تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۵۸۸۰۳
بعد از بارش‌های اخیر و مشکلاتی که ایجاد شد

انتقاد تند دهیار میان‌تنگان کبگیان به مسوولان

۱۰
۴
انتقاد تند دهیار میان‌تنگان کبگیان به مسوولان
کبنا ؛در بحبوحهٔ بارش‌های اخیر اواخر بهمن ماه سال جاری در بخش کبگیان باعث بروز تنش بحران‌های زیادی در بخش من جمله انسداد ناشی از رانش زمین در ورودی روستای میان تنگان گردید.
به گزارش کبنا از چیتاب، ابوطالب محسنی فر_ بخشدار کبگیان_ با اشاره به نارضایتی مردم روستای میان تنگان از برخی مشکلات در این روستا خاصه تشدید بحران در بارش‌های أَخیـرِ زمستانی گفت: فراگیری تشدید بحران در سایهٔ کمبود امکانات، مسأله بُغرَنجی است که دامن استان را گرفته بود فلذا جایی که قانونِ مدیریت بحران تکلیف را مشخص کرده چرا برخی بدون امکانات در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند و باعث ایجاد دردسر بیشتری می‌شوند.
محسنی فر افزود: متأسفانه در زمان بحران، قدری جَوّ دوربین‌ها ما را می‌گیرد و بعضی افراد به گونه‌ای حرف می‌زنند که انگار دولت حضور ندارد و کار نمی‌کند.
بخشدار کبگیان با اشاره به وضعیت مُبهَم و خطرناکِ ورودی روستای میان تنگان بیان کرد: اگر به درخواست‌های این دهیار زحمتکش در دولت قبل توجه می‌شد و مطالعات لازم برای ایجاد دیواره حفاظتی انجام می‌گرفت، و دیواره حفاظتی ساخته می‌شد الان جواب می‌داد و امروزه در توسعه روستا گرفتار این بحران نمی‌شدیم فلذا‌امید است در دولت انقلابی این مهم عملی گردد.
نماینده ارشد دولت در کبگیان ضمن تشکر از تلاش‌های رحیم کیش دهیار و همکاری آقای پیرامون مالک طرح پرورش آبزیان در روستا جهت میزبانی از بزرگواران شرکت انتقال گاز منطقه ۲ در حل معضل ناشی ازبحران در منطقه گفت: وقتی دهیار با دست خالی در کنار یک شخص کار آفرین ( اشتغالزا) با دلسوزی و ایثار خود با دعوت از یک گروه جهت حل مشکل اساسی مردم میزبانی می‌کند به وضوح باید گفت: آنان در این موقعیت و شرایط خاص، جهاد بزرگی انجام داده‌اند و لایق تقدیرند.
وی با اشاره به اینکه تصرفات کنار جاده در سیل روز‌های اخیر مشکل ساز شده است، تصریح کرد: ضمن اینکه راهداری باید حریم قانونی جاده را مشخص کند مردم هم نباید در حریم جاده اصلی روستا فِنـس یا درخت بکارند چون مثل الان عرض جاده خیلی تَنگ و در رانش زمین بالادست نمی‌توان گل و لای را تخلیه کرد و راهبندان ممتد ایجاد می‌شود.
سید حسین رحیم کیش_ دهیار روستای میان تنگان_ هم در اینباره با انتقاد صریح از اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای، و اداره برق و مخابرات استان گفت: ضمن تشکر از شخص آقای پایدار، باید گفت: اداره راهداری حمل نقل جاده‌ای انگار خودمختار است و اصلاً کاری به التماس‌های دهیار، مکاتبات بخشدار، و دستورات فرماندار و... ندارد.
وی خطاب به ادارات برق و مخابرات هم افزود: خودِ مردم هم آگاهند که بار‌های بار تماس و مکاتبه شده ولی این دو نهاد اهمیتی به مطالبات به حق این مردم نداده و نمی‌دهند.
دهیار میان تنگان ضمن تشکر از همکاری سید سجاد سپهر ریاست مرکز بهره‌برداری خطوط لوله پاتاوه منطقه‌ی ۲عملیات انتقال گاز ایران (زیر مجموعه اصفهان) که با ارسال یک دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر ورودی روستا را بازگشائی کرد و آقای پیرامون صاحب طرح پرورش ماهی که همراهی و همکاری نمود، خطاب به مسئولان مربوطه، گفت: برخی مسئولان مدعی خدمت بقولی انقلابی و جهادی، چرا عکس شهدا را می‌گذارند و برعکس شهدا عمل می‌کنند و ننگ بر مسئولی که به ظاهر با گذاشتن عکس شهدا جهت دیده شدن در عمل به مردم خیانت می‌کند.
وی تصریح کرد: همه در فضای مجازی مصاحبه‌های مردم میان تنگان را دیدند و درد دل‌های آنان را شنیدند، فلذا برخی بزرگواران مگر وضعیت اسفناک مردم میان تنگان را نمی‌بینند، که خود را به نشنیدن‌زده و صرفاََ مواقع خاص من جمله انتخابات آفتابی می‌شوند.
وی ادامه داد: اگر شما‌ها بقولاََ مَرد میدانید چرا موقع نیاز مردم به حضورتان، صرفاً با گذاشتن عکس سردار سلیمانی در پروفایل خود، میدان اصلی خدمت را خالی می‌کنید؟
لازم به ذکر است، روستای میان تنگان از توابع کبگیان با ۶۵ خانوار بیش از ۴۸۰ نفر جمعیت آخرین روستای حد مرزی بخش کبگیان با لوداب است که از میزان سرانه بارشی بالای ۷۰۰میلی‌متر برخوردار می‌باشد، واز مشکلات عدیده‌ای چون، نبود جاده ورودی نامناسب تا انتهای روستا، عدم برخورداری از دیوار حائل، قطعی ممتد برق، آب، و تلفن همراه رنج می‌برد.

-------------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

گراب، لوداب
Iran, Islamic Republic of
مردم میان تنگان ما را در غمتان شریک بدانید
تو انتخاب نماینده بهتان ظلم کردیم. کاش مردم لوداب هم یک رسام داشتند ولاغیر.
سیمان مارگون
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت مردم میان تنگان، مه نماینده وه ایشا هم وعده وعید دایه، سزاوار وه ایشا بد کردار وه ایما
چین لوداب
Iran, Islamic Republic of
تسلیت به مردم میان تنگان پرآب، بی بهره از آب و امکانات
تابوده همین بوده و تا هست همین هست
صد یاد زارع و روحانی و خیر اخ وبخت مردم وا انتخابشون
لعنت به بنده اگر ده وه روشنفکر رای بیوم خاک برسرمان شد.
چشمه جیوِری
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیم کیش و جناب منتظریان دعوت کن تا بیاد میان تنگان
روشنفکر قوت وبارش نی
سید
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشید به جناب رحیم کیش،خدا بخیر بگذرونه اخ وبخت مردم میان تنگان
اف بر مسئول وعده سرخرمنی دِه ،آقای رسام نماینده را به چالش بکش؟
منتقد
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از جناب دهیار و آقای رسام روابط عمومی محترم بخشداری کبگیان
جناب رسام یه سری هم به روستای سرچنار بزنید تاای مردم حیثیت سی سئولان نهلشتنه
ایل زنگوای کبگیان
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندارماکه تاحال سودی از این دولتها نبردیم،خدمات نظام هم تقاص خون فرزندانمونه اما یکی مثه رسام همیشه درصحنه و پرتلاشو بزارید بخشدار تا درد مردمو ببینه و مسئولوبه چالش بکشه!.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش اصلا بخشنامه ای صادر می کردند که مسئولین حق گذاشتن عکس امامین انقلاب بعنوان پروفایل و سخنان امامین انقلاب و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را بعنوان آهنگ پیشواز را ندارند چون اولا اعتقاد عملی ندارند و ریاکارانه هست دوما قدرت و توان پاسخگویی حل مشکلات را ندارند همین امر باعث بدبینی و اهانت به این عزیزان و بزرگوار می شود لطفا تاکید شود که هیچ مسئولی حق استفاده از این موارد را ندارند
Ukraine
بجون خوم تمام جواب ای کامنتل اسماعیل رسام خوش نوشته وتعریف خوش دایه....ادم نباید تعریف خوش بیه.....بگذار مردم تعریفت بین ن خوت
خواب سنگین
Iran, Islamic Republic of
ای ملت
تو انتخابات اصلح انتخاب کنید
تاالان متضرر نشوید
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1