تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۵۸۰۳۴
نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد؛

دلشاد: آموزش و پرورش بویراحمد از نظر تجهیزات مشکلی ندارد / از افتتاح هشت مدرسه تا هشت هزار و 200 دستگاه تجهیزات آموزشی / دستان پربار رئیس آموزش و پرورش در دهه فجر امسال

۵۱
۱
دلشاد: آموزش و پرورش بویراحمد از نظر تجهیزات مشکلی ندارد / از افتتاح هشت مدرسه تا هشت هزار و 200 دستگاه تجهیزات آموزشی / دستان پربار رئیس آموزش و پرورش در دهه فجر امسال
کبنا ؛
پیش از ظهر امروز (16 بهمن ماه 1401) نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به مناسبت دهه فجر برگزار شد.
به گزارش کبنا، کوروش دلشاد _رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد_ در نشست به خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار داشت: پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دو اصل استوار است؛ اسلامیت و جمهوریت.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیار بزرگ و قابل وصف است، گفت: اگر نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب داشته‌ باشید متوجه می‌شوید این انقلاب با همه انقلاب‌های بزرگ دنیا متفاوت است.
دلشاد در ادامه به وضعیت آموزشی در شهرستان بویراحمد در سال جاری اشاره کرد و گفت: در بویراحمد قریب به 70 هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که در مقایسه با سایر شهرستان‌ها، 40 درصد از دانش‌آموزان کل استان را در بر می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان در 500 مدرسه شهرستان حضور دارند، گفت: 298 مدرسه ابتدایی با هزار و 168 کلاس درس، 37 هزار و 850 دانش‌آموز را در خود جای داده‌اند.
دلشاد اظهار داشت: 103 مدرسه مقطع متوسطه اول با 465 کلاس درس، پذیرای 16 هزار و 132 دانش‌آموز است و در مقطع متوسطه دوم با 57 مدرسه قریب به 10 هزار دانش‌آموز تحصیل می‌کنند.
وی ادامه داد: 23 مدرسه فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش نیز با تعداد دو هزار و 660 دانش‌آموز در شهرستان بویراحمد وجود دارد.
گفتنی است تعداد کل کلاس‌های شهرستان بویراحمد، دو هزار و 88 مورد است. همچنین چهار هزار و 200 معلم، 90 نفر کادر اداری و 200 نفر خدماتی در این شهرستان مشغول به کار هستند.
دلشاد در ادامه به موضوع مهمی اشاره کرد. وی گفت: سالانه بیش از سه هزار دانش‌آموز ورودی (مهاجر) به شهرستان بویراحمد داریم.
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد سپس به عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و گفت:
در حوزه توسعه و پشتیبانی، افتتاح 8 مدرسه، آسفالت 10 هزار متر مربع حیاط مدرسه، احداث، تعمیر، و تجهیز و نوسازی 120 سرویس بهداشتی و 355 موتورخانه، توزیع 155 دستگاه کامپیوتر در مدارس، هفت واحد چمن مصنوعی،  هشت هزار متر ایزوگام، و هشت هزار و 200 دستگاه تجهیزات آموزشی از قبیل میز، صندلی و ... داشته‌ایم.
وی در ادامه افزود: در شهرستان بویراحمد در بحث تجهیزات مشکلی نداریم.
دلشاد یکی دیگر از اقدامات خود در سال جاری را پرداخت 30 میلیارد تومان واق قرض‌الحسنه به هزار و 234 نفر از فرهنگیان عنوان کرد.
ثبت بیمه حوادث در سامانه بیمه دانا، و تحت پوشش قراردادن بیمه تکمیلی برای 4 هزار و 890 نفر و همچنین کسب مقام اول استانی در اسکان نوروزی و تابستانه از دیگر موارد رفاهی در آموزش و پرورش در سال جاری است.
وی در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز گفت: در مرحله اول رتبه‌بندی برای همه صادر شده و در حال حاضر در هیئت ممیزی در حال اجراست.
یکی از موضوعات مهم برای تمامی دستگاه‌ها عمل به اصول و استراتژی‌های پدافند غیرعامل است. گفتنی است دلشاد در این خصوص اظهار داشت: اتاق سروری را با ظرفیت پنج ساعت ذخیره برق تجهیز کرده‌ایم.
وی افزود: برای گرامیداشت معلمان، علاوه بر تجلیل از 60 معلم نمونه در واحد ضمن خدمت، در هفته پژوهش نیز از معلمان پژوهشگر قدردانی کرده‌ایم.
دلشاد اظهار داشت: در واحد حقوقی، علاوه بر مستدسازی 140 ملک، 90 مورد نیز تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگی نیز داشته‌ایم.
وی گفت: در حوزه قرآن و عترت، برگزاری نماز مسابقات قران با شرکت بیش از 40 هزار دانش‌آموز داشته‌ایم که از این تعداد هزار و 200 دانش‌آموز به مرحله استانی راه یافتند و در مرحله کشوری نیز 14 دانش‌آموز توانستند مقام کشوری کسب کنند.
برگزاری جشن عاطفه‌ها در 300 مدرسه شهرستان و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری فردا با شرکت 4 هزار دانش‌آموز و 72 برگزیده استانی از دیگر مواردی است که آموزش و پرورش بویراحمد در حوزه فرهنگی داشته است.
وی گفت: در جشنواره سفیران سلامت، شش اثر برگزیده کشوری داشتیم.
دلشاد اظهار داشت: در پرسش مهر نیز 10 هزار دانش‌آموز از شهرستان بویراحمد شرکت کردند که توانستند 24 مقام استانی و چهار مقام کشوری کسب کنند.
دلشاد ادامه داد: امسال مرامسم جشن تکلیف دختران را نیز داشتیم که در آن بیش از دو هزار دانش‌آموز دختر حضور داشت و تصاویر آن همزمان از چهار شبکه تلویزیونی پخش شد.
وی در خصوص طرح نماد (نظام مراقبت از آسیب‌های اجتماعی) نیز گفت: این طرح در بیش از 480 آموزشگاه در حال اجراست و به طور کلی حدود 57 هزار دانش‌آموز در شهرستان زیرمجموعه طرح نماد هستند.
وی در خصوص طرح یاریگران زندگی گفت: این طرح در 70 درصد مدارس شهرستان اجرا شده است.
برگزاری جشنواره نوجوان سالم با کسب 58 رتبه برتر استانی و یک رتبه برتر کشوری از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سال 1401 است.
وی در ادامه به حوزه تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: کسب مقام اول استانی در مسابقات فوتسال فرهنگیان زیر و بالای 40 سال، مقام اول استانی در والیبال و تنیس روی میز خواهران، مقام اول استانی در رشته فوتسال توسط دانش‌آموزان متوسطه دوم، مقام اول استانی والیبال و بسکتبال دختران، مقام اول دو میدانی دختران و پسران، اعزام تیم فوتسال و دو مقطع متوسطه دوم به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری، و کسب مقام دوم کشوری در مسابقات دو میدانی 1500 متر، بخشی از مقام‌های حوزه تربیت بدنی این اداره است.
شناسایی و جذب دانش‌آموزان کودک کار و همچنین شناسایی وجذب 200 دانش‌آموز بازمانده از تحصیل از دیگر اقدامات آموزش و پرورش بویراحمد در سال جاری است.
وی گفت: در آزمون کنکور سراسری، دانش‌آموزان بویراحمدی توانستند 9 رتبه زیر 100 و 59 رتبه زیر 1000 کسب کنند.
وی با بیان اینکه در توسعه کمی و کیفی آموزش مهارت‌محور یعنی رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش رتبه سوم کشوری را داریم، گفت: در حال حاضر 21 درصد از دانش‌آموزان متوسطه دوم سهم هنرستان‌ها است و 63 درصد از هنرجویان پسر و 37 درصد نیز دختر هستند.
دلشاد سپس به مدارس غیردولتی اشاره کرد و گفت: 90 مدرسه غیردولتی در بویراحمد وجود دارد.
وی ادامه داد: تعداد مدارس شاهد و ایثارگر 9 مدرسه با هزار و 975 دانش‌آموز است. همچنین تعداد مدارس هیئت امنایی نیز 38 مدرسه است.
گفتنی است 300 کودکستان در این شهرستان وجود دارد مراکز علمی آزاد و زبان خارجه شهرستان نیز 130 مرکز است که 70 مرکز از آنها فعال است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مشکل خود شما هستید و نماینده که اداره ما را نیست و نابود کردید
کریمی زاده
Iran, Islamic Republic of
برادر تعصبی صحبت نکن اگ میخای انتقاد کنی علمی انتقاد کن خود شما و همه معلمان میدانید و میدانیم در آموزش پرورش بویراحمد مدیر با این همه دستاورد و مردم داری و پاکدستی نیومده ..میدانی که در زمان که مدیران قبل ........دیگ خودت بقیش میدونی که حتی فساد اخلاقی هم داشتند.. حالا که یک مدیر پاک دست و مردمی داریم بی انصافی هست تخریب کنیم به خاطر منافع شخصی صرف....یاحق
Romania
خدا یه عقلی به اولادت بده
Iran, Islamic Republic of
ساختارهای حداقلی آموزش و پرورش با مدیریت ایشان نابود شد
Iran, Islamic Republic of
۲۳ هنرستان در شهرستان بویراحمد یا کل استان؟
اختری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر شجاع و توانمند آموزش پرورش بویراحمد شایستگی ایشان از خیلی مدیران کل در استان بیشتر هست استاندار از ایشون میترس ک ایشان در فرمانداری ها قرار نداده چون میدونه که بین مردن محبوبیت زیاد داره
صالحی
Iran, Islamic Republic of
کر نمونه و بی مثال دکتر دلشاد مرد خستگی ناپذیر تعلیم و تربیت خدا پشت وپناهت افتخار بویراحمد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم عالی
اما راستی ادعا که ندارین صغر تا صدش در همین مدت مدیریت شما بوده
چون اصولا شما از جاماندگان دولت تدبیر هستین حداقل ربطش می دادین به اون زمان تا نمک نشناسی نشه
راد آقایی
Iran, Islamic Republic of
برادر شما اون موقع نمیدونسی اصولگرایی چی هست که ایشون نیروهای اصل هدایت خواه در دوران احمدی نژاد بودند و امثال هدایت خواه و شورای ائتلاف به امثال دلشاد خیانت کردند و انها را در مناصب به کار نگرفتند ترس داشتند از مدیریت امثال ایشان که جای خودشون بگیرند. پس از روی تعصب قلم نزنید بنده اقای دلشاد اصلا نمیشناس حتی ولی واقعیت هست..
Romania
مدیر مدرسه چند پایه از سرش زیاد بود الکی بزرگش نکن
Iran, Islamic Republic of
آقای دلشاد به سری به مدرسه هاجر در شاهد 28بزن بعد بگو از نظر تجهیزات مشکل نداریم
علی زادع
Iran, Islamic Republic of
برادر به هرحال شاید ی مدرسه هم مشکل باشه وقتی کلی صحبت میکنند منظور این نیست که صفر هست مشکلات تجهیزاتی
Iran, Islamic Republic of
ما رای دادیم به اقای رئیسی که امثال ایشون تغییر کنند این همه فرهنگی و معلم انقلابی در بویراحمد چرا هنوز از نیروهای روحانی استفاده میکنه عزت خواه مگه این استاندار بعنوان نماینده دولت نباید نیروی جدید معرفی کنه برای اموزش و پرورش
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
برادر اون موقع که آقای دلشاد رییس ستاد احمدی نژاد و هدایتخواه و این دور هم مشاور ریبس ستاد رییسی بودند شما تو قنداقه داشتی شیر میخوردی .حواست باشع اندازه خودت صحبت کن...
معلم
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه و دلشاد ادارات آموزش و پرورش را نابود کردند باید اخراج شوند
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بله منتظر نظر کارشناسی شما بودند فقط. بزودی اخراج میشن😂
منتقد منصف
Iran, Islamic Republic of
بنظرم نسبت به حناب آقای عزتخواه وحناب دلشاد در بیان نظرات اجحاف شده، دوستان انتقاد سیاسی نکنید، من نمیخوام سیاسی نظر بدهم ولی انصافا بویراحمد درزمان آقای دلشاد خیلی موفق عمل کرده، من سال96خواستم بویراحمد پشیمان شدم ولی الان با بخواهند من باافتخار میام
شرفیان
Iran, Islamic Republic of
چقد اعصابت خورده حالا به هرحال همه که نمیتونن مدیر مدرسه بشن دیگ اینک شما مدیر مدرسع نزارن دلیل نمیشه بیاید تخریب کنید برادر....خودت هم میدانی دلشاد کارنامه موفقی داشته و تا سالها مدیر چون ایشان در آموزش پرورش نمیاد بنده طیف هم سوی ایشون هم نیستم انصافا مدیر نمونه ای هست در حد نمایندگی و بالاتر هست خداییش.رفتار منش بیان ومردم داری و مدیریت موفق ایشان در یادها خواهد ماند.
معلم یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر اموزش و پرورش دو دهه گذشته همین اقای پر ادعاست. فقط هیاهو دارد و هیچی بارش نیست
دانشجوی بسیجی
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما فرهنگیان موندن شما هاست آموزش و پرورش را نابود کردید کسی هم در این استان دلسوز مردم و قشر فرهنگی نیست از استاندار تا مدیرکل فقط به فکر حفظ صندلی خودشون هستند و ترس دارند
Iran, Islamic Republic of
اعتقادی به دولت و جریان حاکم ندار..
50
Iran, Islamic Republic of
واقعا سخته که امثال شما را تحمل کنیم دور و بر خودش رو نگاه نمی کنه که چه بر سر آموزش و پرورش استان و شهرستان اومده ..
حمید
Iran, Islamic Republic of
اموزش و پرورش با وزیر و زراش جم کنید بساطتون رو
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای دلشاد اصلا میدانی تجهیزات یعنی چه به هنرستانهای فنی وحرفه ای شهر یاسوج سربزن ببین اصلا تجهیزات دارند یا نه بعد بگو مشکل تجهیزات نداریم شما تجهیزات را فقط چندتا صندلی ونیمکت میدانید.
Iran, Islamic Republic of
با دولت قبل در دولت حال پیش به سوی پیشرفت .احسنت
ز
Iran, Islamic Republic of
دلشاد خیلی انسان شریفی است
با محبت ومعربان
مردم دوست
طاهر روشناس
Iran, Islamic Republic of
به عمل كار برآيد به سخنداني نيست.
صداقت، صراحت، شفافيت، درايت، متانت، تواضع همه و همه از ويژگي‌هاي بارز جناب آقاي دكتر دلشاد مي‌باشد كه به گواه اهل فن تحولي شگرف در آموزش و پرورش بويراحمد در دوره مديريت ايشون رخ داده. خسته نباشيد خدمت ايشون و مجموعه همكارانشون
Iran, Islamic Republic of
اولا دکتر نیست
جلیل
Iran, Islamic Republic of
وقتی استاندار .باشد باید شما اصلاح طلبان برکرسی ریاست بنشینید
باگ
Iran, Islamic Republic of
آقایان که همه لال شدید چرا آقای دلشاد اصلاح طلب در دولت انقلابی هنوز داره برصندلی نشسته ریاست بر دولت اصولگرا می کند آقای هدایتخوا مگرخواب هستی نمی بینی
موسی پور
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز حضرتعالی چیزی نمیدانی چرا صحبت میکنی چرا اخرت خودت را برای دنیای دیگران خراب میکنی . آقای دلشاد الحق و انصاف در حد مدبرکل بودند و حیف شد... و نکته دیگر اینکه ایشان مشاور اقای بیگلری بودند در ستاد اقای رییسی و از خیلی از کسانی که مدیرکل و حتی معاونین هستند بیشتر برای ستاد رییسی کمک کردند.در ضمن ایشان رییس ستاد اقای هدایتخواه بودند در ادوار گذشته و همچنین در زمان انتخابات ۸۸ایشان مسیولیت ستاد اقای احمدی‌نژاد در شهرستان دنا برعهده داشتند. از خیلی افرادی م ادعا دارند بیشتر در جریان اصولگرایی تلاش کرده بنظر بنده استاندار باید ایشان را حداقل فرماندار بویراحمد یا یکی از معاونین خود قرار می‌داد تا می‌توانست برای مردم استان منشا خیر و برکت باشد.
Romania
باور کن یه نشخه ای براش داری
کرمی جلیل
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار قران خودت رای رییسی ندادی 😂اقای دلشاد بیشتر از خیلی مدیران فعلی در ستاد ریبسی دیدم این مدیرانی ک گذاشتند مثل غلام نژاد چرا نمیگید پس.اقای دلشاد مدیری توانمند و دارای سبقهه اصولگرایی بوده و هست و با این کارها نمیتوانید عملکرد ایشان را زیر سوال ببرید
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کاری نداری کجا را بعداز سه سال آباد کرد که به ریاست دلشاد آموزش پرورش را فکر کند کی به کیه / آموزش پرورش را برای یک قرن به عقب کشند
پدر
Iran, Islamic Republic of
ما دلمون خوش بودگفتیم سیسخت دیگه هیاهو وازدحام دانش اموزان داخل کلاس درس نداره اومدیم دیدیم ازیاسوج هم بدتره۳۵نفرراچپوندندداخل یک کلاس...واقعا این کلاسهای پرازدحام بحرانی برای خودش واصلا معلم هم نمیرسه بادانش اموز کارکنه...بعدش سیسخت ملک وزمین خوب داره اموزش وپرورش وچرادوطبقه احداث نمیکنن جوابگو امروز وفرداها باشه؟...
Iran, Islamic Republic of
مدرسه عفت فرهنگیان داخل مرکز استان هست میز و صندلی کم داره و همین شده معضلی واسه بچه ها
حمید
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده ما بشه روشنفکر و رئیس جمهور هم
وضعیت ما معلما همینجور باید اسفناک باشه
خادمی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جناب آقای دکتر روشنفکر در مجلس برای همه معلمان کشور یک امید هستند و بودند و طرح های مختلفی با کمک ایشان ب تصویب رسیده و در کمیسیون آموزش و تحقیقات عملکرد خوبی داشتند.مث بعضی نمایندگان فقط دنبال یقه بستن و وقت فروشی نبودند بنده خودم دور اول به ایشان رای ندادم و پشیمان هستم.
Ukraine
بهش بگو تو راست میگی
Iran, Islamic Republic of
آبروی نظام آموزشی و آموزش و پرورش را مدیر کلی آقای عزتخواه برای سالیان سال و عزت آموزش و پرورش را نابود کرد دلسوزان نسبت به آینده دانش آموزان نباید بی تفاوت باشند افت تحصیلی در استان چشم گیر است اگر اقایان از امار دانشگاهیان سوء استفاده می کنند دلسوزان بدانند آموزش و پرورش در این موفقیت و آمار نقشی نارند و نقش خانواده ها و هزینه کردشان موفقیت نسبی برای تعداد انگشت شماری نسبت به جمعیت دانش آموزی و افت تحصیلی بسیار شدید عمومی قابل قیاس نیست
داوری
Lithuania
مگه ساخت مدرسه وتجهیزات به شما ربطی داره پس نوسازی
شان وشوکت معلم چقدررعایت شد
اشرف زاده
Iran, Islamic Republic of
اعصاب خته خرد نکن خودت هم مبدونی دلشاد پاک دست ترین و بهترین مدیر آموزش و پرورش بویراحمد بوده. مدیران قبلی که خیلیاشون افتضاح بودن هم از لحاظ اخلاقی هم مالی....بزارید دهن ما بسته بمون وگرنه همه چیز را به مردم خواهیم گفت...
دنا
Iran, Islamic Republic of
بدترین دوران اداری آموزش و پرورش......

ساختاری پر از فامیل بازی و طایفه گرایی

مردم واقعا خسته شدند
دیدگاه خوبی نسبت به آموزش و پرورش وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
استان بی صاحب باشه همینه دیگه مدیران ضعیف و بله قربان گوی دولت قبل دارند ریاست میکنند بر انقلابیون واقعی
زرین
Iran, Islamic Republic of
بله برای بعضی که به منافع خود نرسیدند بدترین دوران هست .. آموزش پرورش بویراحمد برای اولین بار از فساد مالی اذاری رهایی پیدا کرده و جناب دکتر دلشاد با مهربانی و مردم داری قطعا یکی از مدیران برتر استانی بوده و جایگاه ایشان در سطح وزراتی می باشد. بنده خودم از طایفه ایشون حتی نیستم ولی رفتار و ادب و متانت ایشان واقعا مورد تمجید هست درود..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مدار س غیر دولتی آب گرم در سرویس ها ندارند
فرهنگی
Romania
اقای دلشاد فقط باید این را هم میگفتی که اموزش و پرورش شهرستان بویر احمد این دوسال نابودترین و بی ارزش ترین دوران خود را سپری میکنه
Iran, Islamic Republic of
اداره ی شهرستان بویراحمد اصلاح طلب رتبه ی اول را در حکومت بر نیروهای انقلابی و جذب نیروهای اداری و مدیران و معاونین قوم و خویشی کسب کرده اند و رتبه ی دوم را در قبیله گرایی،
Iran, Islamic Republic of
اگه‌جناب‌دلشادازتخلفات‌هم‌بگویدخیلی‌اعدادوارقام‌بالاتربود
Iran, Islamic Republic of
مدیران بجا مانده از دولت قبل را چرا عوض نمیکنه عزت خواه ناتوانی آموزش و پرورش را اگه دلسوزی در این استان باشه اول عزت خواه باید اخراج شود
Iran, Islamic Republic of
نماینده ضعیف مدیرکل ضعیف تر انتخاب میکند و مدیرکل ضعیف یک اداره کل حساس و حیاتی را نابود می کنه فرزندان ما هم از این عدم صلاحیت و ضعف شدید مدیریتی جناب مدیرکل ضربه میخورند به فکر نسل آینده استان باشید
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1