تاریخ انتشار
جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۴۷۰۶۵۵
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

در انتخابات به کسی رأی بدهید که بعداََ حسرت انتخابش را نخورید / کجایند نمایندگانی که برای مردمی که به نان شب‌شان محتاج‌اند داد بزنند و یا مسئولانِ بی‌عرضه را متذکر یا عزل کنند  

۲۷
۲
در انتخابات به کسی رأی بدهید که بعداََ حسرت انتخابش را نخورید / کجایند نمایندگانی که برای مردمی که به نان شب‌شان محتاج‌اند داد بزنند و یا مسئولانِ بی‌عرضه را متذکر یا عزل کنند  
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: در انتخابات به کسی رأی بدهید که بعداََ حسرت انتخابش را نخورید.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سیدفرج‌الله پژمان، امام جمعه کبگیان، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۱ دیماه ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه تامبن معیشت و سرپرستی خانواده از طرف مَرد، و حفظ حقوق شوهر و اسرار خانه از طرف زن را از جمله تکالیف واجب الاجراء زوجین جهت داشتن خانواده‌ای سالم و بی‌حاشیه برشمرد و گفت: هرگاه زوجین خط قرمز موارد مذکور را رعایت نکردند، آشفتگی، ناسامانی منجَر به از هم گسستگیِ بنیان خانواده صورت می‌گیرد.  
سید فرج الله پژمان در ادامه خطبه اول رشد آمار نگران کنندهٔ طلاق در منطقه کبگیان را یک مسألهٔ نگران‌کننده برشمرد و گفت: جای بسی تأسف است، منطقه متمدنی که سال‌های سال پیشقدم حل مشکلات دگر طوایف من جمله اختلافات خانوادگی منشعب از زوجین بوده الان بستر طلاق‌های زودرس گردیده است.  
این خطیب جمعه توقعاتِ بیجا، چِشم وُ هَم چِشمی با محوریت تجمل گرائی در سایه فراموشی زندگی بی‌آلایِشِ اسلامی، را از مهمترین عوامل مسأله طلاق در منطقه برشمرد و گفت: واقعاً امروزه ضعف مرد بودن در بعضی خانواده‌ها به وضوح آشکار است، متأسفانه در قدیم زن‌ها قهر می‌کردند، الان می‌بینیم که مرد‌ها از خانه بیرون می‌زنند و این یک ننگ تمام عیار برای کسانی است که ادعای مردی دارند.  
امام جمعه کبگیان در فراز دوم از خطبه‌های این هفته خطاب به مسئولان امر وضعیت بُغرَنجِ معیشت مردم و ضعف در قدرت خرید آنان را مسأله نگران‌کننده برشمرد و افزود: گرانی، عدم نظارت بر بازار که بیداد می‌کند، فلذا مَسئولی که به بهانه جلسه گوشی خود را از دسترس مردم خارج می‌کند، و با فاصله طبقاتی ایجاد شده به خودش اجازه نمی‌دهد میان مردم بیاید و پاسخگو باشد و یا یکبار در بازار خرید کنار مردم خریدی کند به درد مردم نمی‌خورد.  
حجت الاسلام پژمان خاطرنشان کرد: تأثیر‌پذیری ضعف در قدرت خرید مردم ناشی از بازار رهاشده و افسارگسیخته، باعث شده تا خُودِ مردم هم جهت گذراندن امورات ناچیزشان در داد ستد و مبادله کالا به همدیگر هم بدون مراعات حالشان به یکدیگَـر رَحم نَکُنَند.  
این خطیب جمعه خطاب به نمایندگان استان نیز گفت: آقایانی که جهت دریافت رضایت مردم برای دادنِ رأی از پله‌های مردم بالا می‌رفتند الان کجایند برای همین مردمی که در برخی مواقع به نان شبشان محتاجند داد بزنند و برخی مسئولانِ بی‌عرضه و خودشیفته را متذکر یا عزل کنند.  
امام جمعه چیتاب با اذعان به اینکه علیرغم بروز مشکلات و تشدید فشار‌های اقتصادی مردم پایبند به انقلابشان هستند خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم در انتخابات آتی مردم کسی را انتخاب کنند که بعداََ پشیمان نشوند که چرا مثلاً فلانی را انتخاب نکردند و قطعاً انتخاب یک نماینده اصلح، در طراز انقلاب، همراه همیار با مردم، بی‌تعارف در برخورد با مسئولان حداقل مواردی از مشکلات مردم را حل خواهد کرد.  


------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
مردم خودشان می دانند چه کنند
فردا
گر طبیب بودی سر خود دوا می‌کردی
مختار بهروز
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض ادب وسلام خدمت امام جمعه ی محترم بخش کبگیان
حاجی آقا وقتی مردم خود به خودشان رحم نمی کنند چطور خداوند به آنها رحم کند بازار رها شده باور کن من خودم امروز در شهر یاسوج کالایی را از یک جا قیمت گرفتم به والله قسم جایی دیگر قیمت گرفتم تا فروشگاه اول با دو برابر قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می دهند ما باید به کجا شکایت ببریم در خصوص انتخابات با توجه به شرایط خاص سیاسی اگر ورود نکنم بهتر است من از مسئولین اجرایی استان از راس تا پایین گله مند هستم چرا اینقدر مردم پیش فرزندان وقوم وخویشان شرمنده باشند چرا قدرت خرید مردم اینقدر پایین است اما هیچ نظارتی وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
رای نمیدیم حسرت هم نمیخوریم
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
وقتی میدان فقط متعلق به یه حزب وگروه خاصه وشورای000000 هرکه غیر رای اصولیست را برچسب و میدان نمی دهد
کبیر
Iran, Islamic Republic of
جان عزیزتو رای وه ترامپ بییت
اما وه روشنفکر نییت
صفدری
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ایدفعه سوم هم وانیبو
ایزد پناه
Iran, Islamic Republic of
رقابت بین بهرامی منتظریانه
در نهابت پیروزی بهرامی
روشنفکر برای همیشه به تاریخ پیوست
وارسته
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید بهرامی پیروزه
سید
Iran, Islamic Republic of
هیچش هیچ گلی وه سر بخش کبگیان نزنه و نخواهند زد
در ضمن اصلح تر از خرامین نیسه
صغری
Iran, Islamic Republic of
ملا روشنفکر بره همیسه انصراف بیه
آبروش بیشتره بخدا مردم رای وت نین
پیوند اصل
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج منتظریان
فلاحی نیا
Iran, Islamic Republic of
رقیب روشنفکر عملکرد ضعیفشه
مردم همیچو دیدند و می بینند
بخدا اصلح انتخاب نکنیم بدتر از الان خواهیم شد
نوری
Iran, Islamic Republic of
نادر منتظریان پیروز انتخاباته
رسائی
Iran, Islamic Republic of
کار روشنفکر تمامشده هست
ندای وحدتی که ازش حرف میزد و قول همبستگی و یکسان سازی در تعدیل امتیازات به طوایف داده بود، الان به علت سهم خواهی و توزرد درامدن قولهای پوچ نماینده به چند دسته تقسیم شده
سلام بر انتخاب اصلح هرکی جز روشنفکر
والسلام
عباسی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب اصلح فقط نادر منتظریان
ما بر بمکو عباسی یل رأیمون آقای منتظریانه
روزگرد
Iran, Islamic Republic of
مهدی روشنفکر برای همیشه بایگانی خواهد شد
خدا نگهدار حاج مهدی سایلنت در مجلس
وحدتی
Iran, Islamic Republic of
نادر انقلابی صد درصد انتخابی انشالله
دلی خمسیر
Iran, Islamic Republic of
فقط نادر منتظریان بقیه اصلح نیستند
صولتی مرد خدا
Iran, Islamic Republic of
بخدا خجالت ایکشم بگون نمایندمو در مجلس شورای اسلامی
واقعا قباحت داره سیمو
دختر ایل
Iran, Islamic Republic of
قاراونی من هونه قاران خونله، روشنفکره غیره من چیتو ایبینم ش سیش بای ایزنش که کسی هم حرفشه حساب نیکنه، اندی یکدون رای نیاره🤣🤣🤣
کبگیان باعزت
Iran, Islamic Republic of
سومین خطای استراتژیک نادر منتظریان

جناب منتظریان...!!! دژ محکم چین لوداب ، با نادر معمولی و خواص بی سرباز فتح نخواهد شد (زهی خیال باطل)...!!!

زیرا چین سربلند
در گذشته و حال نادرشاهایی داشته است که در تاریخ ماندگارند....
مشاوران فرصت سوز شما، مانند پاتاوه ی تصمیم ساز و تصمیم گیر باعث سومین خطای استراتژیک جنابعالی در وقت غیره قانونی(تبلیغات زود هنگام) و تحریک آمیز در چین شده اند.
دلیر مردان ، شیر زنان ، جوانان خطه ی شهیدپرور و حماسه ساز چین لوداب ، بدانید نادر منتظریان و اتاق فکر ایشان بیش از چهار دهه در کل امورات استان مستقیم و یا غیره مستقیم دخالت داشته اند ،بنابراین باید به علت ضعف مدیریت گذشته ی خویش توسط مردم محاکمه وپاسخگوی مشکلات و عدم توسعه نیافتگی استان باشند.
با کمال بی انصافی حالا مطالبه گر شده اند....!!!؟؟

تنها نامزد حزبی و خروجی جریان به اصطلاح ائتلاف
(با وتوی یک و یا چند نفر خاص)قول شغل به جوانان می دهد.
عجب...!!!
مگر در اتاق فکر شما استاندار، مسئولین هلدینگ ها، فرمانداران اسبق، مدیران کل و خیلی از کسانی که زمانی امر و نهی می کردند حضور ندارند..؟
چرا اگر مرد عمل بوده اید، در بهترین شرایط اقتصادی زمان خود کاری نکرده اید..؟
هر کس را می خواهید بشناسید از اطرافیان بشناسید، این ها قبلا مدیر بودند مردم بازی آنها را دیده اند ، و صرفا رنگ و لعاب عوض کردند و با شعار جدید می خواهند دوباره با حرص ولع به قدرت برسند.
پس نادری که پا به عرصه سر زمینی می گذارد، که خود نادرهای واقعی از جمله بزرگان حماسه ساز ، فرمانده هان رشید دوران دفاع مقدس ، شهیدان جان برکف، جوانان غیرت مند و سلحشور دارند نمی تواند منجی باشد.
چین لوداب زادگاه و خواستگاه سه برادر جوان و دلاور شهید ، شهیدان والامقام عدالت منش می باشد...
پس جناب منتظریان آگاه باشید، این سرزمین مقدس می باشد، و با تحریک احساسات و لشکرکشی با تبلیغات غیره قانونی (تبلیغات زود هنگام ) که بیشتر دنبال اختلاف و بهره برداری ابزاری هستید، علاوه بر این که آسایش و آرامش مردم آن دیار را بهم می زنید کاری خلاف قانون انجام داده اید.
قطعا بدانید ، با این لشکر کشی و همراهی عده ای تکراری و بی سرباز ،در آینده نزدیک مردم شهید پرور و با درایت چین لوداب با حضور خود چنان حماسه ای ماندگار برای تکریم خادم و نماینده خدوم خویش ایجاد خواهند کرد که مانند حرکت توهین آمیز (حضور نادرشاه به پاتاوه) پشیمان خواهید شد.
جناب حاج نادر منتظریان دیگران را توصیه به اخلاق مداری و قانون می کنید ولی خود به هیچکدام مقید نیستید...
بدانید بازی را خود شروع کردی ولی پایانش برای شما پشیمان کننده خواهد بود.
جناب حاج نادر منتظریان خوب می دانید که در جلسات بی رونق و بی روح شما میزبان انگشت شمار و فرمانده هان بی سرباز همراه در کثرتند..
سخن پایانی:
آگاه باشید برای پاسخ به این رفتار تحریک آمیز ، شیرزنان و دلیرمردان چین سرفراز ، چنان
حماسه ای برپا خواهند کرد ، که در سطح ملی به عنوان یک سند پرافتخار (مانند حرکت پاتاوه در سایت سایبری سپاه سرفراز) برای تحکیم نظام به آن نگاه گردد.
ان شاءالله.🌹🇮🇷
صولتی مردخدا
Iran, Islamic Republic of
قرانی که ملا ولی وش خونده منتظریان سومه
اروین ابزالو
Iran, Islamic Republic of
این بارهم سناتور ندای وحدت حاج مهدی روشنفکر
سناتور بی رقیب اوله
کبگیان واحد
Iran, Islamic Republic of
خدایا از دست کامنت های گزینشی ویکطرفه کبنا به کجا پناه ببریم
Iran, Islamic Republic of
درود خدایی اینگار امام جمعه خوب و همراه با مردم است حرف دل مردم را بیان می کند ان شاءالله موفق و سربلند باشد اگر لر هست که هیچ نمی گذارند رشت کند ولی اگر لر نیست آینده خوبی دارد البته بیان حرف حق آینده بهتری نزد خدا دارد این دنیا اول و آخرش توشه ای است برای آخرت اگر انسان مومن و معتقد به آخرت باشد باید حرف حق را بگوید و بزند اگر همه این دنیا مخالفش باشد گر چه جان شیرین و عزیز است
Iran, Islamic Republic of
عزیزی فرموده رای نمی دهم و حسرت نمی خورم رای ندادن یعنی رای دادن به وضع موجود به کسی رای دهید که توانمند باشد و قدرت سوال و استیضاح داشته باشد به کسی رای دهید که وکیل مردم باشد نه وکیل دولت و بله قربانگو باشد به کسی رای دهید که حاقل وضع موجود را به به چه چه نزند
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1