کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار با خانواده شهدای سی‌سخت بیان شد

پاداش پایان خدمت به 403 خانواده شهید کهگیلویه و بویراحمد تعلق نمی‌گیرد

12 شهريور 1397 ساعت 9:03

وی گفت: در کل هزار شهید مجرد در استان داریم که از این تعداد 600 شهید حکم حقوقی دارند و و 403 شهید داریم که حکم حقوقی ندارند و به همین خاطر پاداش پایان خدمت شامل خانواده‌های این شهیدان نمی‌شود.


مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 489 والدین شهدا اعم از پدر و مادر شهید استان روی تخت بیماری قرار دارند.
 سید منصور موسوی در دیدار با خانواده شهید کرمی در شهر سی‌سخت اظهار کرد: این منطقه 120 شهید و 400 جانباز و 6 آزاده دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساماندهی گلزار شهدای استان اقدامی خوب صورت گرفته و ما 92 درصد از گلزارهای شهدای استان را تاکنون ساماندهی کرده‌این این عدد در کل کشور 75 درصد است که تمامی گلزارهای شهدای استان طی امسال و سال آینده ساماندهی خواهند شد.
این مسؤول به اقدامات سال گذشته در زمینه ساماندهی گلزار شهدای استان اشاره کرد و گفت: تعداد 60 مزار تک مزاری شهدا را در مناطق دورافتاده به گونه‌ای ساماندهی کردیم که برای حمل مصالح به مناطق دور افتاده از چارپایان استفاده می‌کردیم چرا که امکان حمل مصالح با خودرو نبود.
وی با بیان اینکه برای ساماندهی هر مزار 23 میلیون تومان هزینه شد افزود: این کار از طریق اعتبارات ملی انجام شد و در دهه فجر پروژه‌ها را تحویل دادیم.
موسوی به مشکلی که برای برخی از خانواده شهدا ایجاد  شده در بحث حقوق و مزایا اشاره کرد و گفت: تعداد 403 شهید در استان داریم که پاداش پایان خدمت مشمول آن‌ها نمی‌شود.
وی گفت: در کل هزار شهید مجرد در استان داریم که از این تعداد 600 شهید حکم حقوقی دارند و و 403 شهید داریم که حکم حقوقی ندارند و به همین خاطر پاداش پایان خدمت شامل خانواده‌های این شهیدان نمی‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به پرداخت حق پرستاری به آن دسته از والدین شهدایی که در بستر بیماری افتاده‌اند اشاره کرد و گفت: تعداد 489 والدین شهدا اعم از پدر و مادر شهید استان روی تخت بیماری قرار دارند و مقرری هر ماه برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.


کد مطلب: 402730

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402730/پاداش-پایان-خدمت-403-خانواده-شهید-کهگیلویه-بویراحمد-تعلق-نمی-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1