تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۷۵۵۶۳
در ارزیابی سالانه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور؛

کسب رتبه کشوری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۱
۰
کسب رتبه کشوری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد +  تصاویر
کبنا ؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه اول در هشتمین همایش مدیران کل استانی و ستادی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در استان کردستان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در هشتمین همایش مدیران کل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که با حضور دکتر مهرداد عظیمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در استان کردستان برگزار شد، از سید نورالله هدایت، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به جهت تحقق برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف، به‌عنوان مدیر نمونه کشوری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در برنامه ابلاغی سال ۱۴۰۲، شامل ۱۰ برنامه و ۱۴۷ شاخص در حوزه‌های آموزشی (بخش‌های دولتی و خصوصی)، پژوهش، سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای، مشاوره و رهگیری، کاربینی، درآمدهای اختصاصی، فرهنگی و غیره موفق به کسب رتبه برتر گردید.
کسب رتبه کشوری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد
 هدایت با بیان اینکه رسالت ما ترویج مهارت‌آموزی است، افزود: تلاش ما این بوده که در همه جای استان، هم‌راستا با طرح ملی نهضت مهارت‌افزایی در گام دوم انقلاب با مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و خیرین مهارتی، اقشار مختلف جامعه را در گروه‌های هدف شامل شاغلین بنگاه‌های اقتصادی، سربازان وظیفه، ساکنین مناطق روستایی و عشایری، ساکنین سکونتگاه‌های غیررسمی، زنان سرپرست خانوار، زنان خانه‌دار، دانش‌آموزان، دانشجویان، افراد دارای معلولیت، آسیب‌دیدگان اجتماعی و خانواده‌های آنان، کودکان کار و خیابانی، مشمولان بیمه بیکاری و غیره ضمن ارائه آموزش‌های مبتنی بر نیاز بازار کار، تحت پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار دهیم که خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ این اتفاق میمون و مبارک بر اساس سند تحول دولت مردمی در حوزه اشتغال و کارآفرینی به واقعیت پیوست.
 وی در ادامه گفت: این موفقیت حاصل تلاش همه همکاران عزیزم در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، مراکز آموزشی مستقر در شهرستان‌های استان، مؤسسین آموزشگاه‌های آزاد، شرکای اجتماعی و از همه مهم‌تر همراهی و همکاری مسئولین استانی و ستادی، در رٲس استاندار جهادی و انقلابی استان و ریاست معزز سازمان، به جهت حمایت از برنامه‌ها و موضوعات محوری این اداره کل بوده است و بدون شک کسب این عنوان متعلق به خانواده بزرگ مهارتی استان است.

کسب رتبه کشوری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد
 هدایت تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با برنامه‌های سند تحولی دولت مردمی و ظرفیت‌های اشتغال ایجاد شده، بستر لازم را فراهم نموده تا از همه ظرفیت‌ها و منابع در جهت اثربخشی آموزش‌های مهارتی و توسعه همه‌جانبه استان استفاده نماید.
 وی با بیان الگوی‌های هدف‌گذاری شده در جهت اثربخشی و بهره‌وری بیشتر در مباحث آموزش‌های مهارتی در سال جاری، تأکید کرد: فعالیت و مأموریت ما بر مبنای اثربخشی آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی نیروی انسانی به‌ویژه در مناطق محروم، کاهش بیکاری و بسترسازی برای ایجاد اشتغال پایدار، ارتقای شاخص امید به زندگی، کاهش بزهکاری و سایر آسیب‌های اجتماعی، تأمین نیروی انسانی ماهر و موردنیاز بازار کار، کاهش حاشیه‌نشینی در حومه شهرها، توسعه اقتصادی، توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب با قابلیت‌ها، مزیت‌ها و ظرفیت‌های استان، اجرای حرفه‌های تولید محور و دانش‌بنیان و توسعه مدل‌های کارآفرینی در آموزش‌ها و غیره است.
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: با ابتکار، نوآوری و خلاقیتی که در همکاران سراغ دارم و از همه مهم‌تر همکاری و همراهی شرکای اجتماعی و مسئولان استانی، می‌توانیم  در جهت جامه عمل پوشاندن به منویات مقام عظمای ولایت و سند ابلاغی دولت مردمی و روی‌آوردن به روش‌ها و مدل‌های جهشی و تحولی در خدمت به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب و به‌ویژه جوانان برومند خطه‌ی پایتخت طبیعت ایران‌زمین گام‌های مؤثر و مفیدی را برداریم.
کسب رتبه کشوری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد
 سید نورالله هدایت در پایان اظهار داشت: بی شک موفقیت این اداره کل در عرصه مهارت‌آموزی گامی در جهت توسعه آموزش منطبق بر نیاز بازار کار به جوانان علاقه‌مند به فن و حرفه است که علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری، تأمین امنیت روانی و اجتماعی را در پی خواهد داشت.

کسب رتبه کشوری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

...
United States
فنی حرفه ای باسوج چ کار کرد ک رتبه اول رو آورد مگه همونی نیست تا مراجعه میکنیم جهت ثبت نام میگن یا کاراموز نداریم یا مربی ؟؟
هر بار رفتم جلوش کسی پاسخگو نبود و ی لیست پر از اسم میزارن جلوت ک مربی نداریم هفته بعد زنگ میزنیم و زنگ نمیزنن تا طرفشون خسته بشه بره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1