تاریخ انتشار
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : ۴۰۴۰۴۸
امام جمعه موقت کبگیان:

گران‌فروشی و احتکار در برهه کنونی خیانت بزرگ به مردم است

۰
گران‌فروشی و احتکار در برهه کنونی خیانت بزرگ به مردم است
کبنا ؛
حجت‌الاسلام سیدعلی اکرمیان در خطبه‌های نماز جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ چیتاب با توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: عمر انسان تنها سرمایه ای است که مردم در طبقات مختلف دنیوی (فقیر وغنی، دیوانه و عاقل) بطور مشترک از آن برخوردارند اما خوش به حال کسانی که عمر خود را در معامله با خدا گران فروختند و وای به حال کسانی که در معامله با دنیا خسران عقبی نصیبشان شود.
وی افزود: کسی در بندگی موفق است که با مطیع کردن هوای نَفس در لحظه به لحظه یاد خدا و عذاب قیامت با پشت زدن به امورات دنیوی رستگار شود.
امام جمعه موقت کبگیان با اشاره به فرا رسیدن ۸ آبان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: نوجوانی که با سن کم در هجمه کفر علیه نظام جمهوری اسلامی با بستن کمربند نارنجکی تانک دشمن را منهدم کرد به دنیا درس آزادگی و هیهات من الذله داد تا جایی که خمینی کبیر که خو پدر آزادگان جهان بود او را رهبر خود نامید و هم اکنون انقلاب از نسلش همانند حججی‌ها و. . . .در دهه‌های مختلف الگوبرداری می‌کند که این یکی از رموز موفقیت آمیز استحکام انقلاب اسلامی است.
سیدعلی اکرمیان با اشاره به مسئله گران فروشی در کشور گفت: خود تحریمی همنوعان با احتکار اقلام مورد نیاز مردم در بحبوحه شدت تحریم‌ها و هجمه‌های متعدد دشمن و فتنه گران خیانت بزرگی است.
اکرمیان تصریح کرد: برخورد سریع واجرای حکم فوری بی تعارف برای خاطیان توسط قوه قضائیه در سایه قدرت همکاری ما مردم می‌تواند جلوی این کار را بگیرد.
خطیب موقت جمعه کبگیان با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) گفت:گر چه پیاده روی اربعین اجری بس عظیم و غیر قابل وصف داردکه برای عزیزان هم ولایتی خود در این سفر معنوی آرزوی سلامتی با قبولی طاعت داریم اما رسالت خدمت به اصالت اربعین حسینی تنها در زیارت خلاصه نمی‌شود لذا اجرای برنامه درخور شان ابی عبدالله(ع) در هر منطقه‌ای در سایه تلاش مردم آن کوی و دیار با آنچه در توان دارند اجرش کمتر از زیارت اربعین در کربلا نیست و ثوابی بس عظیم دارد.
این خطیب موقت خطاب به نمازگزاران افزود: مردم ولائی و شهید پرور بخش کبگیان با تقدیم۸۶ شهید و چند ده جانباز و مفقودالاثر و آزاده و اولین شهید مدافع حرم در استان انسانهائی از جنس نهضت حسینی و سربازانی از نسل متعهدین به ولایت هستند و امسال هم در سه شنبه پیش رو ساعت ۹ صبح با تجمع حسینی از میدان بسیج شهر چیتاب به سمت امامزاده عبدالله(ع) با خلق حماسه ای دیگر خادمی خود را به شاه بی‌سر حضرت حسین بن علی(ع) ثابت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1