تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۲۷
با حضور وزیر کشور و مسئولان ارشد کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد؛

مراسم معارفه آغاز شد / جمالی: حلالیت می‌طلبم / هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست / موحد: استاندار را تنها نگذاریم / روشنفکر: آقای احمدزاده مدیری بی‌حاشیه است / در خواست‌ها از وزیر کشور/ سید ناصر حسینی‌پور: نخبه کش نیستیم / آقایان وزیر و استاندار دیگر هیچ بهانه‌ای برای کار کردن نیست/ استاندار را کمک‌ می‌کنیم و سهم‌خواه نیستیم

۱۴
۰
مراسم معارفه آغاز شد / جمالی: حلالیت می‌طلبم / هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست / موحد: استاندار را تنها نگذاریم  / روشنفکر: آقای احمدزاده مدیری بی‌حاشیه است / در خواست‌ها از وزیر کشور/ سید ناصر حسینی‌پور:  نخبه کش نیستیم / آقایان وزیر و استاندار دیگر هیچ بهانه‌ای برای کار کردن نیست/ استاندار را کمک‌ می‌کنیم و سهم‌خواه نیستیم
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه اولین استاندار دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان ارشد کشوری و استانی آغاز شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( سه شنبه 6 مهر ماه 1400) مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، جمعی از مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.
در این آئین، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه استان، مدیران شورای اداری، شورای تأمین و فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمع زیادی از چهره‌های سیاسی و اجتماعی استان حضور داشتند.
همچنین مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت حضور داشتند.



به گزارش کبنا، آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد. سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن معارفه طنین انداز شد.
سخنرانی احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
جمالی شعری از سعدی خواند و گفت:
هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
نبود بر سر آتش میسرم که نجوشم
به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم
شمایل تو بدیدم نه صبر ماند و نه هوشم
گفت: در مسائل امنیتی چالش‌های زیادی وجود داشت. در بحث بنزین و مسائل آبان ماه 98 با وجودی که استان کهگیلویه و بویراحمد را قرمز اعلام کرده بودند. اما خونی از دماغ کسی نریخت.که این نشانه وحدت و تلاش همه اعضای شورای تأمین بود که در رأس آن آقای کلانتری حضور داشت.
وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی بهترین عملکرد را داشتیم. و اگر به سوابق انتخابات نگاه کنیم، در برخی انتخابات کشته دادیم. اما با مدیریت این مجموعه انتخابات اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد به خیر و صلاح تمام شد.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع کرونا و مدیریت زلزله سی سخت اشاره کرد و گفت: مدیریت خاص خودش را می‌طلبید که بهترین مدیریت در استان اعمال شد.
در بحث آتش سوزی‌ها هم همینطور. در موضوع کرونا که این استان زیرساخت‌های کافی را برای مقابله با این بیماری را نداشت. اما بهترین عملکرد و مدیریت را داشتیم. 
جمالی با بیان اینکه مدیریت آقای کلانتری بی نظیر بود، در پایان گفت: از همه حلالیت می‌طلبم. اگر کمی و کاستی بوده، تقصیر از ما بوده اما مشکل ما نبود. هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست/ ور نه تشریف تو بر بالای کس کوتاه نیست

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های آقای کلانتری استاندار سابق، اظهار داشت: آقای کلانتری انسان مومن و دیندار بود و تلاش زیادی در مقابله با کرونا و زلزله سی سخت داشت. برای آقای احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نیز آرزوی موفقیت داریم. همه باید از او حمایت کنیم. قطعاً ایشان هم شناخت خوبی از استان دارد. استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی دارد و باید این ظرفیت‌ها به نفع مردم شکوفا شود.
امام جمعه یاسوج گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پایبندی خودشان را همواره به نظام اسلامی نشان داده‌اند و در مقابل نظام سلطه ایستادند. ملت ما، ملت خیلی خوبی هستند. و همواره در مقابل استکبار ایستادگی کردند. در هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران با دست خالی مقابل صدام تا دندان مسلح ایستاد. الان آمریکا کجاست؟ وقتی محموله‌های نفتی ایران با طرف کشورهای مختلف حرکت کرد. یعنی پایان ابرقدرتی آمریکا.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشوری که قبل از نظام اسلامی ذلیل بود و زیر پای کشورهای مستکبر له می‌شد. الان به برکت نظام اسلامی با شکوه و عظمت ایستاده است. و چه پیروزهای نصیب این ملت می‌شود. مدیران و مسئولان باید تلاش کنند. دولت آیت الله رئیسی باید تلاش کند. دولت مردمی و انقلابی. همه باید تلاش کنیم که مسئولان در مسیر خدمت به نظام و ملت و جمهوری اسلامی موفق شود.
وی در ادامه با آرزوی موفقیت برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: زیرساخت‌های خوبی در این استان فراهم شده است. اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

سخنرانی مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون آغاز شد.

روشنفکر در این آئین وحیدی را سردار پرافتخار جنگ نرم و سخت معرفی کرد و به همه خیر مقدم گفت. 
او در ادامه گفت: به نمایندگی از همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، اولاً از آقای رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم تشکر می‌کنم. دوماً توانمندی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را به خوبی درک کردند و یکی از فرزندان استان را به کار گرفتند.
روشنفکر گفت: از آقای کلانتری تشکر می‌کنم که به جد پای کار بودند. هم در رفتار و اخلاق و مدیریت اسلامی و خوبی در اذهان مردم به یادگار گذاشتند.
وی افزود: دکتر احمدزاده چون که فرزند این آب و خاک است. شاید نیاز به معرفی نداشته باشد. اما ذکر نکاتی لازم است. 
نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا گفت: از آقای احمدزاده تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه مسئولیت‌های زیادی در گذشته و حال داشتند. که با وجود سوابق مدیرتی ایشان پذیرفتند در اینجا مسئولیت بر عهده بگیرند. 
وی افزود: سوابق ایشان [احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد] نشان می‌دهد که مدیری بی حاشیه و توانمندی است. آقای آیت الله رئیسی شناخت نزدیکی از ایشان داشتند و این ظرفیت بسیار خوبی است برای اینکه حلال مشکلات مردم باشد. و باید از این ظرفیت استفاده شود.
روشنفکر گفت: چند درخواست از استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ما و مردم داریم.  استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های است که مواهب الهی این استان بی‌نظیر است. از لحاظ مواهب الهی و نیروهای انسانی حرف برای گفتن داریم. در رابطه با ... به لطف خداوند بزرگ هماهنگی درست و خوبی و تعامل بسیار زیبای بین نمایندگان حکمفرما است. هر جا لازم که باشد. می‌توان از ظرفیت و تعامل نمایندگان مجلس استفاده کرد. تا شاید از این محرومیت‌ها عبور کنیم.
در برنامه‌هایتان؛ شایسته سالاری و شایسته گزینی. توجه ظرفیت جوانان و بانوان. ایجاد مشاغل پایدار با توجه به ظرفیت‌های استان. کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل مشکلات حاشیه نشینی شهرهای استان مدنظر باشد.
از وزیر کشور دو درخواست داریم. استان کهگیلویه و بویراحمد در دامنه زاگرس قرار گرفته و بکرترین طبیعت را داریم. بهترین جنگل‌ها را داریم. اما طی این چند سال صدها هکتار از این جنگل‌ها در آتش سوخت. ما نیاز داریم به چندین بالگرد. که از حضرتعالی می‌خواهیم در این خصوص دستور ویژه‌ای داشته باشید. شهر زلزله سی‌سخت، شرایط را با توجه به فرارسیدن فصل سرما برای مردم این شهر سخت کرده است. تسهیلات جوابگو نیست. هم درخواست افزایش و هم در خواست اهمال تسهیلات بانکی را داریم.
سخنرانی سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت آغاز شد.
یک؛ آقای وزیر محترم کشور، آقای استاندار دیگر هیچ بهانه‌ای برای دولت، مجلس و قوه قضائیه برای کار نکردن وجود ندارد. این مجلس یک مجلس یکدست شده است. دیگر خیلی انقلابی شده است. ما بهانه‌ای برای کار کردن نداریم. مردم رصد می‌کنند که این سه قوه هماهنگ هستند و هیچ بهانه‌ای برای کار کردن نداریم.
ما به سه وزرا رأی اعتماد دادیم. اگر از خط انقلاب و ریل انقلاب خارج شوند ما هیچ برادری با آنها نداریم.
ما مسئول هستیم در قبال مردم. ما وکیل الدوله نیستیم.  ما ظرفیت نیروی انسانی داریم که می‌توانیم، نیروی نخبه صادر کنیم. اما حرف ما این است که مجموعه نخبه استان به خاطر اینکه در حاکمیت دیده نمی‌شوند، متأسفانه از آنها خوب استفاده نمی‌شوند. بیکاری زیاد شده است. 80 درصد از غیرگچسارانی در پتروشیمی کار می‌کنند. ما غریبه کش نیستیم. اما نباید 20 درصد از کارکنان پتروشیمی گچسارانی‌ها باشند. به شما قول می‌دهم. این استاندار، استاندار مستقلی هست. حرف‌ها را می‌شنود. اما آنچه که خود تشخیص می‌دهد، عمل می‌کند.  دولتی‌ها دوست ندارند که استاندار، استان نمایندگان باشند. ما هم دوست نداریم. 
ما استاندار را کمک می‌کنیم. به دنبال سهم خواهی نیستیم.
نکته آخر، جناب آقای وحیدی، آقای کلانتری، استاندار متعهد و دیندار است.  از این برادر در یک جای خوب در این کشور استفاده کنید.
سخنرانی سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های بهمئی، چرام و لنده انجام گرفت.

موحد گفت: آقای احمدزاده وارد یک میدان سختی شده است. بار بسیار سنگینی بر دوش شما است. آقای وحیدی واردی استانی شده‌ای که در کشور دومین استانی هستند از لحاظ حضور در جبهه و جنگ.
نماینده مردم شهرستان‌های بهمئی، چرام و لنده ادامه داد: پدخندق افتخارات بی بدیل دلاوران استان کهگیلویه و بویراحمد بود. خون ریختن و شرف و افتخار آفریدند و دشمن را به ذلت نشان دادند.
وی تاکید کرد: خندق فراموش نشدنی است.
آقای احمدزاده وارد یک چنین جایگاهی شده است. آقای وحیدی وزیر کشور، سربازی را که به این میدان فرستادی نیاز به حمایت شبانه روزی دارد.
شهرستان بهمئی، مردم آن با 50 درجه گرما مشکل کم آبی دارند.
دختران مظلوم دیشموک به سمتی می‌روند که خواسته آنها نیست. ابعاد محرومیت و مظلومیت.
بنده بر این باورم که با گذاشتن بعضی جلسات و دعوت از مدیران و استاندار. می‌توان خیلی از این مشکلات را مرتفع کرد.
انسان ما، نخبگان کم نظیر دارد. یکی از راه‌های برون رفت و یکی از راه‌های محرومیت این استان، این است که از نیروهای این استان استفاده شود.
قطعاً بدانید که نیروهای این استان که پدخندق را خلق کردند. امروز هم در مدیریت و مقاطع علمی برای این استان افتخار هستند.
چطور شاهد باشیم که دولتی که شعارش عدالت است از این نیروها استفاده نکند.
امروز هر سه قوا دست به دست هم داده‌اند و آمده‌اند که به مردم بگویند؛ نگران نباشید که مشکلات یکی یکی رفع شود.
مردم به دولت عدالت محور آقای رئیسی امیدوار هستند.
امیدوارم، شاهد تعامل و همکاری باشیم و آقای استاندار را تنها نگذاریم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لیست
Iran, Islamic Republic of
الکی نگو لیست مديران رو بفرست
آخ و بخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
اجازه ندادند سناتور بی درجه و نشان صحبت هم کند...
میخواست رئیس مجلس بشه
رئیس کمیسیون هم نشد
ایدادددددد ‌‌
موحد الفاتحه
بیچاره مردم کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
زودتر برای کلانتر با آن معاون سیاسی
Romania
حسینی سلام نکردی🤔
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به موحد بگه این استان این همه نخبه جوان داره چرا شما . چرا ول کن قدرت نیستی تو که با همه دولت ها بودی .
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلال..گل گفتی
Romania
استاندار فقط زاده استان هست
بزرگ شده قم هست و شناخت کمی نسبت به مشکلات استان دارد
بی آزار
Iran, Islamic Republic of
سه تایی تون ب بهانه شایسته گزینی فقط به فکر جابجا کردن نیروهای خودی هستید
استاندار اجرایی هست و شما مجلس هستید و انتصاب و عزل ب شما ربطی ندارد و دخالت نکنید لطفا طرح خوب تصویب کنید تا اجرا شود و نظارت داشته باشید جابجا کردن نیرو و شب نامه نویسی چیزی را حل نمی کند
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
اگر هوشیاری و ولایت مداری مردم گچساران نبود/ چندین بار این شهرستان را به سمت شلوغی و درگیری برده بود . شما در حال رفتن هستید و ما امیدواریم هیچ استانی پذیریتان نباشد . کمتر کسی در این شهرستان دعاگوتان است .
/
Iran, Islamic Republic of
فقط خوش بحال دولتی ها ومجلسی ها مشکلاتشون حل میشه/اما مشکلات مردم هرگز
ک.ب
Iran, Islamic Republic of
جابجایی نیرو فقط بدرد شما سه تا نماینده استان میخوره -چند تا طرح یا پروژه اگه می توانید به این استان بیارید-تا این استان نجات پیدا کند -اینکه فقط بفکر عوض کردن چندتا ابدارچی یا مسئول باشید دردی دوا نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
خدایا شر اشرار و کید کفار را به خودشان برگردونه خدایا به اسماءجله جلاله خودت شر فریب کاران و ریاکاران منفعت طلبان قدرت طلبان دروغگویان و اختلاسگران فاسدین و فاسقین و منافقین از سر مردم کوتاه بگردان الهی امین
Iran, Islamic Republic of
در این که استان ، استان با پناسیلی است شک نداریم ، عملا باید کار بشه تا مردم امید وار باشند باید برای انتخاب تمامی مدیران معیار داشته باشند هر کسی که معیارها را داشته باشد انتخاب بشه مدیرانی که اولین و آخرین دغدغه شان کار برای مردم باشد
ابان
Iran, Islamic Republic of
حیف شد دکتر کلانتری رفت...کاملا معلومه که کلانتری یک سرو گردن بالاتر از امثال اینجور استاندارهاس....
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
1