کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: در تصادف زنجیره‌ای صبح امروز 5 نفر فوت و 22 نفر مصدوم شدند /  رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد: 25 خودرو زیر گرفته شد

2 تير 1402 ساعت 13:06

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در تصادف زنجیره‌ای صبح امروز که در منطقه پلیس راه شیراز - یاسوج اتفاق افتاد 5 نفر فوت کردند و 22 نفر به شدت مصدوم که همگی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در تصادف زنجیره‌ای صبح امروز که در منطقه پلیس راه شیراز - یاسوج اتفاق افتاد 5 نفر فوت کردند و 22 نفر به شدت مصدوم که همگی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.
سعید جاودان سیرت که فرماندهی این حادثه را بر عهده داشت، در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز، اظهار داشت: هم اکنون مسوولان استانی، آقای هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استاندار، مهدوی، فرماندار شهرستان بویراحمد و تعداد دیگری از مسوولان در بیمارستان حضور دارند.
وی گفت: در این تصادف زنجیره‌ای که در منطقه پلیس راه شیراز - یاسوج اتفاق افتاد، آمبولانس‌های اورژانس، هلال احمر و اتوبوس آمبولانس اورژانس در سریعترین زمان ممکن حضور و مصدومین حادثه را به بیمارستان شهید جلیل منتقل کردند.
جاودان سیرت گفت: در ساعت ۱۰ و ۴۹ حادثه زیرگرفتن چندین خودرو توسط تریلر در یاسوج، پلیس راه یاسوج_شیراز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ یاسوج گزارش شد.
وی بیان کرد: بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شماره ۵، ۴، ۳ ،۲ شهرک صنعتی، مادوان، اتوبوس آمبولانس، کد پشتیبان، هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: 4 نفر از این افراد در صحنه تصادف فوت کردند و یک نفر هم در بیمارستان که حال برخی از مصدومین نیز وخیم است.
جاودان سیرت گفت: مراحل درمان مصدومین به خوبی در حال انجام است و مردم اطلاعات را از منابع رسمی دریافت کنند.
به گزارش کبنا، معاون سیاسی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون درمان دانشگاه، فرماندار بویراحمد و تعداد دیگری از مسوولان مربوطه در بیمارستان شهید جلیل حضور پیدا کردند و فرایند درمان مصدومین را مورد بازدید قرار دادند.
 رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت: یک دستگاه تریلر در پلیس راه یاسوج به شیراز به سمت اکبرآباد ترمز برید و تعداد خودرو و عابران پیاده را زیر گرفت.
جهان بخش وحدت نژاد افزود: تصادف یک دستگاه تریلی با ۲۵ خودرو در جاده یاسوج به شیراز در صحنه چهار کشته و ۲۰زخمی برجای گذاشت که آمار فوتی‌ها در حال افزایش است.
وی با بیان اینکه خودرو‌ها به شدت آسیب دیده‌اند گفت: ترافیک سنگینی ایجاد شده اما با بهتر شدن شرایط مصدومان را به بیمارستان انتقال داده‌ایم.
وحدت نژاد عنوان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات چهار نفر فوت کرده‌اند اما وضعیت برخی از مصدومان وخیم اعلام شده است و احتمال افزایش تعداد فوتی‌ها وجود دارد.
در همین خصوص محمد رستمی_ مدیرعامل آتش نشانی یاسوج_  نیز با بیان اینکه تریلی از سمت بابامیدان به طرف یاسوج در محل تنگ کناره چندین خودرو و تعدادی از افراد را زیر گرفته است گفت: همکاران ما تاکنون موفق شدند که ۵ نفر از کشته شدگان را از داخل خودروها رهاسازی کنند و بنا به گفته شاهدان چندین نفر هم تاکنون مصدوم شده‌‌اند و ممکن است آمار تعداد کشته شدگان بیشتر شود.
بر اساس گفته‌های شاهدان عینی این تریلر از سمت گچساران به یاسوج (منطقه پلیس راه یاسوج - شیرازبه سمت اکبرآباد ) در حرکت بود که به دلیل ترمزبریدن کنترل خودرو از دست راننده خارج شد و این حادثه را در پی داشت.


کد مطلب: 463904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/463904/2/رئیس-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-تصادف-زنجیره-ای-صبح-امروز-5-نفر-فوت-22-مصدوم-شدند-رئیس-اورژانس-کهگیلویه-بویراحمد-25-خودرو-زیر-گرفته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1