تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۶۸۳۵۱
یادداشت ارسالی:

درخواستی از شورای اسلامی شهر سی سخت

۱
۱
درخواستی از شورای اسلامی شهر سی سخت
کبنا ؛یکی از شهروندان سی‌سخت با ارسال یادداشتی به وضعیت شورای اسلامی شهر سی‌سخت پرداخت و نوشت: ششمین دوره شورای اسلامی دیار برف و آفتاب (سی سخت) از تیرماه ۱۴۰۰ فعالیت‌های خویش را آغاز و از همان آغازین قدم‌های خود، اقداماتشان بیشتر رنگ و بوی احساسات بر مبنی نگاه‌های شخصی و جریانی به خود گرفت. در آن ابتدا فراخوانی زدند برای انتخاب شهردار و چنان همه را به بازی گرفتند که آخر همان حدس و گمان مردمی با فشار نیرو‌های شاخص جریان سیاسی منطقه بعنوان شهردار انتخاب شد. این شورا از همان ابتدای آغاز کار شهردار چنان با وی به درگیری و حواشی پرداختند که هیچ چیزی برایشان مهم نبود جز عزل شهرداری که خودشان با سیاست غلط انتخاب کرده بودند. این تنش‌ها و حواشی با رفتن شهردار نه تنها تمام نشد بلکه برای انتخاب شهردار جدید تنش‌ها شدت پیدا کرد و هر کدام ساز خویش را می‌زند. هیچ کدام و هیچ گروهی در این شورا دلایل منطقی برای تصمیماتشان ندارند و چنان احساسات بر عقلانیت سایه انداخته است که مردم نیز از رفتار‌ها و رویه‌های احساسی و حواشی شورا خسته شده‌اند. سه عضو از پنج عضو شورا خود را اصلح برای شهردار شدن می‌دانند و عضوی دگر نیز دوست هم دانشگاهیش بدون هیچ رزومه‌ای از شهر دیگر را اصلح می‌داند. این وسط شخص محوری جای شاخص محوری را گرفته است و اصلاً یادشان رفته این پنج نفر در زمان انتخابات چه شعار‌ها و وعده‌هایی می‌دادند. آن یکی چون رئیس نشده است قهر می‌کند و در جلسات شرکت نمی‌کند و دیگری هم که اصلاً برایش مهم نیست در جلسات شرکت کند و اینگونه می‌شود که حتی جلسات رسمی شورای شهر نیز برای برگزاری رسمیت ندارد. البته اعضای محترم شورای اسلامی شهر مقصر نیستند و مقصر نخبگانی هستند که در این عرصه ورود نکردند و انتخاب‌ها بر مبنای احساسات و تفکر سیاسی پیش رفت و خروجی آن نیز تشکیل و انتخاب چنین شورایی بدون از منطق و شاخص محوری است که هر کدام ساز خود را می‌زنند.
اعضای محترم شورای اسلامی شهر سی سخت:
اگر دلسوز شهر و شهروندان هستید بدانید که رویه دو سال اخیر شما جز نابودی برای این شهر خروجی نداشته است و اگر می‌خواهید همینگونه ادامه دهید از شما درخواست می‌شود که با استعفای خود به شهر و شهروندان کمک کرده که این شهر پر از درد‌های زلزله نیاز به مطالبه‌گری دارند نه اینکه شما هم بدتر به این ضربه بزنید. اگر می‌خواهید شهردار انتخاب کنید لطفاً واقع بین باشید نه هیچ کدام از خود شما می‌توانید در مدیریت شهری موفق باشید چرا که در شورا نشان دادید افراد احساسی هستید و مدیریت با رویه احساسی ضربه‌ای بزرگ بر این شهر وارد کرده است و نه گزینه‌هایی که دارید می‌توانند شهردار موفقی باشند. یکی هیچ آشنایی با جامعه‌شناسی سی سخت ندارد و دیگری قبلاً مدیریتش آنچنان چنگی به دل شهر نزده که دوباره قصد بر تجدید مدیریتش پس از سال‌ها می‌نمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ساکن سیسخت
Iran, Islamic Republic of
همیشه تاسف میخورم برای شهری مثل سیسخت که میتونه الگوی بسیارمناسبی ازهرجهت باشه...همین شهرداری میتونن با ۲۰ تانیروی خوب اداره کنند...این همه چپوندن داخلش که چی؟باورکنید۹۰درصدشون فقط چشم به راه این هستندکه ساعت کاری تموم بشه...اقا افغانی بیاریت باورکنیدکارایی وراندمانشون بیشترازاینهاست...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1