تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۴۶۵۶۳۸
دیدار مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد با خانواده مرحوم زرگر خبرنگار سابق ایرنا:

خبرنگاری که بعد از مرگش صاحب بیمه شد

۱
۰
خبرنگاری که بعد از مرگش صاحب بیمه شد
کبنا ؛در آستانه هفدهم مرداد، روز خبرنگار، مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه فتح استان با خانواده مرحوم منصور دیدار کردند و در این دیدار حکم برقراری مستمری بازماندگان خانواده مرحوم منصور زرگر به عنوان بیمه شده سازمان تأمین‌اجتماعی به همسر وی تقدیم شد.
به گزارش کبنا، ظهر امروز (یکشنبه)مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان و فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه فتح استان با حضور در منزل مرحوم زرگر ضمن تبریک روز خبرنگار و تجلیل از سال‌ها تلاش و خدمات خبرنگار سابق ایرنا یاد وی را گرامی داشتند.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار گفت: مرحوم زرگر سال‌ها در سنگر خبرنگاری فعالیت کرد و در عرصه‌های گوناگون خبری حضوری فعال داشت.
رسول چراغ سحر افزود: عشق به کار خبری باعث شده بود‌ایشان با وجود مشکلات جسمانی، به فعالیت مستمر و شبانه روزی همراه با شوق و علاقه در این عرصه ادامه دهد.
وی عنوان کرد: خبرنگاران درد‌ها و مشکلات جامعه را در سریع‌ترین زمان و فارغ از محدودیت‌هایی که ممکن است با آن رو به رو باشند، انعکاس می‌دهند، اما معمولاً از مشکلات خودشان چیزی نمی‌گویند و این نشانه طبع بلند و فداکاری آنهاست.
وی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خبرنگاران را بازوان اطلاع‌رسانی خود می‌داند و ترویج فرهنگ بیمه‌ای و آگاهی از کم و کیف خدمات خود را مرهون خبرنگاران است.
ر این دیدار حکم برقراری مستمری بازماندگان خانواده مرحوم منصور زرگر به عنوان بیمه شده سازمان تأمین‌اجتماعی به همسر وی تقدیم شد.
خبرنگار ساعی، پرتلاش و با اخلاق که بر اثر یک سانحه رانندگی به کما رفته بود بامداد روز یکشنبه هفتم خرداد ماه در بیمارستان جلیل شهر یاسوج جان به جان آفرین تسلیم کرد.
منصور زرگر از سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۴۰۱ به عنوان رابط خبر ایرنا نقش مهمی در پوشش وقایع و رویداد‌های کهگیلویه و بویراحمد داشت.
او سال ۱۳۵۸ در شهر یاسوج دیده به جهان گشود و بخش عمده‌ای از زندگی خود را در این شهر سپری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان/ ضمن تشکر از ییمه شدن اما بنظرم این کارها فقط باعث ناراحتی های بیشتر اهالی رسانه و حتی افکار عمومی میشه/ خدابیامرز از داشتن ساده ترین حقوق بیمه ای محروم بود و آرزو به دل زیر خروارها خاک خوابید و الان بیمه میشه/ یه بنده خدایی هم یه بار خوندم که گفته بود دنبال کار برگشت ب کارش مرحوم یودم ک همان روز تصادف کرد متاسفانه و فوت کرد وگرنه بازگشت ب کارش را درست کرده بودم/ بخدا شاید الان کسی چیزی ب این آدم ها بخاطر مناصب شان نگوید اما بعدا طنز میشه بین همگان/ حیف از منصور مظلوم و واقعا خدا بیامرزدش ان شاالله بحق حضرت زهرا سلام‌الله علیها/ شریک غم خانواده منصور عزیز هستیم / مسوولان عزیز هم بذارید منصور در آرامش پیش خدا گلایه هایش را از همه ماها بکند/ منصور مظلوم
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1