تاریخ انتشار
شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۴۵۸۹۷۹
همزمان با روز جانباز انجام گرفت

دیدار امام جمعه، بخشدار کبگیان و نماینده بنیادشهید با تعدادی از جانبازان این بخش

محسنی فر: بزرگترین رسالت جانبازان انتقال فرهنگ ایثارگری به نسل جدید است.
۳
دیدار امام جمعه، بخشدار کبگیان و نماینده بنیادشهید با تعدادی از جانبازان این بخش
کبنا ؛قبل از ظهر شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، سید فرج الله پژمان امام جمعه، ابوطالب محسنی فر بخشدار، حسنِ امـیراحمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج چیتاب با همراهی نماینده بنیاد شهید شهرستانِ بویراحمد با حضور در منزل چند تن از جانبازان بخشِ کبگیان ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب از رشادت‌ها و استقامت این جانبازان قدردانی کردند.
امام جمعه چیتاب در این دیدار‌ها طی سخنانی جانبازان صبور را گنجینه‌های دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: ثبت و نشر خاطرات جانبازان از دوران دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است.
سید فرج الله پژمان با اذعان به اینکه جانبازان، قهرمانان واقعی و همیشگی این مرز و بومند خاطرنشان کرد: آنان سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی و در واقع اسناد غیرقابل انکار حضور نیرومند جوان‌های ارزنده و انقلابی ما در جبهه و پشت جبهه هستند.
وی خطاب به جانبازان افزود: جانبازی، مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده و بر این اساس، مسئولیت و وظایف آنان نیز بزرگ و سنگین است.
ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان نیز در این دیدار حضور ارزشی جانبازان در این دوران را یک نعمت بی‌بدیل جهت اعتلا و صانت از انقلاب برشمرد و گفت: امروز جانباز در صحنه فرهنگ جامعه حضور یافته تا با دست‌ها و پا‌های بریده شده و چشم‌های نابینا، مشعل فروزان ارزش‌های الهی را مشتعل‌تر نماید.
بخشدار کبگیان‌ایستادگی جانبازان را یک سپر نفوذ ناپذیر در برابر هجمه‌های دشمنان نظام جهت تضعیف اراده نسل جدید انقلاب برشمرد و گفت: آثار بر جای مانده از جانبازان بهترین سند گویای فرهنگ ایثارشان در صدور انقلاب است.
محسنی فر تصریح کرد: انسان‌هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‌کنند قطعاََ با زنده نگهداشتن یاد شهداء در تکثیر فرهنگ‌ایستادگی با محتوای‌امید و‌ایمان و اراده به جامعه تحول و دگرگونی فرهنگی ایجاد می‌نمایند.
نماینده ارشد دولت در کبگیان در پایان با اشاره به اینکه جانبازی، مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده و بر این اساس، مسئولیت و وظایف آنان نیز بزرگ و سنگین است خاطرنشان کرد: اگر آنان دیروز در جبهه‌های نبرد و در زیر باران آتش و در دل امواج سهمگین دشمن، استوار مانده و از امتحان الهی سربلند بیرون آمده‌اند، امروز با امتحان بزرگ‌تر و دشوارتری روبه رو هستند.
فلذا تحمّل سختی‌ها و مشکلات جسمی و روانی و پیامد‌های اجتماعی آن برای کسب رضایت الهی و انتقال فرهنگ ایثارگری به دیگران، از رسالت خطیر این بزرگواران است.
لازم به ذکـر است این دیدار‌ها با آقایان « بخشنده رستم نژاد»، « درویش تکاوران» و « حمد الله یاری مطلق » از جانبازان دوران دفاع مقدس انجام شد.
--------------------------------------
خـبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
1