یکی از مطالبه‌های مردم روستا، احداث یک استخر آب آشامیدنی است که با وجود پیگیری‌ها هنوز انجام نشده است.
دامیده در ادامه با انتقاد از عدم پیگیری طرح هادی در روستا گفت: کل طرح هادی که در این روستا انجام شده، 200 متر جدولگذاری است که آن هم ناقص انجام شده است.
وی ادامه داد: جاده کشاورزی نیز مشکل دارد و به دلیل بارندگی‌ها معمولاً مردم تا فصل بهار هیچگونه ارتباطی با جاده کشاورزی ندارند. جهاد کشاورزی می‌گوید ما بودجه نداریم باید از فرمانداری پیگری کنید، فرمانداری هم می‌گوید ما نداریم.
دهیار روستای کالوس در خصوص مدارس روستا گفت: روستای کالوس دبیرستان ندارد و مدرسه ابتدایی آن نه سرویس بهداشتی دارد و نه حیات.
دامیده اظهار داشت: میدان ورزشی روستا هم که 80 درصد آن انجام شده، با وجود اینکه 10 سال از عمر آن می‌گذرد، هنوز تکمیل نشده است.
گفتنی است روستای کالوس سفلی در 20 کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395، 65 خانوار با جمعیت 265 نفر در این روستا زندگی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حالانماینده جدید گلایه نیست
ولی می‌گویم چراآقای هدایت خواه ۸سال نماینده بودهیچ کاری برای این روستا نکردطبق گفته های خودت تاالان این روستاگم شده بودداخل هیچ دوره ای هیچ کاری براش انجام نشده
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
بادرود به رسانه محترم ودهیار گرامی ۰ماکه عمرمان روبه پایان است و روستامون متروکه وقتی اموزش پرورش حق محرومیت به معلمین روستاهای کالوس نمیدهد چراکه شما جزء حوزه شهرهستید وازنظر توسعه وزیرساخت وهرگونه عمران ابادی باز ما به لطف مسولین محرومیم میمانیم پس باید ریشه یابی کرد اما شکایت خودش را به خودش بدهیم نه اینکار را نمیکنیم مثل بقیه عمرمان زندگی میکنیم !
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه که مردم کالوس حتی رای رو هم بهش می دادن بیاد براشون کار کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه برای روستای کالوس کاری انجام نداد،فقط برای طایفه تامرادی کارانجام داد،الان که مردم روستای کالوس نمایندشون آقای روشنفکرهستش وباجون دل بهش رای دادن،آقای روشنفکر،به داد مردم روستای کالوس برسه
Iran, Islamic Republic of
کالوس منطقه فرهنگی است
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1