تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۶۷۳۱۸
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

امام جمعه موقت کبگیان: چرا کسانی که به بازگشت پهلوی دلخوش کرده بودند، الان در رسانه‌ها، او را گاو بی‌عمل می‌خوانند

۱
امام جمعه موقت کبگیان: چرا کسانی که به بازگشت پهلوی دلخوش کرده بودند، الان در رسانه‌ها، او را گاو بی‌عمل می‌خوانند
کبنا ؛امام جمعه موقت کبگیان گفت: کسانی که به بازگشت پهلوی دلخوش کرده بودند، الان در رسانه‌ها وی را گاو بی‌عمل می‌خوانند.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام عباس آبرومند نسب_ امام جمعه موقت کبگیان_ در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ۳۱ شهریور ۱۴۰۲چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مقوله خلق خوی اصیل انسانی در هنجار‌های متعارف جامه بشری گفت: خصیصه بارز اخلاق نیکو همراه با صداقت در گفتار و کردار اصل انسانیت را در جامه بشری نهادینه می‌کند.  
حجت الاسلام آبرومند نسب در فراز دوم از خطبه‌های این هفته با اشاره به شکست سلطنت طلبان ضدنظام مبنی بر ادعای واهی بازگشت رضا پَهلوی به کشورمان گفت: تجزیه طلبان مُتَوَهِمـی که بنام زن زندگـی آزادی و مسائل دیگر، مدعی بازگشت رضا پهلوی به کشور بودند، با شکست سناریوی خود حالا به جان هم افتاده ودر رسانه‌های جهانی وی را گاو بی‌عمل می‌خوانند.  
وی دلخوشی‌های پوشالی مطرح شده در رسانه‌های غربی مبنی بر بازگشت پهلوی را توهمات توأمان غربزدگان منافق جهت متشنج کردن جو حاکم بر جامعه برشمرد و گفت: عده‌ای سلطنت طلب با ترس از قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی، نومید از هجمه‌ها و تحاریم متعدد غرب علیه نظام با کورسوی‌امید واهی خود به شانتاژ‌های رسانه‌ای دلخوش کرده و علیرغم شکست‌های متعدد هنوز هم به‌امید تیری در تاریکی به بازگشت امثال پهلوی‌ها دلخوش کرده‌اند.  
امام جمعه موقت چیتاب در ادامه خطبه‌های این هفته با اشاره به فرا رسیدن سالروز حمله متجاوزانهٔ رژیم بعث به کشورمان گفت: این انقلاب در لوای حمایت قاطعانه مردم زمانی تثبیتش تحکیم شد، که علیرغم حمایت همه جانبه ۳۶ کشور قدرتمند جهان از صدام، در برابر اراده فولادین وعزم راسخِ ملت تسلیم شدند.
وی خون فرزندان ایران زمین را جوهرهٔ تأیید عرق ملی به نظام برشمرد و افزود: هیچ جای دنیا مردمی به وفاداری این کشور نسبت به انقلابشان پیدا نخواهید کرد. 
وی ادامه داد: این یک اسلحه پنهان و بدون دستیابی ملل جهان به آن است که هر حکومت و کشوری آرزویش را دارد.  
عباس آبرومند نسب در پایان خطبه‌های این هفته ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام حسن عسکری و آغازِ زَعامَتِ امام زمان "عج" این روز را نقطه اُمـیدِ ر‌هایی جهان از یوغ ظلم و ستم برشمرد و گفت: ترس همه جانبه استعمار و استکبار جهانی از مقوله ظهور باعث شده تا مردم دنیا تحت الشعاع اجماع بزرگ اربعین، بصورت یکپارچه با نیل به ر‌هایی جهان از بند استبداد متحدانه گام بردارند و انشالله خداوند سبحان در مسألهٔ ظهور با بِـداء ( حذف شروط زمینه ظهور ) این آرزوی دیرینه ملل جهان را برآورده سازد.  
لازم به ذکر است کمیته امداد چیتاب با راه‌اندازی جشن نیکوکاری در پایگاه نمازجمعه چیتاب جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود از نمازگزاران باهدفِ کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در اول مهر بازگشائی مدارس برگزار کرد.


----------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

خواص فوق العاده پیاز برای معده

خواص فوق العاده پیاز برای معده

پیاز یکی از آن مواد غذایی است که نه تنها برای طعمی که به غذاها می‌دهد معروف است، بلکه ...
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
1