تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۴۶۱۸۶۲
بازدیدهایِ سرزده بخشدار کبگیان از روستاها ادامه دارد

بررسی مشکلات روستاهای کلگه جلیل، چشمه چنار و دره گودرزی بخش کبگیان

۲
بررسی مشکلات روستاهای کلگه جلیل، چشمه چنار و دره گودرزی بخش کبگیان
کبنا ؛مسائل و مشکلات روستاهای کلگه جلیل، چشمه چنار و دره گودرزی بخش کبگیان در بازدید سرزده محسنی فر، بخشدار این بخش بررسی شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی بخشداری کبگیان، در بازدیدهای سرزده بخشدار کبگیان از روستاهای بخش این بار روستاهای کلگه جلیل، دره گودرزی و چشمه چنار مورد بازدید قرار گرفتند.
در این بازدید که باحضورِ اَبوطالبِ مُحسنی فر بخشدار وَ باهمراهیِ شجاعی شورای روستا، و اهالی روستاهای مذکور انجام شد، به بررسی مسائل و مشکلاتی من جمله تامین آب شرب، زیرسازی معابر داخلی روستا، آنتِـن دَهی و اینتِرنِت تلفن هَمـراه، روشنائی معابر، مبحث اجرای طرح هادی روستایی، و همچنین مشکلات تامین آب کشاورزی از سد چیتاب، پرداخته شد.
بخشدارِ کبگیان در دیدار با مردم روستاهای مَـذکُور با اشاره به اینکه مردمان این خطه انسانهائی سخت کوش و تلاش گر هستند و باید مشکلات آنها را شنید، گفت: وظیفه مسئولان رفتن به بخش ها و روستاها و خدمت مردم رسیدن برای شنیدن دردها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.
ابوطالب محسنی فر با اشاره به این مطلب که وظیفه ماست به دردِ دِل مردم گوش دهیم و در راستای مرتفع نمودن مشکلات مردم قدم بر داریم، تصریح کرد: مردم حق دارند که در موضوعات مختلف مطالبه گر باشند و مدیران و مسئولان شهرستان و بخش هم وظیفه دارند پاسُخگوی این مطالبات باشند.
وَی تاکید کرد: دولت انقلابی ضمن توجه به عمران و آبادی، نگاه و توجه ویژه ای به موضوع اشتغال در روستاها دارد.
نَماینده ارشد دولت در کبگیان با اذعان به اینکه دهیاران بعنوان نماینده دولت در روستاها باید اِشراف کامل و حضور مناسب در روستا داشته باشند تصریح کرد: کبگیان با بیش از ۱۱۳روستا وپاره ده تنها ۱۴دهیاری دارد و روستاهایی امثال دره گودرزی چِشمه چِنار ،کَـلگَه جَلیل و حَومه جهت پیگیری وحل مشکلاتشان باید دهیاری داشته باشند.
وی افزود: اگر امثال ابن روستاها دهیاری داشته باشند، می توانند با پیگیری موضوعات در چارچوب ضوابط تعریف شده از ظرفیت های موجود برای مرتفع نمودن مشکلات استفاده کنند و وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهند. بخشدار کبگیان بررسی مسائل و مشکلاتی من جمله تامین آب شرب، ضعف در آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت، زیرسازی معابر داخلی، و روشنائی معابر و مبحث اجرای طرح هادی روستایی، و همچنین مشکلات تامین آب کشاورزی از سد چیتاب، را خروجی این بازدید جهت پیگیری ارجاع به مدیران مربوطه برشمرد و خاطرنشان کرد: مطالبه مهم و دغدغه اصلی این روستاها که میتواند با عنایت و نگاه ویژه مسئولان درصد بالایی از رضایت عمومی را در پی داشته باشد یکی آبرسانی زمینهای باغ و کشاورزی از سد پرآب چیتاب و دیگری مطالبه جاده ارتباطی چیتاب به این منطقه می باشد که در سفر اخیر اساندار و هیئت همراه نیزمطرح شد و انشالله در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان با اشاره به جمع بندی مشکلات این روستاها عنوان کرد: با توجه به مطرح شدن مشکلات روستاهای مذکور در جلسه کمیته برنامه ریزی اعتتبارات شهرستان مجددا هم از طرف بخشداری هم شورای روستاهای مذکور بررسی و پیگیری خواهد شد. 


----------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1