تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۷
کد مطلب : ۴۶۵۹۵۰
تحلیلی بر فضای سیاسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون؛

فرصت ها و تهدیدهای انتخابات 1402 در بویراحمد بزرگ / فینالیست‌‌های مهمترین مارتن سیاسی بویراحمد چه کسانی هستند؟

۱۵۹
۴
فرصت ها و تهدیدهای انتخابات 1402 در بویراحمد بزرگ / فینالیست‌‌های مهمترین مارتن سیاسی بویراحمد چه کسانی هستند؟
کبنا ؛از سال‌های گذشته تاکنون مردم کهگیلویه و بویراحمد یکی از وفادارترین‌ها به نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و همیشه در دور افتاده‌ترین و محروم‌ترین روستا‌ها تا شهر‌های استان، مردم وظیفه خود می‌دانند که در انتخابات شرکت کنند. اما انتخابات مجلس طی سالیان گذشته تاکنون چگونه برگزار شده است؟ در بویراحمد مردم چه کسانی را به عنوان نماینده خود به بهارستان فرستادند؟ انتخابات سال ۹۸ چگونه گذشت و مهدی روشنفکر چگونه گوی سبقت را از بقیه ربود؟ در انتخابات ۱۴۰۲ مجلس، گروه‌های اجتماعی دوباره چه تصمیمی خواهند گرفت؟
به گزارش کبنا نیوز، پیش ثبت نام انتخابات به پایان رسید و در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ۱۴۰ نفر نام‌نویسی کردند که ۱۲۹ نفر آقا و ۱۱ نفر خانم هستند. با وجود تعدد حضور افراد در پیش ثبت نام، نام چند تن از کاندیدا‌ها بیشتر از دیگران به چشم می‌خورد؛ افرادی که خود را در فضای مجازی مطرح کرده‌اند یا در میان مردم افرادی شناخته شده هستند. آرایش انتخاباتی اسفند 1402 در حال شکل گرفتن است.
سال ۹۸ مهدی روشنفکر بعد از یک دوره ناکامی و شکست از غلام محمد زارعی با دل پر درد، سخنرانی‌های انتقادی در جمع مردم بویراحمد کرد. اگر نگاهی به متن سخنرانی‌های روشنفکر در رسانه‌ها بیاندازید، می‌بینید که روشنفکر چه دل پر دردی از تبعیض‌ها، حق کشی‌ها، نابرابری‌ها داشت. غالب طوایف و گروه‌های اجتماعی سخنرانی‌های روشنفکر را به فال نیک گرفتند، اما در همان دوره نیز گفته می‌شد اگر روشنفکر سر کار بیاید تماماً در اختیار طایفه خود خواهد بود، کما اینکه او در آن دوره با کناره‌گیری از اصولگرایان، خود را در دامن طایفه انداخت و بعد از انتخابات نیز به زعم افکار عمومی دین خود را به طایفه‌اش ادا کرد.
اما خوب یا بد، در این دوره روشنفکر شانس و اقبال دوره گذشته را ندارد. روشنفکر پس از اتمام انتخابات انگار که کلماتش هم تمام شده بود و سخنرانی‌های انتقادی، تند و تیزش هم فراموش شد، از طرفی خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شد تعداد زیادی از لیدر‌های روشنفکر از او جدا شدند. و در این دوره، با وجود عملکرد دارای ضعف روشنفکر، او رقبای شاخصی را در بویراحمد سفلی دارد که پایگاه رأی مشترکی با هم دارند.
در دور گذشته بیش از ۹۵ درصد آرای بویراحمد سفلی در سبد روشنفکر رفت، او رقیبی از بویراحمد سفلی در آن دوره نداشت، ولی با وجود رقبای شاخصی در این دوره، طبیعی است که دچار ریزش رأی شود. نستهن مقدم_ شهردار پیشین یاسوج_ یکی از رقبای روشنفکر است، مقدم به دلیل جایگاه قومیتی خطری برای روشنفکر محسوب می‌شود، گفته می‌شود برخی از ریش سفیدان و بزرگان بویراحمد سفلی به سمت مقدم گرایش دارند و از مقدم می‌توان به عنوان یکی از ژنرال‌های انتخابات نام برد و حتی عده‌ای از او به عنوان پدیده انتخابات نام می‌برند. از طرفی علی خرامین استاد دانشگاه و روانشناس معروف نیز با روشنفکر اشتراک قومی دارد، خرامین نیز جزء افراد شناخته شده‌ای است که علاوه بر سبد رأی جامعه دانشگاهی بخشی از آراء قومیتی روشنفکر را در این دوره تصاحب می‌کند.   شخصیت‌های نوظهوری  هم مثل؛ علی آراوند و سبحانی در این انتخابات حضور دارند و تلاش می‌کنند خود را به مردم بشناسانند، و این افراد نیز بخشی از نگرانی‌های روشنفکر محسوب می‌شوند.
روشنفکر دیگر سبد آراء دوره گذشته بویراحمد سفلی را در اختیار ندارد و رأی مردم بویراحمد سفلی بین روشنفکر، مقدم، خرامین و سایر گزینه‌هایی که از این منطقه آمده‌اند، تقسیم می‌شود. چه معجزه‌ای از آستین روشنفکر بیرون می‌آید؟ چه پولتیکی برای تکرار موفقیت انتخابات 98 خواهد زد؟ آیا او دوباره می‌تواند، مردم بویراحمد سفلی را یک بار دیگر برای خود متحد کند؟ یا خیر؟ سئوالاتی است که این روزها پرسیده می‌شود.
ذکر این نکته هم لازم است که بخشی از آراء بویراحمد سفلی هم‌اکنون در اختیار بهرامی، منتظریان و زارعی است؛ چرا که آنها بعد از انتخابات 98 ننشستند و ارتباط‌شان را با مردم منطقه بویراحمد سفلی تنگاتنگ و بیشتر کردند.
در بویراحمد علیا نام چند فرد شناخته شده از دوره‌های گذشته در انتخابات وجود داشت. محمد بهرامی_ شهردار اسبق یاسوج_ چندین دوره در انتخابات حضور دارد، غلام محمد زارعی نیز دو دوره نماینده مردم بوده است، نادر منتظریان نیز دور گذشته وارد گود انتخابات شد و به نوعی پدیده انتخابات بویراحمد بود. در سال ۹۸ بهرامی، منتظریان و زارعی به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم و چهارم انتخابات قرار گرفتند و هر کدام آرای زیادی را کسب کردند.  
در دور گذشته تعدد کاندیدا در بویراحمد علیا موجب شکسته شدن آرای کاندیدا‌ها شد، اما در این دوره چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا باز هم این سه کاندیدا تا آخر در انتخابات می‌مانند؟ در صورتی که بویراحمد علیا روی یک گزینه ائتلاف کند، به پیروزی نزدیک‌تر می‌‌شوند و شاید روشنفکر به جمع نمایندگان تک دوره‌ای بپیوندد. اما خطر بزرگ‌تر ائتلاف در میان طوایف است. اگر بویراحمد علیا بصورت واحد یک کاندیدا را انتخاب کند، ممکن است پای منافع بویراحمد علیا و سفلی وسط کشیده شود.
اما به نظر می‌رسد «بهرامی»، «منتظریان» و تا حدودی «زارعی» عزم جزمی برای این دوره انتخاباتی دارند و با توجه به موفقیتی که در دوره گذشته بدست آوردند‌. امید به پیروزی در آنان زیاد است. محمد بهرامی در سال ۹۸ بعد از روشنفکر با ۴۱ هزار رأی دوم شد، بهرامی در چند دوره انتخاباتی همیشه روند صعودی در کسب آراء داشته و در این دوره او یکی از شانس‌های اصلی انتخابات است. همچنانکه پایگاه اجتماعی بهرامی در بویراحمد علیا است اما در بویراحمد سفلی نیز فعالیت‌های زیادی داشته و بخشی از آراء مردم را جذب کرده است. بهرامی اگر توانسته باشد، پایگاه رأی خود در دوره گذشته را حفظ کرده باشد و در این دوره هم روند صعودی آراء خود را داشته باشد، یکی از فینالیست‌های انتخابات آینده مجلس است.
نادر منتظریان در دوره قبل برای اولین بار نامزد انتخابات شد و به عنوان پدیده انتخابات لقب گرفت، او بعد از بهرامی ۳۶ هزار رای کسب کرد و سوم شد. منتظریان در مدت اخیر فعالیت گسترده‌ای داشته و گفته می‌شود در بویراحمد سفلی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و توانسته بخشی از آرای بویراحمد سفلی را به سبد خود بریزد، منتظریان که حمایت جریان اصولگرایی را با خود دارد، در جلسه عید غدیر از بویراحمد واحد صحبت کرد، و گفت که مردم از طایفه گرایی عبور کرده‌اند. منتظریان رویه اصولگرایی میانه رویی به خود گرفته است. حرف‌ها و برنامه‌های منتظریان در برهه‌های مختلف باعث شده عده‌ای به سمت او جلب شوند. منتظریان با سیاست‌های دولت سیزدهم همراه است، شاید برگ برنده‌ای برای او باشد یا شاید هم اینطور نباشد. 
غلام محمد زارعی نیز در دور گذشته چهارم شد و او نیز یکی از شانس‌های برنده شدن در انتخابات است. رأی بویراحمد علیا همانند انتخابات اسفند 98  به سبد رأی زارعی، منتظریان و بهرامی و سایر کاندیداهای این منطقه ریخته می‌‌شود و سهم روشنفکر از این رأی مشخص نیست. انتخابات اسفند 1402 پیچیدگی خاص خود را دارد و باید ببینم که هنرنمایی کاندیداها برای جذب آرء مردم چه خواهد بود؟
متأسفانه در دوره نماینده فعلی طایفه گرایی تشدید شد و عملاً انتخابات را دچار یک بازی طایفه‌ای کرد، و پس از انتخابات نیز در این جریانات میدان دار بود که خواسته یا ناخواسته به اختلافات طایفه‌ای دامن‌زده شد. اما گروه‌های اجتماعی و ریش سفیدان باید با دلسوزی انتخابات را از این بازی بیرون بکشند. احزاب باید دوباره فعال شوند و اجازه ندهند طوایف بعد از انتخابات مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند، چرا که خطر این صف‌آرایی بیشتر است. متأسفانه عدم فعالیت و رخوت احزاب مشکل بزرگی است که کل استان را درگیر کرده است. در آخر باید ببینیم موج انتخابات تا کجا پیش می‌رود و چه کسانی در فینال رقابت‌های انتخاباتی باقی خواهند ماند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

عابد
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا و پناه بر خدا. خداوندا هر که حقشه قبول بشه.
خالدی
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
نام طایفه تامرادی بزرگ است
قابل احترام است
ریشه دار است
اما شخصیتی مثل دکتر روشنفکر توانایی مدیریت ندارد
از برادران ایل تامرادی تقاضامندم اگر شخص توانمند دیگری می شناسید بسم الله وارد صحنه کنید، اگر شاخص های نمایندگی را دارد ما هم از آن حمایت خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
چیزی که در جامعه مشاهده می‌شود گرایش مردم به سمت آقای زارعی هست.
Iran, Islamic Republic of
رقابت بین زارعی و روشنفکر و بهرامی هست و بعدش منتظریان و مقدم. بقیه ول معطلن
عدالت
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
سلام و عرض ادب خدمت هم استانی های گرامی
رقابت در حوزه انتخابیه بویراحمد،دنا و مارگون حساس است،به نظر حقیر سنگینی ترازو بیشتر به سمت منتظریان و بهرامی است و خیلی از آراء دور قبلی روشنفکر به سمت دیگر رقبا گسیل خواهند شد.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
به خدای احد و واحد خانواده من و بستگان نزدیکم ۹۰ درصد نطق های روشنفکر حضور داشتند،علاوه بر رأی دادن،آراء زیادی هم برای ایشان جمع کردند و براش تبلیغ کردند،اما این دور جدید با چشمانی باز و گوشی شنوا کاندید اصلح تری را در برنامه داریم.
Iran, Islamic Republic of
روشنفكر بره واسه اون چندتا خانواده كه دارن براش تصميم مي گيرن كار كنه اوه هفتاد هزار راي را فقط اون چند خانواده دادن بقيه مرده بودن
Netherlands
شما هم برو به اون کسی رای بده که حزبی با افراد خاص که شما از نام و نشان آنها بی خبرید رای بدید ، این وصله ها به روشنفکر نمیچسبه
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
انشاالله شر طایفه گرا بی از این استان کوتاه شود
احمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا هر چه علیه روشمفکر مطلب بزنید فایده ای ندارد روشنفکر با توجه به عملکردش این دوره بالای یکصد هزار رای دارد و به تنهایی به اندازه همه کاندیداها رای دارد.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر دیگه تمام شده
خداوند شخص دیگری نماینده بشه که توانمند باشه
صمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنانیوز که همیشه حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
جهنمت حقیقته ایگو
ولایتی
چکارکرده عملکردش ،بنده خدا ما ی اشتباهی کردیم دیگه تکرار نخواهد شد .برا اطرافیانش خوب بود،عملکردش فقط چهارتا مدیر بیسواد گذاشته تو سیسخت.
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر چرا تک دوره ای باشد؟صداقت و سادگی و خضوع او نمی گذارد او شکست بخورد حق او نماینده بودن هست مگر دیگران چه کردند؟زارع هدایتخواه و.... با شیوه های نامتعارف به مجلس راه یافتند اما روشنفکر با رای پاک مردم بی شیله و پیله .شام نداد کسی را تهدید نکرد از رانت استفاده نکرد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
کدام تامرادی رئیس کدام اداره است ؟ خوش بحال روشنفکر که اراوند و مقدم و خرامین رقیبش هستند.
Netherlands
به نام تامرادی به کام قوم و خویشل نزدیک روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
به نام تامرادی
Netherlands
روشنفکر بجز ایلش چیزی نداشت و پشت پا زد به بزرگان تا ابد روی مجلس را نخواهد دید برود پیش همون منفعت طلبان چاپلوس تا حمایتش کنند بزرگان ایل دیگر بهش اعتماد نمیکنند
آقای حقگو که باید بهت بگن دروغ گو چندتاش میخای تابرات نام ببرم فقط یک موردش برات میگ برو خودت بقیش روش فکر کن که داری به صراحت میگی خانواده //ساکن چین لوداب 3نفرازاین خانواده یکیش معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد یکیش معاون حفاظت محیط زیست ویکیش هم معاون جهاد دانشگاهی.............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تعصبات غلط فرصت انتخاب صحیح را حتی ازنخبه گان و تحصیل کردگان دانشگاهی گرفته وگرنه دکتر خرامین اصلح تر از همه است چون می توانددرمجلس پیرامون تصویب قوانین ولوایح همواره نظربدهد، زبان شیوا وسلیسی برای بیان وانتقال مشکلات به دولتمردان عالی داردنه آنکه روی برگه هم نتواند به درستی بخواند، قدرت چانه زنی هم دربالا و هم درپایین دارد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حتی مقدم هم بیشتر از خرامین از قوانین سردرمیاره.
لااقل زارعی دو دور نماینده بوده روشنفکر یه دوره نماینده بوده منتظریان که کار اجرایی در استانداری و فرماندار داشته. خرامین غیر از گپ و متیل روانشناسی چیزی نمی دونه فقط چون تحویلش نگرفتن قهر کرده اومده کاندید شده و جون خوم هزار رای نیاره،.
Iran, Islamic Republic of
انتصابات
بی خیال
Iran, Islamic Republic of
اینها درچندمورد همچون ارتباط مردمی و اخلاق نیکو و سرکشی به مردم ودرکنارمردم بودن وجه اشتراک دارند اماآنجا که درمجلس باید بصورت فی البداهه ویهویی نظربدهند فقط دکترخرامین دارای این توانایی است
اتفاقا خرامین یه روانشناس هست که هیچی از سیاست و اقتصاد نمیدونه بیچاره مردم کیا اومدن کاندید شدن.
امثال خرامین مریدان رئیسی هستند که ملت را به خاک سیاه نشوندن
متقی
Iran, Islamic Republic of
قبلا دردانشگاه یاسوج دانشجووشاگرد دکتر خرامین بودم فردی متین ومتواضع و علمی به تمام معنابود که مشکلات موجود را علمی و ریشه ای تحلیل می نمود
Iran, Islamic Republic of
ایشون پیام نور را نتونست اداره کنه با اون شعارهای تند اصولگرایی و پوپولیستی شک نکنید که خرامین نفر شیشم یا هفتم خواهد بود. یعنی نه تنها در بین پنج گزینه اصلی نیست بلکه امثال آراوند هم بیشتر از خرامین رای دارند.
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت بر اساس خواست جمعیت خسته از زد و بندهای باندهای موجود و حقوق پایمال شده شان به سرانجام مقصود رسید و باز هم همان موج و شور و حماسه مردمی ، محکم تر از 98 تکرار خواهد شد تا نقشه بازیگران نفاق و شکست خوردگان تکراری ، نقش بر آب شود
مردم باهوش تر از شماها هستند
پیگیری ها و عملکرد دکتر روشنفکر در مرکز و وزارت خانه ها واضح و روشن هست:
جذب اعتبارات کلان در قیاس با گذشته برای سد تنگ سرخ و پایدار نمودن شبکه تامین آب شهرستان بویراحمد مر کز استان
پیگیری در خصوص راه اندازی مجدد کارخانه قند که حتی در تبلیغات انتخابات سال 98 نیز از آنجا بازدید میدانی داشت
کلنگ زنی ایستگاه گاز مختار با تاثیر اقتصادی فراوان و ایجاد فرصت های شغلی
کلنگ زنی سد سقاوه و تغییر شگرف در وضعیت کشاورزی منطقه
تکمیل و افتتاح جاده پاتاوه دهدشت که جمعیت کثیری از مردم مناطق شهرستان های بویراحمد و دنا و حتی کهگیلویه بزرگ از آن بهره مند شده اند
و موارد بیشمار دیگر
کسانی که به تخریب ندای وحدت می پردازند، افردی بی بینش و منفعت طلب و سهم خواه هستند و حافظه تاریخی مردم همواره از این افراد به افسوس و ... یاد نموده و در نهایت خود پشیمان از عملکرد خویش خواهند شد و مورد سرزنش همگان!
افرادی سهم خواه هستند که در کنار جریانات سیاسی ماقبل، فقط جایگاه انتظامات جلسات را داشتند !!!!
این افراد جز ایجاد تصویری چند چهره و منفعت طلب از خود در اذهان عمومی ، چیزی دیگری برای خود باقی نگذاشتند و مورد اعتماد هیچ جریانی نیستند و اکنون به کسانی پیوستند که برای رتبه های 4 و 5 و یا شاید هم رتبه های 5 و 6 انتخابات پیش رو ، در حال رقابت هستند
Iran, Islamic Republic of
ندای
حاج بهرام
شتردرخواب بیند پنبه دانه.روشنفکر ته جدول هست .لعنت ب ما که دورگذشته ۲۳رای تو خانواده ما بهش دادیم .بره اونایی ک با دیپلم گداشته تو ادارات بهش رای بدن .
Iran, Islamic Republic of
ندای یزدان پناه ها
تحلیل گر
Iran, Islamic Republic of
همیشه در دوه دوم هر نماینده ای شاهد ریزش های زیادی هستیم واین یک مساله طبیعی ایست، ولی این دوره به علت ضعف شدید نماینده در صحبت و سخنرانی و پیگیری مطالبات و تقویت طایفه گرایی و عدم توجه یکسان به جامعه موجود در سبد رای خود، این ریزش بسیار بیشتر از دوره ای قبل میباشد. بطوریکه ایشان رقیب نفر سوم و یا چهارم این دوره انتخابات خواهد بود.
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
بهرامی این دوره پیروز قطعی انتخابات هست
Iran, Islamic Republic of
چرا میگی قطعی مگه ... اتفاقا بهرامی بیشترین ریزش را دارد هر چند رویش هم داشته
کاندید
Iran, Islamic Republic of
تحلیلی کاملا آبکی بود
اولا اگر مقدم پدیده بود شهر را به این فلاکت نمی انداخت
مردم نسبت به مقدم نفرت دارند .
دوما خرامین تامرادی نیست و لردگونی است هیچ خللی در رای روشنفکر ندارد
سوما این همه تخریب روشنفکر نتیجه عکس می دهد
چهارما پیروز انتخابات روشنفکر است ،نشون به همون نشونی که گوشت شد کیلویی ۴۰۰ تومان
پنجما ای دست و پا زدن الکی است
ششما بختیاری ها تکیه کلامی دارند می گویند
خشه خشه په خش چشه
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته چون رای در بویراحمد عمدتا طائفه ای است پس رقابت بین منتظریان و روشنفکر و بهرامی هست البته زارعی در رتبه چهارم.
ایل تامرادی باید بین مقدم و روشنفکر یکی را انتخاب کنند آراوند هم رای ندارد باید به نفع یکی شون برود کنار وگرنه انتخابات میرود بین زارعی و منتظریان و بهرامی.
خرامین هم که در بویراحمد تیره و طائفه ای ندارد و رای هم ندارد.
United States
چرا از خرامین ترسیدید ، خرامین ریشه یابی کنید از همه تامرادیها تامرادی تر است ، اگر رای ندارد چرا ازش ترسیدید و تخریب میکنید ، شیونتون واپسه
جهان
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز دکتر خرامین ازهمه کاندیدهای ثبت نامی به قول خودت بویراحمد سفلی توانا تر وبا سوادتر ودرد دل مردم بیشتر می داند ودست خداوند برتر از همه دست ها ست هرچه بخواهد
بسی خیال خام
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم ککامی
ققنوس
United States
فلاکت شهر مقصر اصلیش جناب نماینده بود که به هر دری میزد، که مقدم موفق نشه، پاشنه درب خونه های شوراها رو شبانه از ریشه در آورد، که سنگ اندازی کنن جلو پیشرفت کارهای عمرانی که مقدم کرد، روشنفکر بفکر همه جای استان بود بجز خود شهر یاسوج،
لاله
United States
روشنفکر هم گرمسیری است باید میرفت کهگلویه، ولی از صداقت تامردادی سو استفاده کرد اومد بویراحمد
Netherlands
خُش چُسه
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم با انتخاب فرماندار مارگون تیشه به ریشه خود زد و باعث ریزش آرای شدید خود شد.
نماینده محترم، تا دیر نشده امکان جبران ضرر وجود دارد.نیروهای متخصص،انقلابی،جهادی و کاردان زیادی هستند که همت شما را می طلبد تا با انتخاب یکی از آنها بعنوان فرماندار مارگون ، ریزش آرا جبران شود.
Iran, Islamic Republic of
به تور ربطی نداره
Iran, Islamic Republic of
مجلس اینقدر بیکاره که مقدم می خواهد برود جدول واسفالت بریزد!!!
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
مطمعن باسید دکترروشنفکر با آرای خوبی دوباره راهی مجلس میشه
Iran, Islamic Republic of
اختلافی که روشنفکر دربویراحمد به پا کرد هیچ وقت خاموش نمی شود
Iran, Islamic Republic of
اسم ندای وحدت را بگذارید خاله خرزو دایی
Iran, Islamic Republic of
سلام درود برنخبه استان دکتر خرامین
حکیم
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین خیلی قوی تراز اینهاست ای کاش مناظرای بین اینها می گذاشتند
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید خرامین نفر ششم یا هفتم است.
نخبه کجا بود با یه بورسیه پارتی رفت انگلیس کارشناس رفت و دکترا برگشت و شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس میده.
پارس
Iran, Islamic Republic of
گپ و شعار سی چنه عمل مهمه اگه سی گپ بهتر از هدایت خواه نیست
Iran, Islamic Republic of
معلومه نویسنده از بویراحمد بالاست .
بعضی مثل شما باعث تفکیک بویراحمد به علیا وسفلی می شود
Iran, Islamic Republic of
قول شرف میدم روشنفکر بازنده انتخاباته
Iran, Islamic Republic of
خوت و قولت
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
وفادار نیستند، تعصب الکی و کورکورانه نسبت به کاندیداهای بی لیاقت دارند. اگر غیر از این بود حالا استان ما همانند یزد وووو.... بود
سیلارستان
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد بالا هیچ گاه شرافت خود را برای اخذ رای و قبولی در مجلسی که دفاع از حقوق موکلین خود میباشد خدشه دار نمیکند کسیکه با این کار برای رسیدن به اریکه مجلس پا روی وجدان خود و موکلین خود میگذارد به درد مجلس و این کشور نمیخورد کسیکه صرفا به خاطر رای و قبولی افراد بی سواد و کم تجربه را در ادارات مشغول مینماید به درد این مردم محروم نمیخورد کسیکه در تهران هیچ جایگاهی و هیچکس را نمیشناسد به درد این استان نمیخورد کسیکه طایفه اش و ان هم یک فامیل خاص را میستاید به درد مجلس نمیخورد کسیکه خلاف وجدانش عمل میکند به درد این مجلس نمیخورد این نماینده نه تنها فساد زا نیست بلکه فساد ساز هست بنابراین بوثیراحمد بالا این ایتمها را در نظر دارد و در یک کلام ازموده را دوباره ازمودن خطاست.
Iran, Islamic Republic of
، قبل از نوشتن خوب فکر کن. وه نظرم ایخی دوباره زارععع برععععع
طایفه با اصالت جلیل
Iran, Islamic Republic of
سیل کنیت، ایما ای چند دور بر اساس خط و باند رای دادیم، ولی این آقای روشنفکر انسان باصداقت، سالم و مظلومی هست. اینبار جلیلی های بزرگ آقای روشنفکر را حمایت و همراهی میکنند. یه عده منافع شون به خطر افتایه، دارن روشنفکر را تخریب ایکنن.
توچراشهامت نداری وبه اسم طایفه جلیل کامت مینویسی،خداشاهدروشنفکر این دوره توطایفه جلیل نیم درصد رای ندارد،اسفندماه آراء جلیل رابررسی کنید
Iran, Islamic Republic of
یعنی مفتضح تر وعلی قربونی تر از این متن ندیده بودم حیف کبنا با این تحلیل های بچگانه....
Iran, Islamic Republic of
تحلیل نمیخواد باز به نرتیب روشنفکر بهرامی و...بقیه خواهند بود امن حاضرم با هرکسی شک دارد شرط ببنوم
Iran, Islamic Republic of
مقدم ۲تا رای ندارد تا چه رسد به اینکه بخواهد رقیب روشنفکر باشد
شهرداری یاسوج را ویران کرد توان اداره ی یک واحد را نداره .میخواد نماینده بشه .زشته زشته زشته .
خط مقدم
United States
مقدم اگه توان نداشت این همه کار عمرانی نمیکرد، از جمله بازیافت زباله، که به تنهایی وزیر رو آورد برای افتتاحش ولی روشنفکر از حسادت نیومد
رهامی
Iran, Islamic Republic of
خدا ازت نگذره با این آتشی دربین بویراحمد شعله ور کردی
شبلیز
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تفرقه انداخت بین سفلی وعلیا
اصلاح طلب سبز
Iran, Islamic Republic of
گزینه اول بهرامی
گزینه دوم زارعی
گزینه سوم نداریم.
Iran, Islamic Republic of
گزینه اول زارعی هست....من اصلاح‌طلب قطعا این سری زارعی رای خواهم داد
United States
با سلام رای ما حاج زارعی عزیز
Iran, Islamic Republic of
انتخابات هر سه حوزه استان به دور دوم کشیده می شود
دقیقا
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تنها کسی که طایفه گرای نکرد جریان ندای وحدت مگه نمیدونی فقط یک طایفه نه یک ایل بویراحمد سفلی ب تنهایی 60هزار جمعیت دارد،
بقیه طایف ها بماند فقط یک ایل مثال زدیم

کل بویراحمد سفلی قبل از جریان ندای وحدت دو تا مدیر کل نداشت تا برسد به اینکه یک ایل رر
یک ایل با توجه به جمعیت زیاد نیروی انسانی نخبه هم زیاد دارد
پس اون موقع که حق بویراحمد سفلی خورده میشد سایت ها کجا بودن عدالت کجا بود،
الان هم بخدا قسم فقط بازی سیاسی تبلیغات میگن طایفه گرایی شده چون بیشترین ضرر ب استان احزاب زدن تنها جریانی هم تونست احزاب شکست بدهند حریان ندای وحدت وبخاطر همین منافع چند ساله اشان در خطر هستند مثل گذشته قدرت ندارند دارند ب جریان ندای وحدت حمله می کنند
بیشترین معاونت استانداری، کدوم منطقه هستند +،
علوم پزشکی
مدیر کل بهزستی
مدیر کل مخابرات
مدیر کل فناوری اطلاعات،
ریس جهاد کشاورزی شهرستان،
بیمه سلامت استان
،ارد استان،
صنعت معدن استان
وووبقبه ادارات بماند این چندتا فقط منطقه بویراحمد علیا
مقایسه کنید، قبل از جریان ندای وحدت،
کمی انصاف بد نیست
زند باد ندای وحدت
زنده باد بویراحمد واحد،
United Kingdom
به خوبی می دانید که اولا این اشتباه بزرگی است که سفلی وعلیا دربین مردم جاری بشه این یعنی نفاق اما زمان آقای زارع بیشترین کار برای بویراحمد پایین بود و کسی کاری به علیا سوالی نداشت اما در حال حاضر ۸۰در صد مدیران شهرستان بویراحمد ودنا و۱۰۰در صد مدیران شهرستان مارگون از سفلی هستند و تمام استخدامها از یک طائفه خاص سفلی است یعنی خود روشن فکر حتی نفاق دربین بویراحند سفلی هم درست کرده .خدا ختم به خیر کند
United Kingdom
فقط نستین
مطلع
Iran, Islamic Republic of
منتظریان پیشتاز انتخابات
Iran, Islamic Republic of
این بار هم شاهد پدیده خواهیم بود و معادلات رو بهم خواهد زد غیر از این بزرگواران که نام بردی...
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
هر که بره ادم نمک شناس و دروغگو نره
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز دروغگو برو اول بپرس بعد تیتر بزن دکتر روشنفکر از همه طوایف و ایلات استان استفاده کرده چه در استان وچه در بدنه دولت و شما نمی خواد کاسه‌ی داغتر از اش شوید و دلت به حال خودت و قیامت خودت بسوزه همه عملکرد روشنفکر را می بینند قبل از روشنفکر استان که دست گرمسیری ها و تاجگردون بود چرا درست قضاوت نمی کنید.
مثلا نمبارک رسانه هستید.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
باز هم ۹۸ تکرار خواهد شد دفعه قبل با اختلاف ۳۰ هزار این دفعه با اختلاف ۴۰ هزار باز هم دکتر روشنفکر اول هست هست هست.
یا مهدی حاج مهدی
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله این دور هم آقای دکتر روشنفکر خودش برنده انتخابات است .
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
آقایان مقدم ،خرامین و آراوند خودشان می دانند که راه بجای نخواهند برد.. پس بهتراست خودشان آبروداری کنند و کنار بروند.
Iran, Islamic Republic of
نماینده یاسوج فقط وفقط متخشص فاتحه خوانی است
Iran, Islamic Republic of
یادت است در سی سیخت فرمودید مردم آنگور پرور هما موقع ماباید قید شما را می زدیم
با با جمع کنید ای کلمات مزخرف را.کماییرتایید کن بیار رویرسایتت
United States
این حرفها کشک است ومزخرف است،!!
مگر کاندیدهای دیگر طایفه ندارد همشون طایفه دارند
در دهدشت وگجساران در چهارمحال بختیاری لردگان فارسان و..
در نورآباد ممسنی هم رستم + بکش+ جاوی و...
در استان ایلام در خود استان فارس در آذربایجان در شمال گیلانی ها ومازندرانی ها وگرگانی ها در اصفهان یزدیها ودرشهرضا واصفانیها درسمیرم شهرضا وسمیرمی ها .در کرمانشاه لک و لر کرد و...
بویراحمد سفلی تا دیروز و۴۰ سال پیش که به دیگران رای میداند ازاین رفها نبود حالا که به فردی از خودشان رای میدهند شده طایفه طایفه. بابت جمش کنید این خزعبلات را!!
کمایی این را چاپ کن و تایید کن
رسول
Iran, Islamic Republic of
چرا وقتی بویراحمد سفلی صاحب مسئولیت و جایگاه می شوند ، جایگاه و مسئولیت شان پشتوانه طایفه ای است اما دیگر که چندین چند سال این سمت ها و مسئولیت ها را بین خودشان تقسیم کرده بود و بویراحمد سفلی در سبد مسئولیت های شان جایگاهی نداشت پشتوانه همه اقشار مردم بویراحمد است .
این چیزی نیست جز فرهنگ خود برتر بینی ، حقد ،بغض بدور از انسانیت و اخلاق
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سرت با بویراحمد سفلا و علیا کردنت...
سلام متوجه انتخابات:
۱. روشنفکر
۲. منتظریان
۳. زارعی
۴. بهرامی
۵. خرامین
Iran, Islamic Republic of
این پیش بینی درسته البته با این تفاوت که نستهن مقدم پنج می شه و خرامین ششم.
سیتو ایارن
United States
جون ختو برنده انتخابات همونی هست که تو انتقادات حتی جرات نوشتنشو هم نداری
مقدم با رزومه و توانمندی‌هاش تکیه بر کرسی مجلس خواهد زد
این گوی و این میدان🤣🤣🤣🤣
رقابت سختی بین بهرامی و منتظریان هست برای اول و دومی
ولی زارعی و روشنفکر برای سوم و چهارمی رقابت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
همین حرف ها رو می‌زنید که طرفداران زارعی متعصب تر از گذشته دارن تلاش می کنن
مارگون
Iran, Islamic Republic of
به خدای احد و واحد خانواده من و بستگان نزدیکم ۹۰ درصد نطق های روشنفکر حضور داشتند،علاوه بر رأی دادن،آراء زیادی هم برای ایشان جمع کردند و براش تبلیغ کردند،اما این دور جدید با چشمانی باز و گوشی شنوا کاندید اصلح تری را در برنامه داریم.
فینالیست ها زارعی و روشنفکر
منتظریان سوم
بهرامی چهارم
خرامین ششم
پارسه
Iran, Islamic Republic of
رقابت بین دکتر بهرامی و حاج منتظریان ست و تمام…
خرام زادیان
United States
من که رای نمیدم ولی منتظریان برنده هست چون بهرامی بازم شکست میخوره .
روشنفکر هم که داغونه با عملکرد طایفه ایش
دنا
Iran, Islamic Republic of
خدایا چقدر این باند روشنفکر ترس لرز از دکتر خرامین دارند
Iran, Islamic Republic of
این حرفا تاثیری بر تغییر نظر مردم نداره،روز چهارشنبه موقع نطق انتخاباتی کاندیدا ،برنده قطعا مشخص میشه،روزی که خیابان تختی مملو از جمعیت بشه...چثد خنده داره ستاد بقیه کانذیدا
میلاد
منتظریان در سفلی و در علیا رای اکثریت را دارد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جان خودم دورقبل طرفدارروشنفکرنبودم ولی با صداقت و پاکی که ازشون دیدم و همچنین که مدیران کل راازکچساران خارج کرد و درست بین بویراحمد تقسیم کرد این دور حداقل ۲۰۰رای براش دارم،بدون شک خودش هم برنده ی انتخابات است
خوشه چین
Iran, Islamic Republic of
حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی قلمداد میشود اما منصفانه نیست کسانیکه امتحان خودرا در دوره های مختلف چه کاری و چه نمایندگی پس داده اند و هیچ مزایایی برای مردم نداشته اند بجز واگذاری پیمانهای کلان به نزدیکان و استخدامهای فله ای و قوم و خویشی. من به هیچکدام رای نمیدهم
اکبری
Ukraine
منتظریان پیروز انتخابات است با بالاترین آرا💯💯💯💯
محمدی
Ukraine
باید با صراحت عرض کنم که یکی از آفتهای حیات اجتماعی ما

رواج دعوت زبانی و قلمی و کساد دعوت عملی است.
نه_به_رای_طایفه_ای
نه_به_رای_خریدنی
🌹🌹فقط حاج منتظریان🌹🌹
مارگون
Ukraine
درود بر حاج نادر منتظریان 💎
احمدی
Ukraine
❤منتظریان
پاتاوه
Ukraine
فقط آقای منتظریان میتواند این استان را تغییر دهد که پیشرفت کند. وگرنه رای به بقیه هیچ سودی نخواهد داشت.... تا لحظه پیروزی منتظریان دست از تلاش بر نمیداریم.
حسینی
Ukraine
💯💯💯حاج نادر ✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻
حامد
.جمع کنند این بساط سیاسی و خط بازی ،ی مشت ادم منافع طلب
سروان
Iran, Islamic Republic of
رأی بویراحمد علیا همانند انتخابات اسفند 98 به سبد رأی زارعی، منتظریان و بهرامی و سایر کاندیداهای این منطقه ریخته می‌‌شود و سهم روشنفکر از این رأی مشخص نیست.
اصلا هم اینطوری که گفتین نبوده عملکرد ضعیف زارع و انشقاق در اصولگرایان و دیر آمدن منتطریان و از همه مهمتر وجود ویروس منحوس کرونا و وجود فرماندار ضعیف وقت باعث پیروزی روشنفکر در یاسوج البته بعد از بهرامی شد وگرنه روشنفکر قبول نمیشد ولی این دوره قطعا منتخب منتظریان یا بهرامی خواهد بود و شکی در آن نیست
Iran, Islamic Republic of
آفای سروان درباره عملکرد زارعی شما نباید نظر بدی. اتفاقا عملکرد زارعی رو الان ک می‌بینیم خوب بوده
s
Iran, Islamic Republic of
انشاء اله،برنده قطعی انتخابات جناب آقای حاج نادر منتظریان.بویراحمدی واحد. پرهیز از طایفه گرایی، و قوم گرایی
s
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نماینده بویراحمد در طول تاریخ.ایشان متاسفانه گرمسیری است نه بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
به قولی سیتو ایارن
اولا این شخص که این متن را نوشته خودش ذهنیتش طایفه گرایی هست
دوما افرادی مث مقدم اراوند و خرامین و سبحانی رقیب محسوب نمیشن و خودشون را سبک می کنن و اتفاقا بمانند بهتر هست تا خودشون بفهمند عیارشون چیه و منتی نداشته باشن
بقیه لیدرها همدک خودتون گفتین لیدر
آخه کی به لیدر گوش میده
زن و بچه خودشونم باهاشون نیستن
خواهید دید که اسفند ماه با همون شور و حرارت قبل دوباره حاج مهدی یاور محرومان چگونه به مجلس خواهد رفت‌
سیتو ایارن
United States
مهدی روشنفکر باید بره مربی پرورشی بشه این دوره و بچه ها رررررررو ادب یاد بده
بچه ها رو بفررررررسته مدررررررررررسه
یاور
United States
یاور خورزوها، نه یاور محرونان😅
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا " تحلیل بسیار خوبی است، عرض کرده که رأی بویراحمد سفلی بین چند کاندید تقسیم می شود، اما سهم روشن‌ فکر از علیاء مشخص نیست
یعنی به نوعی رأی ندارد.
حالا در کدام جبهه طایفه گرایی حاکم است؟ خودتان قضاوت کنید.
عدالت
United States
این همه تیتر زدن این همه تحلیل وچرندیات‌ بدرد خودتون میخوره مطمعن باشین با این تخریب ها مردم هوشیارتر میشن من نمی‌خواستم رای بدم ولی وقتی اسم از طایفه گرایی میارید ماهم ادای دین خواهیم مرد وبه برادر خودم رای خواهم داد مهدی روشنفکر تنها نیست سربازانی دارد که از جان مایه خواهند گذاشت
نیکبخت
United States
آرزوی سلامتی تندرستی برا مرد اخلاق دکتر روشنفکر دارم ممنون از زحمات ایشان در طی این چندسال مطمعن باشین خود ایشان مجدد برنده انتخابات خواهند بود و این جو سازی ها فقط بخاطر متشنج کردن وضعیت موجود هستش که از طیف پرونده ساز فتنه میکنند
حسین زاده
United States
سردار کبیر ندای وحدت سلامت تندرست باشین ایشان برنده مجدد انتخابات خواهند بود
علی پور مهریانی
United States
آرزوی موفقیت برا جناب دکتر روشنفکر عزیز مرد کوچک نظم اصابت دار
محمدی گنجه ای
United States
روشنفکر100درصد
جهانفکر سیسخت
United States
سپاسگزار از تلاشهای جناب دکتر روشنفکر چه در زمان زلزله که تمام مسولینکسوری استانی به شهرستان آوردن با کلی بودجه چه شروع بکار تونل ها وچه شروع بکار پل کلو قطعا بهترین عملکرد رو ایشان داشتن چرا که عملکردش نشان از برنده شدن هستش با رایزنی هایی که در سطح کشور داشتن و در کمتر از یکسال دو مرتبه ریاست جمهوری به استان آوردن اینا نشانه از اقتدار وپشتکار ایشان دارد وماهم به دلیل مردانگیش از ایشان حمایت قاطع خواهیم کرد
طهمورثی
United States
آرزوی موفقیت برا جناب دکتر روشنفکر
تامرادی
Russian Federation
فقط بهرامی
تامرادی
Russian Federation
فقط بهرامی
زیلایی
Russian Federation
امسال نه سال پاریه
صندوق حاج مهدی خالیه
یک شهروند
Russian Federation
نتایج انتخابات تا الان
۱ بهرامی
۲ مقدم
۳ منتظران
۴ روشنفکر
حاج زارعی هم به نفع دکتر کنار میره
کارشناس حاشیه
United States
کبنا جان اولا متن جنابعالی کاملا مغرضانه است
بعد خدمتت عرض کنم چطور اومدی این همه تعریف و تمجید از این چنتا کاندید سفلی کردی کـــــــــــور خوندی مردم خیلی اگاه هستند برو به فکر نان باش که خربزه آب هست تا اسفند ماه همه چیز مشخص میشه فکر کردی که با این متنت بخواهی ما را بجون هم بیندازی روشنفکر تاریخ بویراحمد را بعد از چندین سال ورق زد درود بر تو دلاور خستگی ناپذیر مرد عمل اخلاق سیاستمدار بی همتا زنده باشی سردار ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
این نظر یک آدم عقده ای هست..تنها دوره ای که طایفه گرایی نبود و به همه طوایف توجه شد دوره روشنفکر بود .. انشاالله به یاری خداوند متعال وکوری چشم حسودان این دوره رای روشنفکر بیشتر خواهد بود...چرا از خدا نمی ترسید این چنین رواج می دهید به خدا قسم به قرآن قسم دوره های قبل طایفه گرایی بیشتر بود ...خدا به حق امام زمان دروغ گویان وفتنه گران را نابود کند که این چنین با افکار مردم بازی می کنند
وحید...
India
درود و سپاس.... اقای روشنفکر بسیار ادام باهوش و زبده ای است پروژه روشتفکر _علیا با ترسیم جالب ایشان طراحی شده ایجاد تفرقه بین علیا و سفلی و در نهایت حساس کردن انتخابات و سو استفاده از احساسات ایلی و جوانان و در پایان به کام ایشان و اطرافیانش
م
Iran, Islamic Republic of
درود
روشنفکر این دفعه بهتر از قبل رای میاره
دور بعد چون زارع در قلبها جا دارد و دو نماینده میخواد زارع و روشنفکر باز بالا میاد
احمد
Netherlands
خط مقدم پیروز انتخابات است
روشن دشمن زیاری
Netherlands
دکتر مقدم پدیده خواهد بود در انتخابات مجلس
کریمی
Netherlands
فقط نستهن مقدم
محمود مولایی
Netherlands
بویراحمد واحد در خط مقدم دکتر مقدم
United States
آرای انتخابات محمد بهرامی اول.نادر منتظریان دوم .غلام .خرامین چهارم .مقدم پنجم .زارع ششم.اروند هفتم اگر روشنفکر رد صلاحیت نشه هشتم است به فضل الهی
Iran, Islamic Republic of
دعوا ندارن که
ی نفر مثل تاجگردون پیدا کنید بهش رای بدین
آخه مجلس روانشناس و تاریخ دان و وکیل و ...اینا رو برا چی میخواد..
مجلس باید اقتصاددان و مدیر و مدبر و میر شکار داشته باشه
دوست
Iran, Islamic Republic of
بالاخره معادلات انتخاباتی بویراحمد بهم ریخت/آنکه رزومه اش تکان دهنده است وارد کارزار میشود /شور انتخابات با حضور مقدم غوغا میکند

سوابق اجرایی و مدیریتی استانی و ملی دکتر نستهن مقدم :

تجربه 20 سال مدیریت اجرایی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در اقصی نقاط کشور

مدیر شرکت مهندسی آب و خاک استان کهگلیویه و بویراحمد

مدیر شرکت مهندسی آب و خاک منطقه (فارس ،بوشهر،هرمزگان)

مدیر پروژه راهسازی در استان‌های فارس، خوزستان از جمله راه اصلی فیروزآباد به قیرکارزین

مدیر پروژه ساختمان‌های انتقال و شبکه‌های مدرن انتقال آب دراستان‌های خوزستان، فارس‌، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان

مدیر پروژه بخشی از سازه‌های هیدرولیکی و ساختمان‌های انتقال سد رئیسعلی دلواری استان بوشهر

مدیر پروژه کنترل سیلاب بالادست شهر گناوه و هدایت آن به دریا

مدیر پروژه عظیم آبیاری و زهکشی 12هزار هکتاریناحیه R1 هندیجان – امیدیه

مدیر پروژه آبیاری و زهکشی ساحل راست رامهرمز( 5000 هکتاری)

معاون فنی و اجرایی شرکت مهندسی آب و خاک کشور

مدیر پشتیبانی فنی و مهندسی آب و خاک کشور

مدیر مطالعات مهندسی آب و خاک کشور

مدیر پروژه سد تنگ‌سرخ یاسوج

مدیر عامل شرکت پیشگامان کوثر دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد وابسته به سازمان اقتصادی کوثر
شهردار شهر یاسوج به مدت ۶ سال
دنا
Iran, Islamic Republic of
قطعا دکتر مقدم بهترین گزینه بین کاندیدهاست
تجربه کارهای عمرانی ایشون برابر کل کاندیدهاس
کسی که بیش از بیست سال مدیر بوده و در هر زمینه بزرگترین پروژه ها رو انجام داده …چیزی که استان ما الان به شدت بهش نیاز داره ،تجربه مدیریتی دکتر مقدم
مرادی
Iran, Islamic Republic of
ما به یه نماینده نیاز داریم با رزومه دکتر مقدم
کسی که صدها کار عمرانی و پروژه در زمینه های مختلف مدیریت کرده … میتونیم نماینده قدرتمندی داشته باشیم ،این به نفع همه‌ی مردم منطقه است .
Iran, Islamic Republic of
شعار این دور از اتنخابات هرکه بره روشون نره😄
دانشجد
United States
ما اشتباه کردیم به روشنفکر رای دادیم .
بدون شک محمد بهرامی این دور قبول قطعی انتخابات است ...
علی
Iran, Islamic Republic of
مگه نظارتی روی شما خبرگزاری ها نیست که اینقدر مابین مردم بویراحمد تفرقه میندازید وعلیا وسفلی می کنید این تقسیم بندی بعضی بود برای متحد نشدن بویراحمد در دفاع از حقوق شون
سیاهپور
Iran, Islamic Republic of
مقدم با سابقه کاری ک از گذشته تا کنون داشته میتونه شایسته ترین فرد برای انتخابات باشه تنها کسی بود ک در مقابل شورا منفعت طلب تونست وایسه و زمانی ک خواسته های بی جای اونا بیشتر شد استعفا داد الانم ما نیازمند چنین نماینده دست پاک و با صداقت هستیم ک هم مشکلات رو بدونه هم علم و تجربه کافی داشته باشه
علی پناهی
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدوم نمیتونن مقدم باشن یکی روانشناس یکی معلم یکی پول میده رای میخره واقعا یک بار ک شده باید درست تصمیم گرفت و باز طایفه بازی نشه الااقل میدونیم مقدم از هر لحاظ از رقاباش سرتره
سحر
Iran, Islamic Republic of
خدایی مردم ما هم گرفتار شدن بابا تا کی میخواید پس رفت داشته باشید روشنفکر ک تامرادی ها معلوم نیست چیکار کردن اخه معلم چ به مجلس نتیجشم داریم میبینیم حتی بعد ۴سال نمیتونه صحبت کنه بهرامی ک داره ۴دور میاد هر بارم میلیاردی خرج میگن معلوم نیست تو شهرداری چقدر جمع کرده واقعا من یکی نمیدونم شما مردم دارید سر چی بحث میکنید یا اصلا ملاکتون چیه خدایی
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر حتی نتونست یه پروژه برای ما بیاره اصلا نونه پروژه چنه خش پشت تامرادی قایم کرده هی شیرشو ایکنن طایقه غیور تامردای شماها جز پشت به قول ختو ککا بین توقع دیگه ای از نمایندتون داشتید ک این شد وضع ما هنوزم روتون میشه میاید براش کامنت میزاریپ جمع کنید بساطتتونو
عبدالله
Netherlands
نگران نباشید... به امید خدا رای بویراحمد سفلی اینبار مال خودمونه....
راهش رو ما سالهاست پیدا کردیم😄😄
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
فقط منتظریان منتظریان منتظریان
عدالت
Romania
به نام خدا
سلام و عرض ادب خدمت هم استانی های گرامی
رقابت در حوزه انتخابیه بویراحمد،دنا و مارگون حساس است،به نظر حقیر سنگینی ترازو بیشتر به سمت منتظریان و بهرامی است و خیلی از آراء دور قبلی روشنفکر به سمت دیگر رقبا گسیل خواهند شد.
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
قطعا روشنفکر پیروز انتخابات خواهد شد
مارگون
Romania
به خدای احد و واحد خانواده من و بستگان نزدیکم ۹۰ درصد نطق های روشنفکر حضور داشتند،علاوه بر رأی دادن،آراء زیادی هم برای ایشان جمع کردند و براش تبلیغ کردند،اما این دور جدید با چشمانی باز و گوشی شنوا کاندید اصلح تری را در برنامه داریم.
حسین
Iran, Islamic Republic of
در راس، مشکلات اقتصادی مردم بسیار است و از طرفی وجود بیماری کرونا ، زلزله سی‌سخت در ابتدای کار جناب آقای روشنفکر به همه این موارد دامن زد، خداروشکر ایشان مثل همیشه در خدمت بویراحمد واحد بودند و پای احد خود ماندن. با همه احترامی که برای احزاب و طوایف قائلم، اما امید است یکبار دیگر به این انسان صادق و خدوم، اعتماد کنند و در تکمیل پروژهای عظیم استانی همیار باشند.
Moeinh
Iran, Islamic Republic of
سلام مهمترین اصل برگزاری انتخابات،شوق وشور حضورکه عملکرد ضعیف مجلس ودولت ،بالخص تورم وگرانی افسارگسیخته،باعث دلسردی جوانان شده،فکرنکنم دیگه مردم بشت سایپاپوستربدست شعار انتخاباتی سربدن یاقوچ ونذر کنند،باحضور حداقلی وگذراز طایفه گرایی مواجه خواهیم یود انشاالله
بی طرف
Romania
نام طایفه تامرادی بزرگ است
قابل احترام است
ریشه دار است
اما شخصیتی مثل دکتر روشنفکر توانایی مدیریت ندارد
از برادران ایل تامرادی تقاضامندم اگر شخص توانمند دیگری می شناسید بسم الله وارد صحنه کنید، اگر شاخص های نمایندگی را دارد ما هم از آن حمایت خواهیم کرد.
United States
فقط نستهن مقدم
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر
بهرامی
منتظریان
.......
آلاخاص
United States
برنده این دوراز انتخابات مجلس بهارستان
میشه شیخ سرکه ،،،.ببه بهتر ازاین نیست
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1