تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۳۹۸۸۸
کبنا گزارش می‌دهد

چه کسانی معاونان استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند؟ / آیا احمدزاده مستقل عمل می‌کند؟

۵۸
۴
چه کسانی معاونان استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند؟ / آیا احمدزاده مستقل عمل می‌کند؟
کبنا ؛یک هفته، از معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد و احمد وحیدی وزیر کشور سکان مدیریت این استان را با امضاء و اذن سید ابراهیم رئیسی به سید علی احمدزاده سپرد. همه منتظر هستند که استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد دست به تغییرات بزند و معاونین خود و مدیران آینده این استان را برای پیشبرد اهداف دولت متبوعش برگزیند.
به گزارش کبنا، (سه شنبه 6 مهر ماه 1400) با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، حکم اولین استاندار کهگیلویه و بویراحمد که توسط سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم به امضاء رسیده بود به دست سید علی احمدزاده گذاشته شد. 
احمدزاده کار سختی در پیش دارد. او باید ترکیب مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد را به شکلی بچیند که هم وعده‌های دولت سیزدهم را عملی کند و هم نظر نمایندگان مجلس، سیاسیون و اصحاب قدرت را لحاظ کرده باشد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی، معاون امور اقتصادی و معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد چهار معاون اصلی سید علی احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد است که باید ببینیم او چه تاکتیکی برای انتخاب 4 معاون خود به کار خواهد برد.
احمدزاده در دیدارهایش با گروه‌های مختلف سیاسی مواضعش را پیرامون انتصاب مدیران آینده روشن بیان کرده است. او در دیدار اعضای شورای ائتلاف [کلیک کنید] گفت: 
به دنبال استفاده از نیروهای جوان هستیم، دنبال گزینه‌های تحصیل کرده  در انتصابات هستیم، یقین داشته باشید از نیروهای غیر ارزشی استفاده نخواهد شد و همچنین در انتخاب‌های خودمان طوایف و منطقه‌ها را در نظر نمی‌گیریم. تنها به استفاده از نیروهای جهادی و انقلابی و عملگرا می‌اندیشیم جریانی این کشور را رنج می‌داد و تلاطم ایجاد کرد و اکنون یک جریان جهادی و انقلابی حاکم است که در رأس آن رئیس جمهور انقلابی حضور دارد. تحت هیچ شرایطی از جریان تفکر حاکم گذشته در استان استفاده نمی‌کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در دیدار اعضای ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به صراحت گفت که از نمایندگان مجلس در انتصابات دستور نمی‌گیرم و تنها با آنها مشورت می‌کنم. 

بیشتر بخوانید:

دیدار هدایت‌خواه و یارانش با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد/ احمدزاده: به زودی تغییر مدیران آغاز می‌شود / تحت هیچ شرایطی از مدیران دولت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد استفاده نمی‌کنیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: کسی برای من تصمیم نمی‌گیرد، اما با نمایندگان مشورت می‌کنم / بزرگواری: آقای استاندار عده‌ای به عنوان شوراهای مختلف برای خود دکان باز کرده‌اند، مواظب باشید / دهراب‌پور: با عملکردتان مردم را خوشحال نگه دارید / نیروهای توانمند را برگردانید / حبیبی: حصارها را بشکنید و تعارفات را کنار بگذارید، برای جوانان کاری کنید.


لیست مدیران آینده کهگیلویه و بویراحمد (+ اسامی )

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفته بود که  آیت الله رئیسی خودش شناخت از آقای احمدزاده داشت. این صحبت روشنفکر [کلیک کنید] را می‌توان اینگونه در نظر گرفت که نمایندگان مجلس نقش چندانی هم در معرفی احمدزاده به هیئت دولت نداشتند و آنها شاید در حد تأئید با احمدزاده همراهی کردند. احمدزاده خیلی بدهکار نمایندگان مجلس نیست و همین موضوع می‌تواند در استقلال نظر و رأی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی ایفا کند. موضوعی که سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران هم گفت. حسینی‌پور گفت: من آقای احمدزاده را می‌شناسم، او حرف‌ها را می‌شنود، اما استقلال دارد.[کلیک کنید] با همه این شرایط، باید ببینیم که سید علی احمدزاده حرف نهایی را در انتصاب معاونین و مدیران‌کل می‌زند و یا زیر پوشش خرد جمعی و مشورت پذیری از نمایندگان و سیاسیون، مدیران انتخاب می‌شوند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد آورد که در حفظ و ارتقای وحدت و انسجام طوایف مختلف استان مجدانه تلاش کند. با این داده‌هایی که رئیسی در دست احمدزاده گذاشت او باید نهایت دقت را در انتخاب معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد. کلیدی‌ترین پست و معاونت استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی است.
احمدزاده در انتخاب معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نمی‌تواند، بی‌گدار به آب بزند. انتخابات 1402 مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم. ذوالفقار زمان محتمل‌ترین گزینه معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است. زمان فردی با تجربه در حوزه سیاسی، انتخابات و اجتماعی است. نام افراد دیگری همانند؛ سید کرامت فدایی، شهرام مهدوی‌مطلق و حجت‌الاسلام عبدی‌پور نیز برای این مهم در محافل سیاسی می‌آید. 


احسان عسکری نیز برای معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح است. او نظریه‌های اقتصادی خود را در نشست نخبگان و اقشار مختلف مردم با رئیس جمهور بیان کرد. نام سید رازق بهیار مقدم که از جوانان تحصیل کرده و مدیران ارشد وزارت اقتصاد است، نیز برای این مهم شنیده می‌شود.
علی محمدروستا محتمل‌ترین گزینه معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است. او عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج می‌باشد. نام‌های محمدعلی جاوید و عیسی شهامت نیز برای این مسئولیت شنیده می‌شود.
شنیده می‌شود که سید علی احمدزاده از یکی از بانوان برای معاونت پشتیبانی و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد استفاده کند. نام مریم گشتاسبی و همچنین فاطمه گرجی‌پور برای این معاونت شنیده می‌شود.
مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و از او به عنوان قلب تپنده استانداری و امین استاندار نام می‌برند.  سید علی احمدزاده یقیناً این مسئولیت را به امین‌ترین فرد نزدیک به خود می‌دهد. شنیده شد که احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، احتمالاً این جایگاه را به سید افضل حسینی خواهد داد. حسینی این روزها بیشتر از هر کس دیگری به سید علی احمدزاده نزدیک‌تر است و برنامه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد را رصد و نظارت می‌کند.
سید افضل از نیروهای صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد است و در جریان سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد تمام وقت در استانداری حضور داشت و نقش ایفا می‌کرد.
حسینی تهیه کننده صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و مدتی نیز به عنوان مدیر تولید در این سازمان فعالیت می‌کرد که به نظر می‌رسد به زودی به ساختمان مجاور محل کار خود یعنی استانداری نقل مکان می‌کند. حسینی داماد سیدقدرت حسینی نماینده اسبق گچساران و باشت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رصد
Iran, Islamic Republic of
نرخ تورم به یک تا 2 درصد کاهش خواد یافت 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
کشاورز دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی دکتر روستا یک سر و گردن از بقیه بالاتره...
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام از این گزینه ها در حد واندازه معاونت استاندار ی نیستند
این را ازافکار عمومی بپرسید تا ثابت شود
وثابت هم خواهد شد
احمد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد غیر از خته معرفی کنن
سید
Iran, Islamic Republic of
اقای روستا نتونست یه کارشناسی برا من انجام بده اون وقت میخاد بشه معاون عمرانی استاندار
Iran, Islamic Republic of
الان میگی چکار کنیم وقتی کارتون مشکل داره چجوره تایید کنه برات آقای روستا ثابت شده هستند
بالی بختت
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر روستا گزینه بهترین هستند پرانرژی و با سواد
Abc
Iran, Islamic Republic of
ک خوب وت که خم وش گوتم
Iran, Islamic Republic of
شکست و ریزش روشنفکر اغاز شد
روشنفکر وبویراحمد بدون‌گزینه معاونت سیاسی به ((محاق)) خواهند رفت
Iran, Islamic Republic of
هرکسی که این پیشنهادها را به روشنفکر داده است اصلا نه خیر بویراحمدرا خواسته است نه خیر اقای روشنفکررا خواسته.است
جهان
Iran, Islamic Republic of
متاسف شدم فاتحه
الف
Iran, Islamic Republic of
حیف که یکی از سهمگین ها را بکار نگرفتند حیف
آگاه
Iran, Islamic Republic of
سهمیه سهمیه سهمیه و.......
علی
Iran, Islamic Republic of
نماینده بازی وباقی قضایا تقسیم غنایم به به به به به
نادری
Iran, Islamic Republic of
نرخ بیکاری بشدت کاهش پیدا می‌کند چون چرخ مدیران قبلی زنگ زده بود😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
چرام
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای معاونت سیاسی و امنیتی آقای شریفی و برای معاونت عمرانی آقای جاوید یا شهامت می باشد
Iran, Islamic Republic of
رزومه زمان کجا آقای شریفی کجا
مطلع
Iran, Islamic Republic of
بنا به دستور استاندار محترم اولین تغییر عزل مدیرعامل آب منطقه‌ای بدلیل ضعف در مدیریت و تعطیلی کامل پروژه های عمرانی بخش آب استان و مدیریت خانوادگی هست
Iran, Islamic Republic of
پس قرار نیست چیزی تغییر کنه!!!
Iran, Islamic Republic of
قوم خیشی وابی حسینی سفارش کرده
دینداری
Iran, Islamic Republic of
زمان از نیروهای کار دیده هستند و باتجربه موفق
Iran, Islamic Republic of
سیدرازق بهتزین هست درحوزه ی خودش .جدش پشت وپناهش باشه
موثق
Iran, Islamic Republic of
عسگری و خانم گشتاسبی از طرف شورای ائتلاف معرفی شدانند
عین الله
Iran, Islamic Republic of
تاکنون خارج از نیروی ائتلاف معرفی شدند مشخصه که موثق نیستی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سیدناصر بیست اگر زمان معاونت سیاسی شد موحد ده روشنفکر صفر آخ سی عزت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره خودت میدونی چی گفتی
زمان گزینه استانداری بودن اما بدلیل ارتباط نزدیک احمدی ایشون انتخاب کردن
Iran, Islamic Republic of
اخه مجبوريد اظهار نظر كنيد ؟؟؟؟
زنبور
United States
نیروهای تحصیل کرده وبا تجربه خوبی در استان هست که تدبیر ودور اندیشی برای چینش آنها لازم است وبعدش هم نطارت بر عملکرد آنها ومطالبه گزارش عملکرد از او ومسئولین زیر مجموعه اش، تکرار نیروهای ارزشی و انقلابی وتخطئه نیروهای دولت قبلی هم به صلاح نیست چون شما انتخاب شده کمتر از ۳۰ درصد مردم هستید!!!
روزبه
Iran, Islamic Republic of
آقای زنبور..انگار یادت رفته که اوضاع نابسامان امروز نتیجه ی عملکرد ضعیف مدیران دولت گذشته هست.. تا اینها تغییر نکنند امیدی به بهبود اوضاع نیست...
هالو
Iran, Islamic Republic of
آخ سی مردان نامی سیاسی گچساران درود برحسینی خط شکن آخ وبخت یاسوج سرگزدون ودهدشت
دانشگاه
United States
دکتر علی محمد روستا چهره دانشگاهی است و هیچگونه سوابق مدیریتی و اجرایی ندارند و با نظام اجرایی و پیمانکاری تاکنون ارتباطی نداشته اند بهتر است ایشان همان دانشگاه به ادامه خدمت بپردازند
Iran, Islamic Republic of
جملات کذب و سرتاسر دروغ. عاقلان‌دانند
Iran, Islamic Republic of
عزیزم یه شماره تماس بهمون بده رزمه دکتر روستا با سند برات بفرستم. ایشون محاسب پایه یک و کارشناس رسمی دادگستری و...
نظام مهندسی
United States
دوستان در کامنت ها اشاره کردند آقای علی محمد روستا تجربه ،سابقه مدیریتی ، آشنایی با مشکلات پیمانکاران ونظام پیمانکاری و پروژه ای استان ندارد این مهرهای نظام مهندسی و کارشناسی را همه دارند مقداری انتقاد پذیر باشیم ایشان آیا مدیر کل سازمانی مرتبط عمرانی یا شهری دارند ؟ اگر دارند بفرمایید ... ایشان همان به تدریس شأن ادامه بدهند بهتر است
ME
Iran, Islamic Republic of
دکتر روستا هم اکنون مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه دولتی یاسوج هستند -پیشنهاد میکنم یسری به دانشگاه یاسوج بزنید و پروژه های دانشگاه را بازدید کنید-سازه های دانشگاه یاسوح هم از نظر سازه ای و هم معماری و مخصوصا امور پیمان و پیمانکاری خاص هستند-ایشان با مشاورین و پیمانکاران بزرگی کار کردند-هم زمان در چرام و گچساران پروژه های دانشگاه یاسوج فعال هستند

بهترین گزیننه معاونت عمرانی هستند - مدیر مدبر استاد دانشگاه دکترای سازه از دانشگاه تهران-محاسب و ناظر پایه یک-کارشناس رسمی دادگستری

انصافا یه دیسیپلین خاصی به استان خواهند داد
پناه
Iran, Islamic Republic of
دکتر روستا یک سر و گردن از تمام گزینه ها بالاتر هست و علاوه بر استاد دانشگاه مدیر گروه عمران دانشگاه دولتی هست_ناظر رسمی دادگستری هست که توی استان نفر اول شدند و سوابق عمرانی و کارشناسی ایشون از همه بالاتر هست
اگر سواد اظهار نظر نداری صحبت نکن بزرگوار
احمد
Romania
دکتر رازق بهیارمقدم با توجه به مدیرت ایشان در وزارت امور اقتصادی و دارایی و ارتباط نزدیک ایشان با وزرای اقتصادی یکی از بهترین گزینه ها برای معاونت اقتصادی است. ایشان چهره بسیار محبوب و مدیری لایق و پاک از استانمان در وزارت اقتصاد هستند یقینا وجود چنین افرادی برای ارتقا و توسعه اقتصادی استان میتواند موثر باشد.
Iran, Islamic Republic of
استانداری جای آدمهای مخبر نیست
بوی
Iran, Islamic Republic of
گوشت قربونی را دارن تقسیم می کنن بشتابید جا نمونید
کامران
Iran, Islamic Republic of
در این شرایط بهترین گزینه آقای زمان میباشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه زمان می باشد...
نظام مهندسی
France
یه سر به ساختمان های تحت نظارت آقای علی محمد روستا در سازمان نظام مهندسی بزنید تا کاربلد بودن مشخص شود، یه سر به دانشگاه و سایر اساتید و دانشجویان ایشان و کارفرمایان بزنید تا ایشان رو بهتر بشناسید . ایشان سابقه مدیریتی نداشته و با نظام فنی و پیمانکاری بیگانه است. ایشان استاد دانشگاه یاسوج می باشند ولی اغلبا یا در شهر دارند نظارت ساختمان می کنند آن هم در تایم اداری !!!
دلاور
Iran, Islamic Republic of
پارتی بازی -رابطه بازی-فامیل بازی حرف اول رو میزنه
بهشتی رو
United Kingdom
زمان و چراغ سحر و یک غیربومی توانمند باید گزینه های معاونت سیاسی باشند.
اسماعیل موسوی نسب
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زمان لایق معاونت است
بویراحمد ما
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر روستا برا معاونت عمرانی عالیه. جوان و پرانرژی والبته باسواد
Iran, Islamic Republic of
وضعیت کشور طوریه که جای سعی و خطا نیست. آقای دکتر روستا چه سابقه کاری دارند؟ آیا تا به حال کار اجرایی کردند؟ چندتا مناقصه و پروژه عمرانی و مشکلات را تجربه کردند؟
خانم گشتاسبی سابقه مدیریتی چی دارن؟ چرا از افراد دارای سابقه استفاده نمیکنید؟
بترسیم از آخرت. دنیای مردم را خراب نکنیم
Boyerahmad
Iran, Islamic Republic of
از استاندار محترم استان خواهشمندیم تحت تاثیر فشار رسانه ای ،شبکه های مجازی ، نمایندگان واحزاب سیاسی مختلف سهم خواه قرار نگرفته و افرادی که دارای رزومه مدیریتی اجرایی قوی در حوزه خود چه عمرانی ،چه اقتصادی و سیاسی هستند را بررسی و در صورت داشتن صلاحیت لازم فرد ایده آل را بعنوان معاون انتخاب کنند و لیکن تا جایی که در رسانه ها آمده آقایان روستا وعسکری مدرس بوده اند و سابقه مدیریتی ندارند ؟؟؟؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
عسکری چندین سال در استانداری معاون بود معلوم هست اصلا خبر ندارید پس مغرضانه حرف نزنید
دکی جون
Iran, Islamic Republic of
دقیقا...دکتر عسکری بهترین گزینه برا معاونت اقتصادی هست و فردی باتجربه هست
دنا سرافراز
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر روستا جوان انقلابی و ولایت مدار و شجاع انشالا که در معاومت عمرانی استانداری موفق باشه
پاطاوه‌
Iran, Islamic Republic of
دکتر‌‌شهرام‌محدوی‌مطلق‌‌نیرپی‌جوان‌‌‌با‌انرژی‌ ارزشی ‌‌استاد‌دانشکاه‌امام‌حسبن‌(ع)تهران وابسته‌به‌لابی‌گری‌هیچ‌‌‌نماینده‌ای‌در‌استان‌هم‌نیست‌
انصاف
Iran, Islamic Republic of
خدایی اگه بحث نخبه وشایسته سالاری باشه دکتر مسعود نوری از جوانان نخبه شجاع پاک دست ودارای رزومه علمی دانشگاهی وسوابق مدیریتی واجرایی وهیچگاه هم خودش را آویزون کسی برای پست نکرده دردهای مردم را هم خوب میشناسه در کمیسیون کارگری به عینه دیدیم چطور دغدغه طبقه محروم را داشت واقعا چرا از این سرمایه های گمنام استفاده نشه؟؟؟؟؟؟؟
بندهدخدا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دکتر روستا بهترین گزینه هست
بهترین سوابق را دارد
و با سواد تر از همه هست. زنده باد دکتر روستا
Iran, Islamic Republic of
معاونت سیاسی و اجتماعی یکی از مهره های مهمی در استانداری به شمار می اید اما متاسفانه همه معاونین گذشته را با آجر میتوان مقایسه کرد و به همین دلیله اوضاع شهر یاسوج از لحاظ مسائل اجتماعی بسیار غیر قابل کنترل شده و در انتخاب معاونت جدید باید بسیار دقت شود وگرنه با همون آجر های قبلی فرقی ندارد.
جانگرهته باشتی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم خودم ،باید خمودمرا معرفی کنند ،مهم تغییر اشخاص نیست،تغییر رویه و تغییرسیاست ها واصلاح سیستم بسته مهمتراست ،چهل سال این می آید وان می رود ولی هرروز وضعیت کشور وملت رو به فلاکت ونابودی،بعدش واقعا این پست ها واین همه جنگ وجدال مگر برای یه چهارسال دزدیدن و معروف شدن ،فرد وخانواده وطیفه اش،خیری دربرداشته برای ملت
فرشادهمتی
Iran, Islamic Republic of
دکترجاویدباسابقه کاری درخشان بهترین برای معاونت عمرانی هستن
هعییی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دکتر روستا بهترین گزینه است برای معاونت استانداری
و کارهای اجرایی اون بیشتر از همه است
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1