تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۶۱۱۶۷
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان:

۱۲۰۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد متقاضی معلم نمونه شدند

۰
کبنا ؛
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز بزرگداشت مقام معلم باید در بهترین شکل ممکن برگزار و از تلاش های جامعه فرهنگی استان تقدیر شود.
به گزارش کبنا نیوز، حسنعلی عزت خواه در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های هفته معلم، با بیان اینکه دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت به نام هفته معلم نامگذاری شده است، گفت: معلمان در جامعه طلایه‌دار ایمان، علم، ولایت مداری و اخلاق بوده و باید شان و منزلت این سرمایه ها حفظ شود.
وی افزود: امسال برای انتخاب معلمان نمونه در سطح استان ۱۲۰۳ نفر متقاضی معلم نمونه بودند که پس از ارزیابی مرحله مدرسه ای ۳۸۸ نفر به مرحله ارزیابی شهرستانی راه یافتند که معلمان نمونه منتخب شهرستانی، منطقه‌ای و استانی در حال بررسی هستند که بزودی مشخص و اعلام خواهند شد.
عزت خواه با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه برای گرامی‌داشت هفته معلم در سطح استان پیش بینی شده، گفت: در شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های متفاوتی با حضور معاونان مدیرکل، فرمانداران و بخشداران برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه در سطح استان، دیدار با خانواده معلمان شهید، همایش پیاده روی و کوهنوردی، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز جمعه، گفتگوی تلویزیونی و رادیویی، تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی، نشست خبری با خبرنگاران، تجلیل از فرزندان شهید فرهنگی و مسابقه کتابخوانی از کتاب استاد شهید مطهری را بخشی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده ‌شده در هفته بزرگداشت مقام معلم در استان عنوان کرد.
 عزت خواه در پایان با بیان اینکه آینده ایران عزیز از امروز آموزش و پرورش آن قابل پیش بینی است از مسوولان استانی و شهرستانی خواست طرح سپاس از معلم را به عنوان وظیفه ای همگانی در هفته معلم اجرا نمایند.
در این جلسه اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم دیدگاه‌ها و نظرات خویش را برای هرچه باشکوه برگزار کردن هفته بزرگداشت مقام معلم بیان کردند و خواستار استفاده از ظرفیت سایر دستگاهها در این زمینه شدند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این را کنار بگذارید اسم نمونه را کوچک نکنید ....نا کارآمد ترین سازمان کشور الان آموزش و پرورشه. ....مگر معلمان الان تدریس می کنند یا اصلا بلدند ...بیکار....معلمی شغل دهم اونا. ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
معلم نمونه آخییییی
معلم را داغون می کنند و بیچاره اون وقت چهار نفر را با مدارک و مستندات انتخاب اون وقت اسمش رو گذاشتن معلم نمونه
اوج بی احترامی
Iran, Islamic Republic of
انشاله معلم نمونه را هم به دستور نماینده محترم
و هماهنگی دفتر ایشون اقای صبحانی چند را بر حسب طایفگرایی
انتخاب میکنه
معیار در آموزش پرورش شد طایفه گرایی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
واقعا یک معلم نمونه باید از یک سری مهارتهایی برخوردار باشد که سایرین از آن محروم باشند یا بتواند کارخارقالعاده آب که سایرین از انجام آن ناتوان باشند انجام دهد مایه افتخار است که ۱۴۰۲معلم توانمند در استان ما وجود دارد که می‌توانند کارهایی را انجام دهند که ایران از آن ناتوانند ولی به نظر بنده این تعداد از حد نرمال فراتر است
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1