تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۴۵۱۷۱۵
یادداشت ارسالی؛

حاجی‌زاده؛ مدیریت میدانی

۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
حاجی‌زاده؛ مدیریت میدانی
کبنا ؛
کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مدتی که سکان این معاونت را بر عهده دارد، گویی جانی دوباره در این معاونت دمیده است.
در تئوری‌های مدیریت علاوه بر عملکرد یک مدیر، ویژگی‌های شخصیتی او نیز بسیار مورد توجه است. حاجی‌زاده بسیاری از ویژگی‌های یک مدیر موفق را دارد. در تئوری‌های مدیریتی، قاطعیت را از اصول اساسی و انکارناپذیر می‌دانند. حاجی‌زاده در این مدت نشان داده است که کاملاً قاطعانه در مورد مسائل مدیریتی در کهگیلویه عمل می‌کند. علاوه بر این، نظم را نیز در تمام موارد مد نظر قرار داده است.
از سوی دیگر، حضور میدانی او در بسیاری از رخدادهایی که در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است، قابل توجه است. او با توجه به سابقه‌ای که در مدیریت بحران داشته است، نشان داده که در پیگیری بحران‌ها عملکرد قابل قبولی دارد. در سیل اخیر کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر مدیریت این اتفاق، خود پا به پای نیروهای امدادی و در بین مردم حضور داشت. در سرما و گرما و در پروژه‌های راهسازی نیز حضور داشته است.
حاجی‌زاده با وجود اینکه بومی کهگیلویه و بویراحمد نیست، اما نشان داده است که عرق خاصی به این استان دارد. در مواقع جدی، فریادهایش بر سر مدیرانی که کم‌کاری کرده‌اند، بیش از همه نشان دهنده این است که عزم جدی برای برون رفت این استان از وضعیت توسعه‌نیافتگی دارد.
از سوی دیگر تلاش‌هایش برای جذب اعتبار نیز قابل توجه است. یکی از دلایلی که اعتبار این استان در حوزه عمرانی افزایش یافته است حضور حاجی‌زاده در این معاونت است. دلیل آن را نیز اغلب ارتباطات گسترده حاجی‌زاده با نیروهای سیاسی و اقتصادی مرکز کشور است. حاجی‌زاده در استفاده از این ظرفیت برای جذب بیشتر اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد بیشترین استفاده را کرده است.
پروژه‌های عمرانی که اغلب راکد شده بودند، در دوران معاونت حاجی‌زاده اغلب فعال شدند و دیگر کمتر پروژه‌ای را می‌توان در این استان سراغ گرفت که به خاطر سوءمدیریت راکد شده باشد. گفتنی است که یکی از مهمترین مؤلفه‌های پیشرفت هر منطقه به ویژه منطقه محرومی چون کهگیلویه و بویراحمد همین پروژه‌های عمرانی است. چرا که در این استان، مشکل اساسی از نبود زیرساخت‌ها است. با پیگیری پروژه‌های عمرانی، مشکل زیرساخت کهگیلویه و بویراحمد نیز رفع خواهد شد. با وجود این زیرساخت‌ها امید توسعه این استان بیش از پیش می‌شود. اعتبارات سال ۹۹ استان ۸۰۰ میلیارد تومان بود اما در سال 1400 با پیگری های حاجی زاده این رقم به حدود سه هزار میلیارد تومان افزایش یافت. ۱۳۵ پروژه جاده روستایی فعال شده که سال‌های قبل راکد بودند. با فعال شدن پروژه‌های آبرسانی و سدسازی، استان به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است. ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و جاری استان بوده و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات متمم سفر رئیس جمهور در سال ۱۴۰۱ است که به بخش راه‌ها اختصاص داده می‌شود. اعتبارات آبرسانی به بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است. اینها مواردی هستند که همگی پس از معاونت حاجی‌زاده تحقق یافته‌اند.
گفتنی است حاجی‌زاده مسئولیت‌های مدیرتی مختلفی که تاکنون داشته، از او کارشناسی زبده و پخته و مدیری توانمند و حرفه‌ای ساخته است. حضور او در استان کهگیلویه و بویراحمد جان تازه‌ای به پروژه‌های عمرانی داد و تحرکی کم‌نظیر در معاونت عمرانی استانداری ایجاد کرد. در دوره معاونت او هیچکدام از پروژه‌ها راکد نبودند و پروژه‌هایی که سال‌ها راکد مانده بودند، اغلب فعال شدند. او در زلزله سی‌سخت نیز یکی از مسئولینی بود که شبانه روز پیگیر بوده و حضور فعال داشته است. ورودی چرام که سال‌ها به مشکل برخورده بود در دوره او فعال شد. حاجی‌زاده با تیم قدر و توانای مدیریتی و با انگیزه، فعال، همدل و پیگیر تشکیل داده که در دوران استانداران گذشته استان کم‌نظیر بوده است. قطعا او کارنامه درخشانی از توسعه عمرانی استان به جا خواهد گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید که چه کار عمرانی خاصی انجام داده که قابل دفاع است؟؟؟؟؟؟؟ کدوم پارک کدوم جاده کدوم تغییر در شهر یاسوج و شهرهای استان انجام داده است؟؟؟؟؟؟؟
استانداری
Iran, Islamic Republic of
بنظرم رسانه مستقل و آگاهی مثل شما نباید کورکورانه هر مطلبی را بزند.
وافعا جای تاسف دارد برای این استان مظلوم. یک نفر نیست که بپرسه ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا نشان داده فردی توانمند و انسانی خاکی است
علی
Iran, Islamic Republic of
معلومه نگارنده جیره خوار قهاریه و جنابعالی هم انگار در این استان زندگی نمیکنی.
روسا
Iran, Islamic Republic of
معلومه با خودت چند چندی کبنا؟؟؟؟ خواب دیدی مگه؟؟؟؟؟ ای واااااای بر ما........
Iran, Islamic Republic of
شاید انسان خوبی باشه و در مدیریت بحران عملکرد بهتری داشته باشه
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را !!!
همکار
Iran, Islamic Republic of
والا نمی دونم از کی تا حالا حرف شده نشونه توانمندی و مدیریت
کی مضمون
Iran, Islamic Republic of
اگر گردو وبارت نی چته رک رک ایکنی ...امام علی میفرماید اگر خدمتی کردی بر مردم منت نگذار و اگر کاری کردی در معرفیش مبالغه و زیاده گویی نکن
هم استانی
Iran, Islamic Republic of

تا جایی که من با پروژه ها و اعتبارات استان در ارتباط بودم این مطالب صحیح نیست
موسوی
Iran, Islamic Republic of
به معنای واقعی مدیر هستند و جربزه مدیریت دارند. درود بر این مرد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو دیگه چرا؟ چقد داده این مطالبو بزنی،
Iran, Islamic Republic of
تو سوق چ کار کردی تو جاده ما بین سوق دهدشت چ کار کردید
🤣🤣۳۳سالمه هنو تغییری در شهر سوق ندیدم ب چشم خیابان همو خیابان کوچه همو کوچه
روشا
Iran, Islamic Republic of
برادر سوقی باید چشم بصیرت داشته باشی مثل کبنا تا تغییرات رو بببنید😂😂😂
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1