تاریخ انتشار
جمعه ۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۶۳۹۰۴
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: در تصادف زنجیره‌ای صبح امروز 5 نفر فوت و 22 نفر مصدوم شدند /  رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد: 25 خودرو زیر گرفته شد

۴
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در تصادف زنجیره‌ای صبح امروز که در منطقه پلیس راه شیراز - یاسوج اتفاق افتاد 5 نفر فوت کردند و 22 نفر به شدت مصدوم که همگی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.
سعید جاودان سیرت که فرماندهی این حادثه را بر عهده داشت، در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز، اظهار داشت: هم اکنون مسوولان استانی، آقای هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استاندار، مهدوی، فرماندار شهرستان بویراحمد و تعداد دیگری از مسوولان در بیمارستان حضور دارند.
وی گفت: در این تصادف زنجیره‌ای که در منطقه پلیس راه شیراز - یاسوج اتفاق افتاد، آمبولانس‌های اورژانس، هلال احمر و اتوبوس آمبولانس اورژانس در سریعترین زمان ممکن حضور و مصدومین حادثه را به بیمارستان شهید جلیل منتقل کردند.
جاودان سیرت گفت: در ساعت ۱۰ و ۴۹ حادثه زیرگرفتن چندین خودرو توسط تریلر در یاسوج، پلیس راه یاسوج_شیراز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ یاسوج گزارش شد.
وی بیان کرد: بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شماره ۵، ۴، ۳ ،۲ شهرک صنعتی، مادوان، اتوبوس آمبولانس، کد پشتیبان، هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: 4 نفر از این افراد در صحنه تصادف فوت کردند و یک نفر هم در بیمارستان که حال برخی از مصدومین نیز وخیم است.
جاودان سیرت گفت: مراحل درمان مصدومین به خوبی در حال انجام است و مردم اطلاعات را از منابع رسمی دریافت کنند.
به گزارش کبنا، معاون سیاسی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون درمان دانشگاه، فرماندار بویراحمد و تعداد دیگری از مسوولان مربوطه در بیمارستان شهید جلیل حضور پیدا کردند و فرایند درمان مصدومین را مورد بازدید قرار دادند.
 رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت: یک دستگاه تریلر در پلیس راه یاسوج به شیراز به سمت اکبرآباد ترمز برید و تعداد خودرو و عابران پیاده را زیر گرفت.
جهان بخش وحدت نژاد افزود: تصادف یک دستگاه تریلی با ۲۵ خودرو در جاده یاسوج به شیراز در صحنه چهار کشته و ۲۰زخمی برجای گذاشت که آمار فوتی‌ها در حال افزایش است.
وی با بیان اینکه خودرو‌ها به شدت آسیب دیده‌اند گفت: ترافیک سنگینی ایجاد شده اما با بهتر شدن شرایط مصدومان را به بیمارستان انتقال داده‌ایم.
وحدت نژاد عنوان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات چهار نفر فوت کرده‌اند اما وضعیت برخی از مصدومان وخیم اعلام شده است و احتمال افزایش تعداد فوتی‌ها وجود دارد.
در همین خصوص محمد رستمی_ مدیرعامل آتش نشانی یاسوج_  نیز با بیان اینکه تریلی از سمت بابامیدان به طرف یاسوج در محل تنگ کناره چندین خودرو و تعدادی از افراد را زیر گرفته است گفت: همکاران ما تاکنون موفق شدند که ۵ نفر از کشته شدگان را از داخل خودروها رهاسازی کنند و بنا به گفته شاهدان چندین نفر هم تاکنون مصدوم شده‌‌اند و ممکن است آمار تعداد کشته شدگان بیشتر شود.
بر اساس گفته‌های شاهدان عینی این تریلر از سمت گچساران به یاسوج (منطقه پلیس راه یاسوج - شیرازبه سمت اکبرآباد ) در حرکت بود که به دلیل ترمزبریدن کنترل خودرو از دست راننده خارج شد و این حادثه را در پی داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جنازه مردم هم عاملی جهت حاضر شدن جلوی دوربین
عکسا خیلی بی مزه ان
خطاب به ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عکسهارو کبنا گرفته بنابراین این حرف شما بی ربطه مگه اینکه این مدیران با کبنا هماهنگ شده باشن که باز هم محلی از اعراب نداره
ساعد
Iran, Islamic Republic of
باید یکرمپ در این محل نصب شود. که وقتی تریلی ای ترمز برید خود را به آت رمپ بزند تا کی بلید مردم ما بدبختی بکشند
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
چرا کنار پلیس راه باید دستفروش باشه ؟ دقیقا پارسال اردیبهشت ماه بود ک پدر من تو تصادف مشابهی همینجا دو ماه تو تخت بستر بود و یک هفته بستری . اون حادثه یکی دو کشته داشت و چندین زخمی . چرا اون دستفروش ها رو پلیس جمع نمیکنه . مگه جای کسب هست اونجا ؟؟ برن پایین تر وایسن .. تا کی قراره این وضعیت اینطور باشه ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
باید به حال این استان فلک زده با این استاندار ضعیف تاسف خورد الان اولین بار نیست چقدر در طول یک سال اخیر چند تریلی در همین مکان وارونه شده مدیر کل انتسابی نه اکتسابی روشنفکر چرا به مکانهای حادثه خیز استان توجه نداری جواب این همه خانواده داغدار با کی هست
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی رئیس پلیس راه هست که جلوی پلیس راه را به میدان بار فروشی تبدیل کرده!!!!!
Iran, Islamic Republic of
فقط دارن عکس از مسئولین میگیرند که مدیری جا نماند
Iran, Islamic Republic of
وای بحال مردم با این ماشینای بی کیفیت، اون تریلی چینی یا قطعات چینی نصب شده چون قطعه اصلی نیست یا گرونه، و..... اون ماشینای بی کیفیت ایرانی که مردم بیچاره توش بودن، البته ک 206 با لندکروز فرقی نداره. کاش یه تریلی از روی بعضی ها رد بشه
Iran, Islamic Republic of
تریلر چینی بود؟
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1