تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۴۶۶۵۰۲
حاشیه‌های یک نمایشگاه در شهر سی سخت؛

باقری: چرا کسی از آقای روزبهان دلیل این همه قانون گریزی را پیگیری نمی‌کند / پاسخگوی این همه شکایت چه کسی است؟

۱۴
۱
باقری: چرا کسی از آقای روزبهان دلیل این همه قانون گریزی را پیگیری نمی‌کند / پاسخگوی این همه شکایت چه کسی است؟
کبنا ؛برگزاری یک نمایشگاه در شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا اعتراضاتی برخی از مسئولان و کسبه را به دنبال داشت.
«سیروس باقری»، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد با یبان اینکه برپایی نمایشگاه مبلمان، کالای خواب، لوستر و سوغات در شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا غیرقانونی است، به ایسنا گفت: برگزار‌کننده این نمایشگاه هیچ گونه مجوزی ندارد و درخواست رسیدگی فوری و برخورد با خاطیان و توقف فعالیت این نمایشگاه را داریم.
وی اظهارکرد: طی اعلام نارضایتی انجام شده از طرف برخی شهروندان سی سختی مبنی بر گرانفروشی و ارائه نکردن تضمین کافی جهت ارسال کالا، به شرکت نمایشگاه‌ها مراجعه کردند. برخی از مشتریان با این تفکر که شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان متولی برگزاری نمایشگاه است طی تماس با بنده بعنوان مدیرعامل و یا دفتر شرکت و دیگر همکاران شکایاتی را مطرح کردند که هیچ ارتباطی به ما نداشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد با استناد به مصوبه کمیته فنی و فعالیت نمایشگاه‌های استان خاطرنشان کرد: طبق مصوبات انجام شده در سازمان صنعت ومعدن استان، برگزاری هرگونه نمایشگاه باید مطابقت با تقویم مصوب کارگروه توسعه اشتغال استان شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان و با اجازه این شرکت برگزار شود.
باقری تصریح کرد: از بی‌خیالی مدیران استانی و شهرستانی سازمان صنعت معدن و تجارت گلایه دارم که چرا با علم به غیرقانونی بودن نمایشگاه هیچ برخوردی با این نمایشگاه انجام نمی‌دهند.
وی ادامه داد: چرا هیچ کس از آقای روزبهان (مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان) دلیل این همه قانون گریزی را پیگیری نمی‌کند چرا نباید با وجود این همه جوان بیکار در استان، از فرزندان بومی جهت اجرا و چاپ بنر، تبلیغات، اسپیس و دیگر موارد استفاده شود که بتوانیم از این طریق نان بر سفره جوانان بومی بگذاریم و این امر به کسی واگذار شود که هیچ تعهدی نسبت به مردم استان ندارد و هیچ نظارت و ضمانت نامه چند لایه جهت تضمین کالای مردم گرفته نشود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم اکنون این همه شکایات مردمی را چه کسی باید پاسخگو باشد چرا با تخلفات اعلام شده این نمایشگاه، شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان بدنام شود و اعتباری که در یکی دوسال اخیر به دست آورده‌ایم و قطره قطره جمع کرده‌ایم، از بین برود.
باقری با بیان اینکه از طریق مراجع قضایی پیگیر این مسأله خواهم شد، بیان کرد: از فرماندار محترم شهرستان دنا، مدیران ارشد استانی و دستگاه‌های قضایی، امنیتی و سازمان بازرسی تقاضا دارم با ورود به این مورد مهم، از پایمال شدن حق و حقوق نمایشگاه و جوانان بیکار استان جلوگیری کرده و با دست اندرکاران این نمایشگاه برخورد کرده و از ادامه فعالیت این نمایشگاه غیرقانونی جلوگیری کنند.
«کریم روزبهان»، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه گفت: نمایشگاه کالا، مبلمان و سوغات سی سخت با مجوز اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برپا شده، قانونی و مصوب کمیته نمایشگاه‌های استان با حضور اعضاست.
وی افزود: با توجه به سردسیری بودن شهر سی سخت تنها زمان این نمایشگاه تغییر کرده است والا قانونی بوده و در تقویم کمیته نمایشگاه‌های استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی ایسو خیلی ارزون ایده سیسختی یل ایخون نابودش کنن چون مشتری یلشون گرفته .
Iran, Islamic Republic of
تو خودت هم محکومیت چرا نمایشگاه ها رو می‌بری مصلا مگه مصلا جای برپای نمایشگاه هست
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل غیرقانونی شرکت نمایشگاه ها آدم بسیار ناسپاس است که اول باید پاسخگوی بی قانونی ها و رفتارهای غیر قانونی خودش بتشد
ایشان چطوری مدیرعامل شرکت نمایشگاه ها شده است، مگر انتخاب ایشان نباید در حضور مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان و با حضور اعضاء باشد، ایشان در یک جلسه پنهانی و بدون حضور مدیرکل صمت به عنوان دستگاه متولی و دستگاه ناظر و بدون حضور عضو اصلی یعنی رئیس اتاق اصناف مرکز استان، به عنوان مدیرعامل شناخته شده است، لذا حضور ایشان در این جایگاه غر قانونی و فاقد معیارهای قانونی لازم ات و مشروعیت ندارد
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت صمت که افراد مطلعی مثل تو داره و ...
Iran, Islamic Republic of
وقتی تقویم را مصوب می کردین، وضعیت آب و هوایی سی سخت را در فصول مختلف نمی دونستین؟

خیلی باحالی صمت ! خخخخخخخ
اصناف
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی مسئولین همین گونه هستند.
نمایشگاه ها یاسوج خداروشکر باکیفیت هستند اما هنوز جا دارد که بیشتر کار کرد.
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
زمانی نمایشگاه های استان فقط برگزار می‌شد اما کیفیت و کمیت مهم نبود.
اما انصاف باید باشد و حق گفت.
نمایشگاه خیلی تغییر کردند از نظر کفیت و کمیت و نخستین نمایشگاه های برگزار می‌شود که تا به حال برگزار نشده بود و این خودش نشان از جهش و عملکرد خوب هستش
انشاءالله که درآینده بهترم شود
India
دوبار از نمایشگاه یاسوج خرید داشتم،اولی مبل و دومی گل و گیاه.انصافا تنوع و قیمت، رضایت بخش بود،من که راضی بودم
United States
جناب مهندس باقری ما از برگزاری نمایشگاه ها و همین طور برگزاری جشنواره و بقیه کارها در طی یک سال نسبت به بقیه سال های قبل واقعا راضی بودیم
شهروند
India
بنده به عنوان یک شهروند مطالبه گر از عملکرد نمایشگاه های استان رضایت کامل داشته و تحولات خیلی خوبی در این چند ماه اخیر مشاهده نمودم و رضایت اکثریت عموم را دیدم.
Iran, Islamic Republic of
حتما آقای روزبهان منافعی تو این کارای غیر قانونی دارن که ایقد سخت حمایت میکنن
Ireland
متاسفانه عملکرد آقای روزبهان در هیچ زمینه ای قابل دفاع نیست
این مورد هم اضافه شد
Iran, Islamic Republic of
داره چای میریزه برای فرشاد وفرهاد تا صندلیش باقی بمونه
اصناف
Iran, Islamic Republic of
الان حالیتون شده صنعت و معدن و تجارت فشل و ازهم پاشیده ست دوستان شما چرا این همه از مدیریت ایشان حمایت کردند الان متوجه شدین که دیگه کار از کارگذشته
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه گانه که چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شده بود بار دیگر ...
1