تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۶۸۷۴
مدیرکل آموزش وپرورش استان خبر داد؛

تولید 1200 خبر در روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
تولید 1200 خبر در روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه محوری، هماهنگی بین بخش‌های مختلف و کار تیمی اساس حرکت فعالیت‌های مجموعه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد است.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت خواه در دومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی آموزش وپرورش استان گفت: تولید قریب به 1200 خبر تولیدی در سال جاری نشان از کار جهادی و تبیین فعالیت‌های آموزش وپرورش برای آگاهی بخشی به جامعه است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان افسران عرصه تبیین در عصر امروز رسالت عظیمی بردوش دارند گفت: روابط عمومی با اطلاع‌رسانی به موقع و به هنگام می‌تواند با انعکاس عملکرد دستگاه امید ونشاط را به ارمغان آورد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: در حال حاضر برای تحقق جهاد تبیین در کشور، بیشترین نقش را روابط‌عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح می‌توانند ایفا کنند.
وی گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در جهاد تبیین دارند که خوشبختانه عملکرد روابط عمومی آموزش وپرورش استان در این زمینه عملکرد موفقی بوده است.
تولید 1200 خبر در روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
عزت خواه، یکی از ضرورت‌های عصر امروز را، اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و درست برای افزایش امید ونشاط اجتماعی درجامعه دانست و گفت: روابط‌عمومی‌ها برای آگاهی‌بخشی به مردم نقش اصلی را بر عهده دارند که نخستین روایتگری در جامعه برای مقابله با هجمه‌های بیگانگان باید توسط روابط عمومی‌ها انجام شود.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های آموزش وپرورش بر مبنای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب ریل‌گذاری شده است گفت: هماهنگی، همدلی و حرکت تیمی ارکان مختلف آموزش وپرورش در سطح استان باعث موفقیت نظام تعلیم وتربیت و ارتقاء کیفیت آموزشی می‌شود.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه روابط عمومی پرداخت و گفت: در سال جاری قریب به 1200 خبر توسط اداره روابط عمومی تولید و در پورتال خبری اداره کل منتشر شده است.
سید ولی موسوی، تعامل با رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را از سیاست‌های اداره روابط عمومی واطلاع‌رسانی بر شمرد و گفت: خوشبختانه با تعامل خوب با صدا وسیما از همه ظرفیت‌ها برای پوشش خبری برنامه‌های آموزش وپرورش استفاده شده است.
تولید 1200 خبر در روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
وی از راه‌اندازی سیمای مدرسه در تلویزیون و صدای مدرسه در رادیو خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با صدا وسیما مراحل تولید این برنامه بزودی شروع خواهد شد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار توجه بیشتر برای تهیه و تأمین تجهیزات برای روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق شد.
موسوی با اشاره به اینکه بدون نیروی انسانی توانمند، باانگیزه و متخصص، هیچ سازمانی قادر به ایجاد تحول نخواهد بود و آموزش وپرورش نیز از این قاعده مستثنی نیست خواستار نگاه تخصصی به نیروی انسانی در حوزه روابط عمومی در شهرستان‌ها ومناطق و حل مشکل کمبود نیروی انسانی در روابط عمومی اداره کل شد.
در این جلسه معاونین و روسای تعاون و بودجه اداره کل آموزش وپرورش استان نظرات و دیدگاه‌های خویش را مطرح و از عملکرد اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ابراز رضایت و بر تقویت روابط عمومی آموزش وپرورش استان و شهرستان‌ها ومناطق تأکید کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای عتخواه عزت آموزش و پورش . که اگر به جای یک زارع پور بیست ارع پور دیگه بیاید به والله دیگه درستش نمی کند آنقدر سیاسی کاری // نبودش هرچه سریعتر هم به نفع خود و هم به نفع جامعه می باشد
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
شما اول نحوه پیام نوشتن یاد بگیرد بعد انتقاد کن😂
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1