تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۶۰۱۹۶
با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور؛

افتتاح مجتمع انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون وزیر / تقدیر رئیس کل دادگستری استان از دادستان یاسوج

۳
۰
افتتاح مجتمع انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون وزیر / تقدیر رئیس کل دادگستری استان از دادستان یاسوج
کبنا ؛
مجتمع انبار سردار سلیمانی اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز، با حضور جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور، اجتهادی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور، مصطفوی رئیس حراست سازمان، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، بازرس کل استان کهگیلوویه و بویراحمد، دادستان یاسوج و معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسوولان استانی مجتمع انبار سردار سلیمانی اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان افتتاح شد.
مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تکمیلی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیرمقدم به مسوولان کشوری گفت: با توجه به اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های هدف سازمان اموال تملیکی نبود و در کشفیات کالای قاچاق جزء سه استان آخر کشور هستیم، ولی دکتر اجتهادی، اعضای هیئت مدیره به ما لطف داشتند و استان را در اولویت پنجم قرار دادند از حضور پر خیر و برکت‌ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
افراشته افزود: قریب به ۵۰ میلیارد تومان هزینه تجهیز و خریداری این سوله شده و همه این‌ها مقرون زحمات و توجه مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: آقای دکتر اجتهادی از فرزندان پر افتخار استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و در مناصبی که داشته‌اند همواره منشأ خیر و برکت برای کشور و نظام اسلامی بوده‌اند و تشکر می‌کنیم که در خصوص مجتمع انبار اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان و استقلال اداره اموال تملیکی ما را مورد توجه قرار دادند.
هاشمی مهر افزود: در کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان تلاش زیادی شد ولی به دلیل شرایط خاص استان نتوانستیم خواسته‌های مسوولان بالادستی را محقق کنیم.

وی گفت: احداث‌ ایستگاه ثابت بازرسی که از سال‌ها قبل مصوبه داشته ولی احداث نشد، در یک سال گذشته تلاش زیادی کردیم، ۱۵ میلیارد تومان از متمم بودجه سفر ریاست جمهوری به این‌ایستگاه اختصاص یافت، تأمین زمین و کار‌های اولیه صورت گرفته است.
هاشمی مهر بیان کرد: در خصوص کالا‌های قاچاق مشکلاتی وجود دارد، از جمله اینکه کالا‌های قاچاق در مبدأ به راحتی و بدون مانعی بارگیری و وارد استان ما می‌شوند، در استان ما نیز‌ ایستگاه‌ ایست و بازرسی وجود ندارد و پلیس امنیتی اقتصادی استان که یکسال است تشکیل شده هیچ وسیله نقلیه و امکاناتی ندارند.
وی گفت: انتظار است بحث خودرو از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور پیگیری شود.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از آقای دکتر اجتهادی به دلیل توجه ویژه و محبت نسبت به افتتاح مجتمع انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی تشکر می کنم.
نگین تاجی بیان کرد: در دوره تحول دستگاه قضایی با حضور رئیس محترم قوه در تمام ابعاد اتفاق افتاد تبدیل به برنامه ای عملیاتی شد، 10 عنوان این ماموریت ها بصورت عملیاتی در حال اجرا هستند.
نگین تاجی ضمن تقدیر و تشکر از ملک حسینی دادستان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: درخصوص  پرونده صندوق سپرده ای در بهمئی که بیش از 17 هزار شاکی داشت، کار بی نظیری شکل گرفت و بدون اینکه افراد به دادسرا مراجعه کنند، سامانه ای طراحی و تمام شکایات در این سامانه ثبت شد، یک تیم در 10 گروه کارشناسی فعالیت شبانه روزی داشتند و قبل از ایام عید میزانی از طلب مردم واریز شد، از این اقدام جهادی و تخصصی تشکر می کنم.


نام شما

آدرس ايميل شما

نتاع
Iran, Islamic Republic of
حراست نه هراست
Iran, Islamic Republic of
کجای این متن نوشته هراست که فقط چشمان شما دیده؟؟؟؟؟!
متن کاملا صحیح و بدون مشکل هست برادر
هاشم
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک وخسته نباشید خدمت جناب آقای مهندس افراشته مدیر جوان وتوانمند سازمان اموال تملیکی استان که الحق والانصاف در این مدت کوتاه چندماهه که این مسؤلیت به ایشون سپرده شده باعث تغییر و تحولی بزرگ در مجموعه تحت مدیریت خودشده،وبا پیگیریهای شبانه روزی ایشون و همکاران محترم سازمان اموال تملیکی استان شاهد پیشرفت و تحولات بزرگی بوده،استان به مدیران اینچنین جوان و خلاق و پیگیری بشدت نیازمنده....
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1