تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۶۸۳۵۴
صبح امروز انجام گرفت

دیدار کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد / کدخدایی: در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم علی‌رغم همه محرومیت‌ها میزان مشارکت بالایی در انتخابات دارند

۴
۰
دیدار کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد / کدخدایی:  در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم علی‌رغم همه محرومیت‌ها میزان مشارکت بالایی در انتخابات دارند
کبنا ؛عباسعلی کدخدایی_ عضو شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس_ در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز عباسعلی کدخدایی_ عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس با حضرت آیت الله حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد_ دیدار کرد.
کدخدایی در این دیدار اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیروزی حق علیه باطل بود و  با هدایت‌ها و راهبردهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مسیر حق ایجاد شد و الحمدالله با پشتیبانی مردم و لطف خداوند و امداد الهی استمرار دارد.
وی با اشاره به شرایط کشور ایران قبل از انقلاب، گفت: در گذشته کشورهای استعمارگر با گماردن دست نشانده‌های خود سرمایه‌های این کشور را به غارت می‌بردند و افرادی را گذاشتند که از منافع و خواسته‌های نامشروع‌شان پاسداری کنند. همین استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از منابع خدادادی بود و به غارت می‌رفت.
وی تاکید کرد: اگر الان کشورهای اروپایی و مختلفی همانند؛ انگلستان، آمریکا، اسرائیل و... با ما دشمنی می‌کنند به این دلیل است که منافع شان از دست رفته است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه استعمارگران ضمن غارت منابع ملت ما، هر وقت اراده می‌کردند، کشور را به هر سمتی که می‌خواستند، سوق می‌دادند، افزود: آنها الان به همین خاطر عصبانی هستند و هر روز یک توطئه برای کشور ایجاد می‌کنند و این یک معادله روشنی است، چون منافع‌شان از بین رفته است.
کدخدایی در ادامه به حمله رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و گفت: اگر امروز غزه زیر بمباران رژیم صهیونستی قرار گرفته است به دنبال منافع خودشان هستند. آنها با قتل و ترور مردمان اصلی یک سرزمین را می‌خواهند از وطن‌شان بیرون کنند و الان به دروغ می‌گویند که از خودمان دفاع می‌کنیم.
وی افزود: جوانان غزه با الهام از احکام الهی و اسلامی برای حقانیت خود مقابله می کنند و این مقاومت قدرت پوشالی آنها را زیر سئوال برده و سران کشورهای مختلف سراسیمه به اسرائیل سفر می‌کنند و از حملات وحشیانه اسرائیل حمایت می‌کنند، با چه توجیهی حمایت می‌کنند؟

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس تاکید کرد: زمین و سرزمین فلسطین اشغال شده و 16 سال در محاصره کامل قرار دارند و ملت فلسطین از حق‌شان دفاع می‌کنند و از آن طرف استعمارگران به دروغ می‌گویند؛ صهیونیست‌ها حق دارند، حقی که با قتل و ترور ایجاد شده است، محکوم به شکت است.
وی خاطرنشان کرد: مسیری که انقلاب اسلامی ایجاد کرده، همچنان ادامه دارد.
کدخدایی در انتهای صحبت‌هایش، گفت: انتخابات به عنوان شاخص اصلی انقلاب اسلامی است. از همان ابتدا حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر حضور مردم تاکید داشتند و مقام معظم رهبری انتخابات را لیله‌القدر جمهوری اسلامی دانستند.
وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که حضور مردم و مشارکت آنها در انتخابات جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان در ادامه بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم علی رغم همه محرومیت‌ها میزان مشارکت بالایی در انتخابات دارند. حتی در ادوار گذشته که در کلان کشور کاهش مشارکت را داشتیم در این استان مشارکت خوبی داشتیم. امید داریم که با درایت نماینده ولی فقیه، هیئت‌های نظارت و اجرایی، استانداری استان شاهد مشارکت خوبی در این دوره از انتخابات باشیم. اگر این‌ها با هدف رضایت خداوند متعال باشد می‌تواند کمک شایانی در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد.
آیت‌الله سید نصیر حسینی_ امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد_ اظهار کرد: امروز شورای نگهبان توانسته به وظیفه خود که حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی بوده عمل کند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد افزود: شورای نگهبان در سطح وظیفه خود، راهش را در دفاع از نظام، سریع و قاطع و با قدرت ادامه دهد.
وی با بیان این‌که مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند گفت: علی‌رغم توطئه‌های ۴۴ ساله دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، اما نظام ما مقابل همه این توطئه‌ها ایستاد و قدرت یافت و دشمن روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.
آیت‌الله حسینی با بیان این‌که تنها جمهوری اسلامی به طور صحیح آینده را مدیریت می‌کند اظهار کرد: مردم پشتیبان و در همه صحنه‌ها هستند و این به نظام قدرت می‌دهد.
وی انتخابات را یک مرحله از مردم سالاری دینی عنوان و با بیان این‌که مثل گذشته طبقه خاصی نیست که مدیریت کنند گفت: در همه قوه‌ها از اقشار مختلف مردم و جریانات سیاسی حضور دارند و سهیم هستند و مردم خودشان تصمیم می‌گیرند.
آیت‌الله حسینی با بیان این‌که انتخابات نیاز به شور و تلاش دارد گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد همیشه در انتخابات مشارکت بالایی داشت.
وی با بیان این‌که دوبار حمله هوایی به این استان شد و در سال‌های ۵۶_‌۵‌۷ همانند یک روستایی و هیچ امکاناتی نداشت بیان کرد: به برکت جمهوری اسلامی رشد پیدا کرد و در همه صحنه‌ها حضور فعال دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
جناب آقای کدخدایی سلام لطفا تحقیقی و پرس و جویی در باره معتمدین و هئیت اجرایی انتخابات داشته باشید تا هر گونه اتفاقات احتمالی آینده را متوجه شوید
بلاد شاهپور
Iran, Islamic Republic of
میزان مشارکت بیشتر در اوج فقر
حیدر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون یک نیاز است
دلباز
Iran, Islamic Republic of
مشارکت بالا
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1