تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۶۶۰۳۰
در اولین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد: ورود پول به صحنه انتخابات، واقعاً جدی است / صالحی: بعضی‌ها سعی دارند استخدام غیرقانونی در ادارات انجام شود، سازمان بازرسی هیچ تعارفی با هیچ شخصی ندارد / جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد: برخی کاندیداها به اهداء کارت هدیه روی آورده‌‎اند

۲۱
۱
فرماندار بویراحمد: ورود پول به صحنه انتخابات، واقعاً جدی است  / صالحی: بعضی‌ها سعی دارند استخدام غیرقانونی در ادارات انجام شود، سازمان بازرسی هیچ تعارفی با هیچ شخصی ندارد / جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد: برخی کاندیداها به اهداء کارت هدیه روی آورده‌‎اند
کبنا ؛جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور مدیران اجرایی و کارکنان دولت از دید نظارت، در امر تبلیغات ممنوع می‌باشد.
به گزارش کبنا، اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و سرهنگ اکبری_ جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در این نشست، اظهار داشت: وضعیت خاص استان کهکیلویه و بویراحمد با توجه به بافت قومی و قبیله‌ای آن از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی گفت: کاندیدا‌ها تبلیغات زودرس و خارج از مدت قانونی را در فضای مجازی و حقیقی و از طریق پخش عکس پوستر در این فضا‌ها شروع کرده‌اند و به توزیع ارزاق عمومی، اهداء کارت هدیه روی آورده‌اند. 
اکبری افزود: حضور مدیران اجرایی و کارکنان دولت از دید نظارت، در امر تبلیغات ممنوع می‌باشد.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد: بعضی‌ها سعی دارند استخدام غیرقانونی در ادارات انجام شود که به شدت با این موضوع نیز برخورد می‌شود
محمد مهدی صالحی_ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در این نشست گفت: در حوزه انتخابات ۳ وظیفه اصلی بر عهده این سازمان گذاشته شده است که هرگونه فعالیت تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری ممنوع می‌باشد و با این فعالیت‌ها به شدت برخورد می‌شود.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: بعضی‌ها سعی دارند استخدام غیرقانونی در ادارات انجام شود که به شدت با این موضوع نیز برخورد می‌شود دخالت در تصمیمات اداری از قبیل پرداخت تسهیلات و امتیازات نیز از مواردی هستند که با آن‌ها برخورد می‌شود.
صالحی، مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان بازرسی هیچ تعارفی با هیچ شخصی ندارد و همه ادارات مؤظفند که قانون را رعایت کنند.
در ادامه صالحی اظهار داشت: هرگونه استفاده از جایگاه، مقام، عنوان و موقعیت اداری و سازمانی توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی ممنوع می‌باشد و مجازات سنگینی در انتظار این افراد خواهد بود، همچنین هیچ مدیر یا کارمند دولتی حق استفاده از امکانات دولتی و بیت المال را در رابطه با منافع شخص خاصی ندارند و همه‌ی ادارات و سازمان‌ها توسط این سازمان نیز رصد می‌شوند و هر جرمی که مرتکب شوند باعث قانون شکنی می‌شوند.
وی در پایان از همه مدیران و کارمندان ادارات دولتی خواست که حاکمیت قانون را مد نظر خود قرار دهند و هیچگونه تخلفی نداشته باشند.
در ادامه این نشست شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ در خصوص امنیت در انتخابات گفت: امنیت در استان ما تقریباً صفر و صدی است یا نیست و یا اگر هست به اوج آن می‌رسد.
وی در خصوص نامزد‌های انتخاباتی گفت: کسانی که نامزدند یک سری صحبت‌هایی کردند که درست نبوده و همه چیز را زیر سؤال می‌برند.
فرماندار شهرستان بویراحمد به موضوع رسانه‌ها در انتخابات اشاره و افزود: در انتخابات گذشته رسانه‌ها، مسائل را تشدید می‌کردند و بعضی رسانه‌ها هم بدون تعارف، فضای آن‌ها مشخص است و فضایی تقریباً تخریب و توهین برای یک سری از افراد شده‌اند که کاندیدا یا داوطلب هستند.
وی تصریح کرد: در حوزه رسانه‌ها ما باید جدی‌تر باشیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد به موضوع ورود پول به صحنه انتخابات اشاره و اظهارداشت: ورود پول به صحنه انتخابات، واقعاً جدی است و درخواست من این است که در سلامت انتخابات، علاوه بر مجریان، موضوع پول است و این را مد نظر قرار دهیم.
در ادامه این نشست امین درخشان_ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در سخنانی گفت: رسانه‌ها در امر انتخابات همیشه یک طرف این مهم هستند.
وی افزود: برگزاری نشست مسئولان قضایی، اطلاعاتی و امنیتی را با حوزه رسانه‌ها در خصوص انتخابات در سرفصل امر انتخابات قرار داده‌ایم و در این حوزه‌ها با برگزاری همایش رسانه‌ها، از آن‌ها دعوت خواهیم کرد تا رسانه‌های استان را آموزش دهند.
در ادامه این نشست جوکار_ رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد_ اظهار داشت: شایسته است که کارگروهی در این زمینه تشکیل شود و جرائم انتخاباتی را احصا کنند.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان گفت: سلامت و امنیت انتخابات پایه و اساس مشارکت و رقابت است و مهم‌ترین موضوعی است که دغدغه‌ی همه‌ی مردم و مسئولین نظام است.
وی از کاندید‌های ثبت نامی درخواست کرد که در جهت سلامت انتخابات، امنیت و آرامش مردم را مد نظر قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها فرماندار وارد امتخابات می کنند بعضی هت پول
چی کار کنند مردم
دنا
Iran, Islamic Republic of
والا ما توش موندیم که طرف خطاب این اقایان کیست و به چه کسی تذکر میدهند ؟!!! جناب فرماندار محترم !! مسئولیت جلوگیری از توزیع پول با ماست یا شما ؟! چه کسانی باید مانع تقلب در انتخابات شود ؟ ما یا شما ؟!
اون دوستی که بحث از استخدامهای فله ای میکنه ، ممانعت از این معضل و ظلم با ماست یا شما ؟؟!!
اونروزی که فقط در علوم پزشکی از یه قبیله و منطقه خاص چند صد نیرو جدب میشد و در سیستم اداری تنیده میشد ، ما مسیول بودیم یا شما ؟؟!!! همین روزها که کرارا فریاد زده میشه در فلان اداره و سازمان ، گروه گروه نیرو فله ای از طرف کسانی بدون ضابطه و مابطه بکار گرفته میشوند ، ما مسئولیم یا خودتان ؟!
ای مردم ! طرف خطاب این مسیولین دلسوز کیست ؟
ای ملت اینها مردم را کر دیده اند ، کور دیده اند یا .....؟!! چی فرض کرده اند این مردم را ؟؟!!!
وعده ما هفت ماه دیگه ، انتخابات اسفند ماه !!
بسیجی عدالت طلب
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسه/ بعضی نمایندگان متخلف که اشکارا در انتصابات بر خلاف منویات مقام معظم رهبری دخالت داشته اند و در ادارات تا عزل یک مدیر و نصب مدیر دلخواه بست مینشینند بسته است. در هر صورت امیدواریم نهاد شورای نگهبان و خاصه آقای جوکار جانبدارانه آخرت خود رو به دنیا معامله نکرده و از این فریضه حق الناس به خوبی سیانت کنند.
امیدواریم
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
به قرآن پول ایسونوم رای بالا هم داروم ، نماینده یل بعده قبولی سی هیچکس کار نیکنن به جز محدود افراد خاص ، پس باید پولشون بخوری .
قنبر
Iran, Islamic Republic of
پول بسون بزن بر بدن و رای وشو نیه
یو درستشه
كانديد جوان
بايد انتخابات از طريق مناظرات تلويزيوني اجرا شود تا انتخابات واقعي تر شود.
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه کاندید های محترم با جیب پر بیایند توی اوضاع گرونی حداقل کمکی به قشر بیچاره میشه
انشاالله که پول های باد آورده به ذینفعان واقعی که همون محرومین و مستضعفین قدیمی هست برسه وگرنه بعد از انتخابات هیچکدام از کاندیداهای محترم پیداشون نیست تا انتخابات بعدی
خدایی پول دادن را آزاد بذارین
Iran, Islamic Republic of
لطفا آدرس کاندیدا رو بدین قربونش برم
زبیر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر صالحی ، بزرگوار ، شما با این همه تخلفات در اداره کل آموزش و پرورش استان چه برخوردی انجام دادید ، دو صد گفته چون نیم کردار نیست
علی محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب بازرس کل ، شما واقعا به یقین نرسیدم که اداره کل آموزش و پرورش استان با انتصابات قوم و قبیله ای از یک منطقه جغرافیایی خاص بویژه حوزه معاونت پشتیبانی اداره کل ستاد تبلیغاتی نماینده‌ی مردم در مجلس شده ، تمام امتیازات قانونی از قبیل وام ، ها ، نقل و انتقالات ، مصاحبه های استخدامی ، پست های مدیران و معاونین مدارس ، پست کارشناسان و ... که به فرهنگیان می دهند براساس شناخت و سفارش دفتر نماینده است
م
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً همینطوره
مصاحبه اخیر آزمون استخدامی حقیقتا چیزی جز أعمال سلیقه و سفارش نبود
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر صالحی ، لطفاً اطلاع رسانی کنید با تخلفات متعدد مالی و اداری در اداره کل آموزش و پرورش استان و یاسوج که بدسستان رسیده چه برخورد و پیگیری انجام داده آید ،
رضا
Iran, Islamic Republic of
بازرس محترم چرارای اختلاس درابفاضلاب یاسوج صادرنمی شه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
چرا بازرسی محترم استان جناب اقای صالحی به قضیه کانون پرورش فکری ورود نمی کند هرچندماهی یک بارجلوی اداره فنس می کشندبعدفنس رادرمی اورند می گن جواب نمی ده ودیوارباهزینه چند ده میلیون تومن می کشنددوباره شهرداری خراب می کنه .القصه قضیه همین طورادامه داردوکارشناس عمرانی ومالی ومدیر
Iran, Islamic Republic of
مگه قبلا جدی نبود همیشه بوده برای همه کاندیدها.شاید خودشان مستقیم در توزیع پول نباشند ولی همین الآن دارند امتیاز وپول میدهند.دارند خاته های سرایه داری آنوزش وپرورش را میدن نیروهای آزاد ودر عوض قول رای میگیرند
کانون پرورش بی صحاب
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای صالحی چرا دلیل تعطیلی کانون پرورش فکری در مارگون پیگیری نمیکنید
مدیران بی کفایت
Iran, Islamic Republic of
اقای بازرس یه سر به کانون پرورش فکری بی در پیکر بزن تا معنی بی کفایتی مدیران برات روشن بشه
کانون مظلوم
Iran, Islamic Republic of
بازرسی به داد کانون پرورش فکری برسید
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
اقایان به ظاهر انقلابی چرا هنوز مدیران اصلاح طب روی کارند چرا کسی نیست مدیر کانون پرورش فکری رو عوض کنه
صالحی شادگان
به افتخار ایلم مم صالح
...ک...ب
Iran, Islamic Republic of
آخ جون پول
. اونی که نزاره کاندیدا پول بدن بزارین مردم پول بگیرن
مسئولین شماها چه دشمنی با مردم دارین
به خدا اگه پول بهم دادن رای میدم وگرنه پدرم هم بیاد رای نمیدم الکی شلوغش نکنید کسی رای نمیده مردم دیگه عاقل هستن کسی طایفه ای فکر نمیکنه
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1