تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۲۶۴۷۱
پس از يک سال و 7 ماه سکوت مطرح شد

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

۱
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»
کبنا ؛پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 داشت.
عادل فردوسي‌پور پس از دريافت جايزه Alumni Achivement Award 2020 در مراسم آنلاين انجمن فارغ‌التحصيلان دانشگاه صنعتي‌شريف (سوتا) اظهار کرد: خيلي خوشحال هستم و تشکر مي‌کنم از تمام کساني که افتخار دادند و من را انتخاب کردند.
او ادامه داد: قبل از اينکه صحبت‌هاي خود را شروع کنم، جا دارد درگذشت استاد محمدرضا شجريان عزيز را تسليت بگويم. مي‌دانم الان همه ما به‌خاطر اين اتفاق تلخ ناراحت هستيم ولي مهر و محبتي که مردم نثار استاد شجريان کردند، مي‌کنند و خواهند کرد، سبب مي‌شود ايشان با تمام محدوديت‌ها يک جايگاه مانا در قلب و دل تمام ايرانيان داشته باشد.
 اين استاد دانشگاه اضافه کرد: در روزهايي که اتفاقات خوبي براي من رخ نمي‌داد، دريافت جايزه از سوتا و دانشگاه صنعتي‌شريف مرا خيلي خوشحال کرد و اين کار ارزشمند بود.
فردوسي‌پور يادآور شد: هميشه سر‌کلاس‌هايم گفته‌ام و بچه‌هاي صنايع مي‌توانند شهادت بدهند که سعي کرده‌ام و تاکيد داشته‌ام که «آقايان و خانم‌ها» از ايران نرويد و مملکت را ترک نکنيد؛ اينجا مثل تمام عزيزاني که ماندند و موجب افتخار ما هستند، بمانيد. تلاش کنيد و بجنگيد تا مملکت خودمان را بسازيم؛ هميشه اين موضوع را گفته‌ام.
او يادآور شد: بهمن ماه 97 که ترم جديد دانشگاه شروع شد، اين موضوع را مطرح کردم و به بچه‌ها گفتم اگر هم مي‌رويد، زود برگرديد و ماندگار نشويد. اصلا چرا مي‌رويد؟

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426471-2.jpeg

اين مجري محبوب با اشاره به کنار گذاشته شدن و گرفتن برنامه 90 از او، عنوان کرد: اسفندماه97 بدون هيچ توضيح و دليل موجهي مرا کنار گذاشتند. وقتي عيد شد و به اولين کلاسم در فروردين‌ماه 98 رفتم، بچه‌ها گفتند: «استاد! شما که مي‌گفتيد بمانيد و مملکت را بسازيد، شما بيش از 20 سال ماندي و برنامه داشتي، چه اتفاقي افتاد و الان چه حرفي مي‌زنيد؟» واقعا در آن زمان هيچ جوابي براي بچه‌هاي کلاسم نداشتم.
 فردوسي‌پور تصريح کرد: اميدوار هستم بستري فراهم شود تا تمام کساني که کشور و ميهن خود را دوست دارند، بتوانند در حوزه و حرفه خود کار و فعاليت کنند.
او عنوان کرد: از تمام کساني که من را لايق اين جايزه دانسته‌اند، تشکر مي‌کنم چراکه بسيار ارزشمند است. مايه مباهات من است و سعي مي‌کنم تلاش کنم شايسته و لياقت دريافت اين جايزه باشم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
فایل های مرتبط
1