تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۵۶۰۹۷
کبنا گزارش می دهد؛

ترافیک یاسوج و دلایل آن / کارمندها ساعت 11 تا 2 ظهر کجا هستند؟ / گودبرداری خطرآفرین مرکز شهر یاسوج

۶۱
۱۰
ترافیک یاسوج و دلایل آن / کارمندها ساعت 11 تا 2 ظهر کجا هستند؟ / گودبرداری خطرآفرین مرکز شهر یاسوج
کبنا ؛
صبح ساعت 7 تا 8 و بعد از آن هم ساعت 11 تا 2 ظهر، یاسوج ترافیک سنگینی را تجربه میکند به طوری که عبور و مرور در برخی مناطق شهر و خیابانهای اصلی به کندی پیش میرود و حتی عبور و مرور قفل میشود.
به گزارش کبنا، از ساعت 11 و 30 تا 2 ظهر مدارس مهدکودک، ابتدایی و بعد از آن متوسطه اول و دوم تعطیل می‌شوند و ترافیک یاسوج بین ساعات 11:30 تا 1 در اوج خود است. جانمایی بد مدارس، کمبود پارکینگ در سطح شهر و پارک خودرو‌ها به صورت چند ردیفه، عدم ساماندهی سرویس دانش‌آموزان، کم عرض بودن خیابان‌ها و نامطلوب بودن آنان از دلایلی است که ترافیک‌های سنگین را در یاسوج رقم می‌زند.
نبود پارکینگهای اختصاصی / خاکبرداری خطرناک مرکز شهر
در مرکز بازار یاسوج و در محلی که رفت و آمد‌های زیادی انجام می‌گیرد، خاکبرداری بزرگ و عمیقی صورت گرفته که قرار بود هلدینگ اقتصادی کوثر بزرگترین پارکینگ شهر یاسوج را در آن ایجاد کند، اتفاقی که در سال 95 کلنگ زنی شد و قرار بود در طول سه سال به اتمام برسد اما سال‌های سال است که راکد مانده و هیچ‌کس جوابگوی این بی‌برنامگی و ناکارآمدی نیست. در منطقه‌ای که خود از نبود جا و محل رفت و آمد در رنج بود، این غده بزرگ 20 هزار متر مربعی، داغ دل مردم یاسوج را بیشتر هم می‌کند.
یاسوج با بافت سنتی مرکز شهر و خیابان‌های کم عرض و گا‌هاً خودرو‌هایی که یک ردیفه و دو ردیفه در طول خیابان پارک می‌کنند، همیشه از ترافیک در رنج است. نبود پارکینگ مناسب در این منطقه به شدت احساس می‌شود و نه شهرداری توانایی کار دارد که دو دوره است توسط یک شهردار اداره می‌شود، هولدینگ اقتصادی کوثر هم کار را ر‌ها کرده، مسوولان از نماینده و استاندار و فرماندار هم از کسی مطالبه‌ای نمی‌کنند.
یک کارشناس درخصوص این گودبرداری، گفت: این گودبرداری عمیق که سال‌های سال است راکد مانده و روباز است، با هر بارشی پر می‌شود و خطراتی برای ساختمان‌های اطراف ایجاد می‌کند و از نظر امنیتی این گودبرداری بسیار خطرناک است، مسوولان اگر برای مردم دلسوزی دارند هر چه زودتر باید فکری به حال این وضعیت کنند.
عدم ساماندهی سرویس مدارس و کارمندانی که از زیر کار در میروند
عدم ساماندهی سرویس مدارس نیز بیش از پیش وضعیت ترافیکی بدی را رقم‌زده، بسیاری از خانواده‌ها زیر بار هزینه سرویس مدارس نرفته‌اند و بعضی از کارمندان با خیال راحت در ساعات اداری، محل کار خود را ترک می‌کنند و به زعم مسوولان حتی با «خودرو‌های اداره» فرزند دانش‌آموز خود را جابجا می‌کنند.
عجیب نیست که هیچ مسوولی از نبود این کارمندان چه در ساعات ترافیک شهری و غیر از آن هیچ انتقاد و شکایتی نمیکنند؟ این همه خودرو در سطح شهر، در طول روز از کجا میآید؟ یا خود مسوولان هم در محل کار خود حضور ندارند یا کارمندان در حال دور زدن ساعات اداری کار خود هستند.
ترافیک یاسوج

استفاده از خودروی بیت المال و ساعت اداری بدون مرخصی عادت برخی از کارمندان است، نه همگی آن‌ها، که دلایل مختلفی دارد.
عین‌الله درخشان_ مدیرکل امور اداری و مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ در این خصوص، گفت: مرخصی کارمند در طول هفته و ماه و سال مشخص است، یک کارمند می‌تواند در یک سال 30 روز مرخصی داشته باشد. در طول هفته 2 ساعت می‌تواند مرخصی داشته باشد، که با احتساب این دو ساعت در طول ماه، کارمند 8 ساعت مرخصی در طول یک ماه دارد.
وی در خصوص اینکه بخشی از ترافیک شهری در ساعات شروع و تعطیلی مدارس به دلیل خروج کارمندان با خودرو‌های تک سرنشین از اداره است، گفت: حتی برخی از این افراد با خودروی اداره هم اقدام به چنین اعمالی می‌کنند.
درخشان افزود: متأسفانه پایین بودن میزان بهره‌وری در دستگاه‌های دولتی در سراسر کشور وجود دارد، بیکاری و از زیر کار در رفتن وجود دارد.
درخشان خاطرنشان کرد: این کم کاری‌ها باید آسیب‌شناسی شود و دلایلی دارد که بخشی از این دلایل به کارمند بر می‌گردد و بقیه دلایل به مجموعه و مدیر مجموعه برمی گردد.
درخشان گفت: وقتی مدیر نامنظم سر کار می‌آید، کارمند هم نامنظم می‌آید، وقتی مدیر هیچ طرح برنامه‌ای برای کار ندارد، کارمند هم بیکار است، خسته می‌شود و دنبال کار شخصی می‌رود.
مدیرکل امور اداری و مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی کارمندان آنقدر بیکار هستند و وضعیت امنی دارند که از صبح تا ظهر کار‌های شخصی و منزل خود را انجام می‌دهند.
وی با اشاره به اهمیت نظم و انضباط اداری، افزود: یکی از اقداماتی که به تازگی در استانداری انجام داده‌ایم این است که گیت بازرسی در در ورود نصب شده است.
درخشان بیان کرد: پیش از این در استانداری باز بوده و هر کسی می‌آمد و می‌رفت، ولی الان با وجود گیت هر کسی که می‌خواهد وارد استانداری شود از کارمند و نماینده و وزیر و... باید شناسایی شوند، همچنین کارمندانی که با خودروی شخصی وارد یا خارج می‌شوند از طریق پلاک خودرو و دوربین شناسایی می‌شوند.
وی گفت: بعضی کارمندان در بعضی از ادارات می‌آیند انگشت می‌زنند و بیرون ‌می‌روند، تا ظهر که دوباره می‌آیند خروج خود را می‌زنند، هیچ کس هم نمی‌پرسد که این کارمند تا ظهر کجا بوده است.
درخشان خاطرنشان کرد: از این به بعد گیت بازرسی و دوربین نصب شده، چهره و اثر انگشت افراد در سیستم ثبت می‌شود، از این طریق نظم و انضباط اداری کارمندان بهبود پیدا می‌کند و اگر کسی وارد یا خارج شود از طریق گیت شناسایی و حضور و غایب بودن او مشخص می‌شود.
وی در خصوص نقش رسانه‌ها در بهبود وضعیت جامعه گفت: رسانه‌ها می‌توانند تلنگر خوبی به سیستم‌های اداری بزنند تا اینگونه مسائل بهبود پیدا کند.
ترافیک یاسوج
عدم ساماندهی سرویس مدارس و بیکاری جوانان
قبل از دوره کرونایی سرویس مدارس وضعیت بهتری داشت، تاکسی‌ها با دانش‌آموزان و مدارس قرارداد داشتند، ولی الان همه چیز به دست فراموشی سپرده شده است، آموزش و پرورش هم چندان مدیریتی روی این موضوع ندارد. هر خانواده‌ای با خودروی شخصی فرزند دانش آموزش را جابجا می‌کند.
خیلی از خانواده‌ها توانایی پرداخت هزینه سرویس را دارند و حتی گا‌هاً هر دو نفر والدین کارمند هستند و توانایی مالی دارند، ولی ترجیح می‌دهند خودشان رفت و آمد دانش‌آموز را انجام دهند. در حالی که بسیاری از تاکسی‌ها یا جوانانی که به امید مسافرکشی و کار در تاکسی‌سرویس‌ها پراید و تاکسی خریده‌اند بیکار مانده‌اند. مسوولان هم هر روز دم از اهمیت ازدواج و فرزندآوری می‌گویند.
اگر ساماندهی سرویس مدارس و مدیریت آن به درستی صورت می‌گیرد هم از بار ترافیک شهری کم می‌شد و هم عده‌ای از تاکسی‌ها درآمدی از این طریق کسب می‌کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار کارمندان کلیه ادارات ساعت ۱۱ تا ۱۳ هر روز بدون مرخصی بچه هاشون رو میبرن مدرسه .
قانون نیست اگه بود از بعد از این خبر دیگه ترافیکی وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
مزخرفترین شهر دنیا
همه جا دست اندازی
Iran, Islamic Republic of
امممممم
Iran, Islamic Republic of
جواب :کارمندان ۱۱ تا ۲ بدون کارت زدن و مرخصی گرفتن در حال فرار از اداره برای آوردن فرزندانشان هستند ماموران مسئولین بعضا در حال خواب طبق معمول هستند خدا به مملکت رحم کند و به مردم صبر عنایت فرمایید
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
والا سیسخت هم درهمین ساعات ویا کارمندهاش که بخوان بین یاسوج وسیسخت ترددکنند بدون هیچ نگرانی دارندازخودروهای دولتی استفاده میکنندوحتی یک بارهم نه مقامات شهرستانی ونه بازرسی استان ککشون نگزیده که راحت دارندحقوق عامه مردم وبیت المال رازیرپا میذارند...یادخودروهای دولتی دهه۶۰ واون صداقت ووفای مسوولین وکارمندان به ملت افتادم ویادش بخیرکه روی درخودروهاحک شده بوداستفاده اختصاصی ممنوع...مرزی بین حلال وحرام بود...چقدرازارمان های انقلاب دورشدیم وخبرنداریم...بسیارمتاسفم وفردای قیامت پاسخگو هستید....
Iran, Islamic Republic of
وقتی در شهر بی خساب و کتاب باز بود و گرمسیری ها میومدن یایوج باید اینهنه فساد و ترافیک هم ایجاد بشه
Iran, Islamic Republic of
کل گرمسیریها یاسوج رو گرفتن.فرهنگ متغیر شده.خیلی بد شده
آهو
Iran, Islamic Republic of
👌
Iran, Islamic Republic of
یاسوج دیگه مال ما گرمسیری هاست دنبال شهر جدید بگرد برا خودت که در شأنت باشه بنده سپیدار رو پیشنهاد میکنم برات
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
چیته اب خوردن هم نداشتی/ البته برا جوانان پسر یاسوج هم بد نیست
هم
Iran, Islamic Republic of
همونطور که ا شیراز رو آباد کردن و دل جوانان پسر شیرازی رو شاد کردن!با هر شیرازی هم کلام میشوی از مرام و معرفت صحبت میکنن
هم
Iran, Islamic Republic of
مسئول سایت نامحترم لطف بفرما اگ کامنتی باب میلت نیست تاییدش نکن نه اینکه تغییرش بدی و منظور رو ۱۸۰ درجه تغییر بدی،هنوز خیلی مونده تا عقب موندگی فرهنگیتون جبران بشه
حسنی
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به گرمسیری ها داره.....اتفاقا آبروی استانمون همین گرمسیری ها هستن....اگه ناراحتی بزن بیرون... چون در حال حاضر کل یاسوج تو دست گرمسیری ها میچرخه
Iran, Islamic Republic of
املات قوی کن بعد بیا نظر بده
Romania
فقط از برجام تو اين متن نگفتي از بيكاري، فرزنداوري، ساعت مرخصي و ورود كارمندان و ترافيك و گودبرداري …😂هزينه سرويس، پدر مادر كارمند و كار شخصي در وقت اداري، ماشين اداري و سرويس فرزندان … خداقوت
همه موارد بجا و كاملا درست بود ولي از هر شاخه اي به شاخه اي ديگر پريدي
لطفا براساس اولويت به چند موضوع با عنوان مشخص تقسيم كن و بعد براي سايت بذاريد
France
خخخخ

مثل اینکه بهتون برخورده
خبرنگار درست گفتن
حالا شاید جنابعالی از گروه جیم زن هستین
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای درخشان شما خودتون فرض کنید بچه تون مهدکودک بره بخواید از محل کارتون تا اون مهدکودک که الان این چندسال اکثرا تعطیل بودن و الان چند جا در نقطه های مختلف باز شدن که نزدیک محل کارتون نباشه بچه تون رو بخواید جابه جا کنید اونم هرروز در یک ماه آیا 8ساعت میشه !!!!!یه کارمند با این محدودیت مرخصی با اینهمه مشکلات جامعه ۳۰رپز مرخصی به نظر خود شما کم نیست لطفاً شعار ندین
Iran, Islamic Republic of
کارمند مرخصی بگیره نه فقط بگه فلانی من میرم بچمو می برم خونه و میام این صحنه ها رو به تکرار دیدم بقیه مردم کار و زندگی و بچه ندارن سرویس بگیرید حداقل دستتون به دهنتون میرسه
محمدعلی ایرمی
Iran, Islamic Republic of
کارمندمحترم بنده که کارگرساختمانی روزمزدهستم بچه هام سرویس دارند ولی شماکه هیچ تعهدی به کارتان ندارید وهرروزحتی نصف ساعات موظفیتان درمحل کارحضور نداریدنمی توانیدبرای فرزندتان سرویس بگیرید./تمامی کم کاریهاواعمال خلافی که در ادارات ونهادهاانجام می شودمقصرش مدیران،ومسئولان حراست ناکارآمد هستند.
Iran, Islamic Republic of
سرویس بگیرین برای بچه هاتون
تو هر اداره ای میری کار داری میگن فلانی نیست رفته دنبال بچه ش
حلال و حروم و حق ناس تو این استان نیست ک نیست
Ahmad
Iran, Islamic Republic of
خب فرزند بدنیا میارید وقتی قوانین رو میدونید :)
Iran, Islamic Republic of
مهاجرت بی رویه و وحشتناک دلیل عمده این وضع هست
اون نماینده ای که هیییییچ کاری در طول چندین دور نمایندگیش برای حوزه اش نکرده بجز معامله گری باید پاسخگوی این مهاجرت ها باشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
درسته.یاسوج نماینده های خوبی نداشته.غیر بومی زیاد شده.هرج و مرج زیاد شده.فرهنگ پایین اومده.عرضه یه زیر گذر بزنن ندارن
Ahmad
Iran, Islamic Republic of
شهر یاسوج بشدت مهاجر پذیره و حاشیه نشینی داره و حمل نقل عمومی خیلی بدی داره جوری که شما برای خیلی مسیر ها تاکسی ندارید و مجبورید دربستی و اسنپ استفاده بشه این خودش یکی. نبود زیر ساخت (زیر گذر و رو گذر ) همراه با افزایش مجوز ساخت و ساز و افزایش تراکم برخی مناطق.
الان شما میدون آریوبرزن رو ببینید هر روز از ساعت ۵ تا ۷ ترافیکه چرا که پل ۱ و ۲ و ۳ ختم میشه به این میدون و ورودی و خروجی سمت شیراز و بابامیدان هم رو همین میدونه. خیلی جاهای شهر سرعت گیر گذاشتن که بجاش باید دوربین باشه. تا زمانی که شهرداری ،راهنمایی رانندگی ، راه و شهرسازی هماهنگ عمل نکنند این شهر پیشرفت خاصی نخواهد داشت حتی در قسمت های که به تازگی در حال ساخت هستن شاهد نبود زیر ساخت و نقشه بسیار بد و دلبخواهی خیابان کشی هستیم .
Iran, Islamic Republic of
کارمندای بدبخت نه خیلی پول میگیرند
Romania
دستگاه حضور و غیاب ادارات را بررسی کنید تا متوجه عمق فاجعه شوید
علی
Iran, Islamic Republic of
توجیه ترافیک.. یا حل مشکلات... دردرجه اول عدم رعایت قوانین ومقررات توسط خودمان... بعد عدم یا نبود سواد ترافیکی پلیس راعنمایی ورانندگیوارائه راه حل در دوربرگردانها... خیابان وکوچه های یه طرفه کردن.... بیش از 80.درصد کارمندان اونا که ماشین اداری دارند چون خط وجریان سیاسی همراه و... که تشریف دارند آزاد وطلبکار... بقیه هم به اسم مرخصی ساعتی و الا اونی که عیان هست حداقل روزی 1 ساعت تو ترافیک... درطول هفته 7 ساعت... به جرات از 2 ساعت خودشون هم استفاده نمیکنند... همش شعار... روز از نو وروزی از نو..... اراده ای برا حل مشکل نیست که نیست چون پستها مهمتراز مردم هستند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دقیقا چرا سوالی که جوابش معلوم است می پرسید ؟من بازنشسته هستم وقتی برای رفتن بچه ام از مدزسه حرکت می کنم دقیقا در جلوی مدرسه اکثر آقایانی که می بینم کارمندها هستند ؟؟؟؟؟خدابه فریاد برسه ؟
یزدیتؤ
Iran, Islamic Republic of
از اونجایی ک خودم ساکن شهر یاسوج هستم بهتر از هرکسی میدونم دلیل این ترافیک سنگین اینه که تمامی کارمندان بجای اینکه سرویس برای مدارس بچه هاشون بگیرن خودشون ساعت ۷ یا ۸ صبح بچه هاشون رو به مدرسه میبرن از طرفی ظهر ها هم برای نماز کار رو ول میکنن و میرن نماز میخونن و ظهر ها هم باز میرن برای بچه هاشون پس در روز سه الی چهار ساعت بیرون هستند و کار نمیکنن و کلی پول مفت همراه با اضافه کاری میگیرن
Iran, Islamic Republic of
حتما يه سري در همبن ياعت به شركت اب و فاضلاب بزنيد، همه دم در مدرسه بچه هاشون، مدير هم يا تهران يا دفتر اقاي حاجي زاده ، اميدواريم كه زودتر مدير جديد بياد
Iran, Islamic Republic of
اونايي كه برخه رو دوس دارن بخاطر همبن بيخيالي
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته شما یه سر به ادارات بزنید ساعت یک ربع به دوازده تا ساعت ۱۳ بیش از ۴۰درصد کارمندان ادارات سرویس بچه هاشون هستند و بعد هم از مدیر تقاضادارند چرا اضافه کار نمیدی یا کم دادی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درمورد ترافیک وقتی یه عده در راس مدیریت شهری و ترافیک باشن وضع همینه خجالت نمیشکن ای شهر با یه پل یا زیرگذر مشکلاتش حل میشه ،از کاهلی مسئولان در زمینه زمین ول شده در خیابان فردوسی هم ک نگم وقتی بی عرضگی باشه همینه،در خصوص کارمنداشم ک همینه نون حلال خوردن و شرافت وقتی باشه حل میشه وقتی نباشه هزار دوربین و حراست بذارید بالا سرشون
محمدقاسم
United States
سلام. مشکل ترافیک این روزهای یاسوج ؛ این هست که استاندار / فرماندار و شهرداری های بی لیاقت ۲۰سال پیش یاسوج ، فکر جاده‌ها و محورهای درون و بیرون آینده(یعنی امروز یاسوج) شهر را نکردند تا شاهد چنین بی تدبیری هستیم و امروز هم همان مسولیت فکر ۲۰ سال آینده این مرکز استان رو نمی کنند و فقط در فکر پست و مقام و باندبازیهای اداری خود هستند.
باوجود شهرکهای جدید مسکونی در یاسوج و اوج گرفتن مهاجرت و سکونت از دهه ۸۰به بعد در یاسوج مسولین استانی و بنیاد مسکن و نظام مهندسی بی ارزه چرا مالک را مکلف نمیکنند تا به ازای هر شهرک جدید یک پارک ، یک محیط فرهنگی مثل کتابخانه، یک مدرسه، خیابانهای ۴۰ و ۶۰ متری جهت تقسیم ترافیک در آینده و غیره در زمینهای پیش بینی کنند و مالک رو تهدید کنند که اگر موارد رو اجرا نکند مسولین متولی هم طرح هادی زمینهایش رو اجرا نکنند؟؟؟!!!
ترافیک کنونی یاسوج با ایجاد خیابانهای ۶۰متری و بزرگ در شهرکهای جدید تازه واگذاری شده در حاشیه یاسوج قابل حل هست البته اگر مسوولی باشد.
رمضان
Iran, Islamic Republic of
وقتی شهردار بی برنامه انتخاب بشه و کسانی تایید برا شورا بشن که فقط دارن. جز این انتظاری نیست
یوسف
France
درود بر جنابعالی
بسیار قشنگ بیان فرمودید
لطفا اگر به ضررتان تمام شود این حقایق پیگیری بفرمایید.
من خودم به شخصه در خدمتم در هر نهادی
مهران
Iran, Islamic Republic of
سلام
تا مادامی که یاسوج را به عنوان مرکز استان این شهردار و استانداران حوزه گرمسیری ونمایندگان ضعیف وکلاس اولی مدیریت می کنند این موضوع ادامه خواهد داشت.
نماینده مردم دنبال جابجایی سرایدار مدرسه است.
شورای شهر دنبال تغییر کاربری زمین‌های خود وخانواده است.
استاندار دنبال چهار خطه کردن ورودی روستای ده بزرگ خودش است.
معاون عمرانی غیره بونی استاندار هم که دنبال پرش به جایگاه های بالاتر است وما فقط موش آزمایشگاهی هستم.
استاندار در دیشموک گریه می کند در حالی که معبر و پل ورودی خود استانداری یاسوج خراب است.
فلکه عدل تا پل زردک شهر یاسوج در تمام اوقات مملو از خودرو است، آقایان نمی بینند و استاندار مثلا خاضعانه در انتهایی روستایی دور افتاده با ده خبرنگار دنبال دوکیلومتر آسفالت جهت انعکاس در صدا وسیمای استان شویل دنا و خبر استان است. در حالی که تمام بیماری ها بغل گوشش هست...
مصیبت زیاد است و مظلومیت بویراحمد سر درازی دارد...
Iran, Islamic Republic of
استانداری و اداره ها همشون غیر بومی شدن
محمد
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست و صحیح فرمودید،مخصوصاجاده ارتباطی روستای زادگاه استاندار،پیمانکارمحورارتباطی لیکک به جایزان قرارداد تکمیل یک حلقه پل که یکسال بوده رارهاکرده وباحمایت استاندارداردکاراحداث جاده روستای آقای احمدزاده راانجام می دهدومسکن وشهرسازی استاندارنمی تواندپیمانکارپل ارتباطی لیکک به جایزان راخلع یدنماید
عری
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا شهریاسوج درمقایسه با سایر مراکز استانهای کشور کمترین تراقیک را دارد، علت اینکه در ساعاتی از صبح برای چند دقیقه ترافیک سنگین میشود، این است که متاسفانه شهر یاسوج صرفا یک خیابان بیشتر ندارد وهمه مردم هم از همین یک خیابان تردد میکنند.اتفاقا طی این چند سال اخیر اکثر دهدشتیها وگچسارانیها و ...به شهرشیراز مهاجرت کرده اند و از این حیث هم جمعت آنچانی در شهر یاسوج وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
جهنم بی په خو دهدشتیل کل یاسوح گرفتن
آهو
Iran, Islamic Republic of
وقتی کارمند حق و ناس حالیش نیس
وقتی آداب شهری نشینی نباشه
وقتی فرهنگ استفاده از سرویس های عمومی در این شهر نیست وضعیت اینه
سید حسام‌الدین
Iran, Islamic Republic of
دروود
امین
Iran, Islamic Republic of
١_ماشینهای پلاک دولتی توقیف شوند(تذکربهرشکی بی فایده است)
٢_دانش آموزان
٢_١دبیرستان دوره دوم ساعت٧/۵
٢_٢دبیرستان دوره اول ساعت٨
٢_٣ ابتدایی ساعت٨/۵
٢_۴کودکستان ساعت٩
سرکلاس باشند
٣_ادارات سرزده صبح وظهر بازرسی شوندچنانچه مرخصی یامجوزخروج ویاماموریت ساعتی متوالی وعدیده گرفته انددروحله اول اموراداری وبعدمعاون مربوطه موردبازخواست وتنبیه اداری شوند
۴_ازتراکم مشاغل خدماتی مرکزشهرکاسته وبه مکان‌های دورترازمرکزساماندهی شوندمثل کلینیک هاو مطب ها وداروخانه هاو موبایلی ها وغیره
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله که خود شماهای که نظر دادید مدیر و.....نشدید مثلاً می خواستید چه گلی بکارید.فقط حرف مفت.
خدا سایه شماها رو کم نکند که مشکل گشایی کردید.!!!!
Iran, Islamic Republic of
آب بریز
ججج
Iran, Islamic Republic of
سلام .اینکه همه شهر یاسوج اطلاع دارند شما ساعت یازده نیم که بریت هر اداری میگن نیستن بریت فردا بیایت فردا هم که بیای تا ساعت هشت نیم کسی نیست .
Iran, Islamic Republic of
یحتمل نویسنده ماشینی خودش یا فامیلش خریدن و بدون مسافر مونده، بقیه موارد و هم قاطی کرده که مثلا رد گم کنی کنه،، آخه مردک تو این تورم لجام گسیخته از بی تدبیری حتی اگر دونفرم کارمند باشند و فرض کن 2 تا هم بچه، چطور میرسونند
Iran, Islamic Republic of
چقدددر باهوووشی واقعا!!! فکرتون به چه جاهایی میرسه!!!
France
مشکل از اونجای شروع میشه که ما نماینده کار نبلد تخصص نداشتن درکار خود به مجلس میفرستیم، که شهردار واستاندار، فرماندار، مدیرکل، مثل خودش انتخاب کنه، شهر پر شده از غیر بومی، یه سر به اموزش پرورش بزنید متوجه میشید نماینده چ گل کاشته،
Iran, Islamic Republic of
کارمندان ادرات یاسوج کار نمی کنند کت خودشون به صندلی آویز می کنند وا ادراه خارج می شوند کم کار ترین کارمند در ایران یاسوج هست وبعدش همش دوروغ می‌کنند نمی شه خلاف ووو ندانم کاری وبی اطلاعی از کار خود
هنرجو
Iran, Islamic Republic of
ترافیک یاسوج فقط به دوطریق رفع می‌گردد اول پارک چند ردیفه جلوگیری شود، دوم طرح محدودیت ترافیک، بقیه حرفها به درد خودتون میخوره
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
اصلا نظارت نیست، اداره ما اکثرکارمندل بیکار ساعات قبل از۷/۵میان انگشت می زنن که به قولی مدیراون مجموعه ببینن بعدش میرن بیرون تاساعت ۱۱ نمیان بعدش هم ۱۲میان. مرخصی اضافه ماری سرجای خودش استفاده می کنن
حافظ
United States
من تو چند تا شهر و کلانشهر کار و زندگی کردم و بی قانون تر از مردم و رسم شهر یاسوج ندیدم اول که هیچ مدیریت نداره و تا آشنا نداشته باشی کاری انجام نمیشه دو ماه دنبال سرویس مدرسه میگردم جای نیست که مراجعه کنیم که سرویس میخوایم . کارمندان هم که اصلا سر کار نیستند چه برسه ساعت ۱۱ الی ۲ ظهر . هر کی رسیده یه ماشین گذاشته زیر پاش و معلوم نی عقده چی را میخواد خالی کنه با این رانندگی افتضاح اگر هم گفتی درست رانندگی کن و درست پارک کن که دیگه یه کتک حسابی خوردی واقعا برا اوضاع شهرم متاسفم
Iran, Islamic Republic of
به جای اینکه مشکل ترافیک رادرزیرساختهای شهری پیگیری کنه گیرداده به کارمندان خودش!حمل و نقل عمومی .طرحهای شهری خاله خرزویی.توزیع ناعادلانه مراکز آموزشی ومدارس !و....
اگر ساماندهی مدارس انجام شودورانت غیرانتفاعی ها حذف شودکل مشکلات ترافیکی حل میشود
‌‌‌‌‌‌‌‌خخخخ
Iran, Islamic Republic of
‌هوووویییییی هههببببببببههههههه
محمد
Iran, Islamic Republic of
تا،وقتی که شهردار وشورای شهر بومی باشند مشکلات این شهر حل نمیشه
Iran, Islamic Republic of
به، به، از این اظهار نظر ، خیلی قشنگ صورت مساله رو پاک کردی، مشکل ترافیک شهر انداختی گردن کارمندان، اول زیر ساخت های شهری رو آماده کنید، ناوگان حمل نقل عمومی رو توسعه بدین بعدش طلبکار باشید، خیلی جالبه که آموزش و پرورش رو مسئول فراهم نمودن سرویس حمل ونقل معرفی نمودید، پس نقش استانداری، شهرداری، شورای شهر و... این وسط چیه؟؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام عرض ادب
جناب آقای نگارنده و آقای درخشان زاده دقیقاً رشته تحصیلی و تخصص شما در این جایگاه چیست؟؟
یاسوج شهری نوپا بدون مدیریت آینده نگر وفقط محدود به دوران پشت میز نشینی می بایست چنین شرایطی را تجربه کند. مدیران نالایق و ناکارآمد بخصوص در مدیریت شهری نتیجه ای بهتر از این نخواهد داشت. همه را گردن کارمندان انداختی برای فرار از بی لیاقتی خودت و دیگران.
کدام مدیریت شهری در یاسوج برای رفع معضل ترافیک را انجام داده ای؟؟ کدام پل زیرگذر رو گذر رو انجام داده‌ای؟؟ کدام سرویس مدارس را شناسنامه دار و مدیریت کردی؟؟ کدام حمل و نقل عمومی شهر را مدیریت کردید؟؟؟ جناب درخشان زاده مدیرت حضرتعالی و دیگر حرف مفت زن ها هم تمام خواهدشد. پس تا در مسولیت هستید برای معضل ترافیک شهری فکری بکنید نه ققط دنبال مقصر بگیرید.
اتفاقاً دلیل این معضلات ناکارآمدی امثال شما هست.
برنامه ریز شهری
Iran, Islamic Republic of
ترافیک یاسوج زاییده ضعف سه عامل اصلی مدیریت، مهندسی و فرهنگ ترافیک است.
در راس این هرم مدیریت ترافیک قراردارد که متاسفانه علم کار را ندارد
برنامه ریز شهری
Iran, Islamic Republic of
وقتی تصمیم گیرندگان شورای ترافیک علم کار رو نداشته باشن و معابر شهر قفل بشن چرا کارمندان رو عامل بدونیم.
(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1