تاریخ انتشار
جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۵۶۰۲۲
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

رتبه نخست کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح کشت قراردادی

۱
۰
رتبه نخست کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح کشت قراردادی
کبنا ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه نخست این استان در کشت قراردادی گندم و رتبه سوم طرح جهش تولید در دیمزارها خبر داد و گفت: این طرح‌ها در حال اجراست و تلاش همکاران من در نهادینه شدن این دو سیاست کلان کشور ادامه دارد.
به گزارش کبنا، سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت این سازمان در کسب رتبه نخست کشور در اجرای طرح کشت قراردادی محصول گندم اظهار کرد: سطح تعهدی کشت قراردادی گندم آبی در سطح استان ۲۱ هزار و ۷۵ هکتار هکتار بوده که تا این لحظه حدود ۱۴ هزار هکتار از این تعهد اجرایی شده و رتبه نخست کشور را کسب کردیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد قراردادهای منعقد شده تاکنون ۲ هزار و ۵۱۴ مورد بوده و تعداد ۲ هزار و ۴۶۹ کشاورزدر این طرح مشارکت دارند.
وی با بیان اینکه برش شهرستانی متناسب با سطوح آبی شهرستان‌ها و همچنین بر اساس برنامه اجرایی گندم با رعایت برنامه الگوی کشت استان تنظیم و جهت اجرا به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ارسال شده و در این زمینه عملکرد همکارانم از ستاد تا دورترین روستای این استان ستودنی و قابل تقدیر است.
معتمدی‌پور اجرای تعهد استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود ۶۴ درصد اعلام کرد و یاداور شد: این استان در زمینه اجرای کشت قراردادی بهترین عملکرد را در کشور داشته است.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی همچنین به اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها اشاره کرد و گفت: در این طرح نیز با پیشرفت ۹۴ درصدی در ردیف سه استان برتر کشور قرار گرفتیم که موفقیتی قابل توجه است.
معتمدی‌پور افزود: این موفقیت‌ها تصادفی نبوده بلکه با یک برنامه و انسجام تیمی و پای کار بودن همه مدیران و کارشناسان پهنه رقم خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدون تعارف
Iran, Islamic Republic of
اگه عملکرد مثبتی داشتید این همه خسارت به گوجه کاران و هندوانه کاران استان وارد نمیشد و در برنامه بدون تعارف حرفی برای گفتن عملکردتان داشتید برای آقای عادلی و مردم
اگه موحد نبود کارشناس کشاورزی .
(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1