تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۷۴۶۳۰
کبنا گزارش می دهد؛

تجمع پرستاران جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد / پرستاران: مطالبات ما بحث تعرفه و اجباری بودن اضافه‌کاری و اجرا نشدن قوانین حمایتی است / خلاف قانون ما را وادار به انجام اضافه‌‌کاری می‌کنند، بخاطر همین کار زیاد هزار بیماری نصیب ما می‌شود

۲۱
۲
عکس تزئینی می باشد
عکس تزئینی می باشد
کبنا ؛پرستاران بیمارستان‌های سطح شهر یاسوج بخاطر بحث اضافه‌کاری و عدم اجرای قوانین حمایتی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
به گزارش کبنا نیوز، صبح امروز جمعی از پرستاران بیمارستان‌های شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جلوی استانداری این استان تجمع کردند و خواستار حق و حقوق خود شدند.
یکی از پرستاران در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز اظهار کرد: خلاف نظام پرستاری عمل می‌کنند، هزینه‌ای که از مرکز کشور می‌آید، مشخص نیست چه بلایی بر سر آن می‌اید.
وی گفت: مطالبات ما بحث تعرفه و اجباری بودن اضافه‌کاری و اجرا نشدن قوانین حمایتی است.
یکی دیگر از پرستاران گفت: اضافه‌کار ساعتی ۱۵ هزار تومان برای ما در نظر می‌گیرند، در حالی که طبق قانون نظام پرستاری ساعت‌کاری هر چقدر که باشد، اگر در بخش‌های خاص باشیم، اضافه‌کاری باید دوبرابر ساعت‌کاری محاسبه شود، اگر ستادی و عادی باشیم، به همان میزان ساعت کاری، اضافه کار باید محاسبه شود.
وی گفت: خلاف قانون ما را وادار به انجام اضافه کاری می‌کنند، بخاطر همین کار زیاد هزار بیماری نصیب ما می‌شود، اضافه کاری را اختیاری کنند، ما اضافه کاری نمی‌خواهیم، هر کدام از ما ۱۵۰ ساعت، ۲۰۰ ساعت و بیشتر اضافه کاری داریم، ولی ساعتی ۱۵ هزار تومان حساب می‌کنند.
وی گفت: بر اساس قانون، اگر کسی حین انجام وظیفه دچار مشکلی شود باید مرکز درمان هزینه‌اش را پرداخت کند. الان من دیسک کمر پیدا کرده‌ام، دچار تشنج و خونریزی مغزی شده‌ام، از سطح کشور پیگیری کرده‌ام و هیچ فایده‌ای نداشته است.
یکی دیگر از پرستاران گفت: اضافه‌کاری نباید اجباری باشد، متأسفانه بیمار فقط پرستار را می‌شناسد و از ما انتظار، امداد و رسیدگی می‌خواهد و ما هم حمایت نمی‌شویم.  
و افزود: هیچ کدام از قوانین را در خصوص پرستاران اجرا نکرده‌اند، چرا واکسن‌های ایمنی پرستاران که در سراسر کشور هر سال انجام می‌گیرد، ولی اینجا معلوم نیست واکسن مخصوص کادر درمان چه اتفاقی برایش می‌افتد، سالی یکبار هم چک آپ نمی‌شویم، در حالی که بر اساس قانون باید این موارد انجام بگیرد.

خبر تکمیل می‌شود
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد که پرستاران که نزدیک ترین عضو به بیمار در مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند از کمترین حمایت ها برخوردار نباشند..پرستار بیچاره با چه امیدی باید به بیمار رسیدگی کند...
پرستار
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان امام سجا/ کسی اعتراض نداره. بودجه‌ ای هم که قراره برای مطالبات گذشته کادر درمان پرداخت بشه این آقا هزینه بخشی میکنه که در اون رشته تخصص داره. چرا هیچ نظارتی نیست؟
کادر
Iran, Islamic Republic of
دکتر شهامت میگه پول اومده و باید پرداخت بشه، دکتر حاتمی مدیر بیمارستان امام سجاد میگه نه . قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس؟ چرا دستگاه‌های نظارتی دخالتی نمیکنن؟
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
وقتی در بازرسی دانشگاه دوتا کارشناس ذبده و با تجربه نباشد و محمدیان و حسینیان کارشناسان بازرسی باشند معلوم است چه بر سر دانشگاه آمده است.
United States
حالا هر متنی در مورد علوم پزشکی منتشر میشه بیا بگو فلانی و بهمانی اینجورن... مشخصه میسوخه
Iran, Islamic Republic of
حاودان سیرت این‌همه برای ریاستش رایزنی می‌کرد برای پرستاران بدبخت کاری کند
احسان
Iran, Islamic Republic of
همه این نارضایتی ها به سیستم مدیریتی برمیگرده
اینقدر بیمارستانها بی درو پیکر شده ،بیماریتان بهشتی و جلیل ماهها است که رییس ندارند،بیشترین افراد حاضر در این تجمع پرسنل بهشتی بودند که به علت نارضایتی شدید از مدیر پرستاری میباشد و ایشون چسبیده به صندلی و فقط جیب خودشه میبینه ،خدمات رسانی به بیماران به شدت ضعیف شده ،مثل سابق نیست ،با پرسنل بداخلاقی میکنه ،بخشها توسط ایشان راند و پایش نمیشه و پرسنل هم بی انگیزه شدند و رییس بیمارستان هم حضور نداره که ضعفهای ایشان را ببینه ،ومتاسفانه معاونت درمان هم چنین افرادی را میخواهند که توانایی دفاع از حق ثرسنل را نداره و دود همه اینها به چشم مردم میرود
مایا
Iran, Islamic Republic of
قانون بهره وری و خدمات پرستاری به درستی اجرا نمیشه حداقل در بیمارستان شهید بهشتی و پرسنل انگیزه ندارند و این هم به خاطر ضعف مدیریتی مترون و عدم حضور رییس بیمارستان
۱۱۵
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه قبل از عید پرسنل بهشتی به روند موجود ،مدیران موجود خصوصا رییس و مدیر پرستاری اعتراض کردند اما متاسفانه مسولین دانشگاه توجهی نکردند و تا دوباره اعتراضات ادامه داشت و قبل از عید هیچ پرداختی نداشتند چون میدیران بیمارستان به خاطر منافع خود هیچ پیگیر مطالبات پرسنل نبودند
هایا
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان شهید جلیل که دیگه به امان خدا رها شده و رییس حضور نداره
تا این معاونت درمان در این دانشگاه هست هم اش و کاسه وجود داره
یا خدا
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان امام سجاد که شده /مردم ان هم به علت بی مدیریتی که باعث بی انگیزگی پرسنل شده
فطر
Iran, Islamic Republic of
چند روز پیش در بیمارستان اقایی ۶۰ ساله به علت بی توجهی و عدم رسیدگی فوت کرد و چون شکم بیمار پرده پاره کرده بود و تشخیص اشتباه دادند و نیروهای کم تجربه و بی انگیزه توسط مسول پرستاری در انجا گماشته شده بود و گوش هیچکسی هم بدهکار نبود
حتی مسول پرستاری بیمارستان هم هیچ بالای سر بیمار نیومد اصلا براش مهم نبود چون خودش باز نشسته و بی انگیزه است
هبی نام
Iran, Islamic Republic of
مظلوم ترین قشر در استان کهگیلویه و بویراحمد
پرستار
Iran, Islamic Republic of
وعده های تو خالی مدیران دانشگاه انتظار میرود از استاندار محترم معاونین محترم اقدامی بعمل آید
در خصوص اضافه کار ،حق سختی کار ،حق سنوات ،پرداخت ها کارانه ووو
Iran, Islamic Republic of
اضافه کاری اجباری یعنی ظلم کردن وبهره کشی از رعیت درزمان قدیم.
Iran, Islamic Republic of
ظلم ظلمممممممممممممممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
شب کاری واضافه کاری پرستاران =ظلم وستم
Shabnam
United States
بیمارستان امام سجاد مسئولین بی کفایتی داره اضافه کارو کارانه مشخص نیست چه شکلی داده میشه و در هرچیزی نواقصی وجود داره مسئولین به ما گفتن حق اعتراض ندارید هیچ انگیزه ای برای ادامه نیست …
اشنا
Iran, Islamic Republic of
.کی وکجا کار میکند یک هفته است در بیمارستان جلیل بیمار داریم ولی دریغ از یک دکتر ویا پرستار که بشه بهشون اعتماد کرد، نگرانی مردم از دست سیاست زدگی در بین پرسنل علوم پزشکی متضرر شدن وصداشون هم به جایی نمیرسه. ضمنا اگه استانداری کاره ای بود یه دستی به سر کار کنانه خودشه میکشید، برید جایی که صداتون خریدار داشته باشه.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
سال ۱۲ ماه تاای قشرپرستارل ومعلمل اینالن...په بییت وضع مستمری مددجویل بهزیستی وکمیته بینیت شکرکنیت...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی این استان دیگه نابود شده باس فرضش کرد؛ پرستارا هم دیگه انگیزه ایی برای ادامه دادن ندارن؛ و همین باعث میشه که دیگه هیچ انگیزه ایی برای درمان بیمارا نداشته باشن...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1