تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۶۳۰۳۱
کبنا گزارش می‌دهد

حضور آیت الله ملک حسینی در منزل «منصور زرگر» خبرنگار فقید کهگیلویه و بویراحمدی

۴
۲
حضور آیت الله ملک حسینی در منزل «منصور زرگر» خبرنگار فقید کهگیلویه و بویراحمدی
کبنا ؛آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با حضور در منزل شادروان منصور زرگر خبرنگار سابق ایرنا و از فعالان جامعه خبری این استان، با خانواده و بازماندگان آن مرحوم ابراز همدردی کرد.
به گزارش کبنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنجشنبه (۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ) به همراه شریف اسلامی؛ رئیس حوزه هنری استان با حضور در منزل زنده یاد «منصور زرگر» درگذشت این خبرنگار تلاشگر عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را تسلیت گفتند و از خداوند متعال برای روح آن مرحوم فقید طلب آمرزش و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کردند.
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار اظهار کرد" زنده یاد زرگر به عنوان یکی از خبرنگاران سخت کوش استان با رعایت اخلاق حرفه‌ای، صبر و متانت در عرصه خبر استان حضوری فعال و برجسته داشت.
آیت الله ملک حسینی تأکید کرد: این خبرنگار پرتلاش و آرام با پوشش دقیق اخبار مناسبت‌های مختلف از جمله نماز جمعه در طول یک دهه خدمات بسیاری را در عرصه اطلاع‌رسانی استان از خود برجا گذاشتند.
پیش‌تر آیت الله ملک حسینی در پیامی مراتب تسلیت خود را در فقدان خبرنگار سابق ایرنا اظهار کرده و گفته بود: رحمت خداوند متعال بر مرحوم شادروان منصور زرگر عزیزی که سال‌ها خبرنگاری را به مثابه یک وظیفه و رسالت به عهده داشت. متعهد و دلسوز بود و مطالبات را با ادب و متانت دنبال می‌کرد. حقا کسانی که او را می‌شناختند او را به مثابه یک خبرنگار واقعی قلمداد می‌کردند.

در این پیام اشاره شده است؛ انسانی رسانه‌ای که در مسیر رشد‌اندیشه و آگاهی جامعه تلاش می‌کند برای تبیین نیاز‌ها و نیازمندی‌های مردم تلاش می‌کند و چنین انسانی پیوسته در نگاه‌ها و در دل‌ها ماندگار است.
در ادامه پیام آورده شده که مرحوم زرگر را خبرنگار میدانستند اما او را یک خبرساز و خبرسوز و حتی خبرگو نمی‌دانستند و تفاوت است بین این مفاهیم بنابراین خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است.
منصور زرگر از سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۴۰۱ به عنوان رابط خبر ایرنا نقش مهمی در پوشش وقایع و رویداد‌های کهگیلویه و بویراحمد داشت.
زرگر که در زمزه با اخلاق‌ترین خبرنگاران در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رفت روز ششم خرداد ۱۴۰۲ در بلوار ارم یاسوج پس از تصادف به مدت چند ساعت در بیمارستان جلیل یاسوج بستری بود تا عاقبت این خبرنگار متعهد و با اخلاق استان نیمه شب روز ۷ خرداد جان به جان آفرین تسلیم کرد.
مراسم تشییع مرحوم زرگر هشتم خرداد ماه سال جاری با حضور اقشار مختلف، مردم و مسئولان و جمع زیادی از خبرنگاران و فعالان رسانه در روستای کریک از توابع شهرستان دنا برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راستگو
Iran, Islamic Republic of
کبنا سعی کن خودت هم مثل زرگر باشی،یکم به فکر اخرتت باش
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
درودبرکبنا وقلمش....لطفآ ازجاده کریک وبیاره هم که سالها یک نفرمعارض نذاشته کامل اسفالت بشه گزارش تهیه کنید...خون به دل ملت شده...بارها همون تکه خاکی شهرستانی ها منو نگه داشتندوبه شدت معترض بودن ومن روزی چندبارازاین جاده ترددمیکنم...
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر حضرت ایت اله سید شرف الدین ملک حسینی پیشوای خردمند و جسور استان.
تندرست و سلامت باشید
Iran, Islamic Republic of
خدایش بیامرزد ودر این شب جمعه میهمان حضرت عشق ابا عبدالله بشه


ودرود بر فخر استان حضرت ایت الله ملک حسینی
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

واحد گشت و مراقبت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرک ...
موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

افتتاحیه موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز، عصر روز پنج‌شنبه(1402/03/04) ...
1