تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۴۷۴۵۷۸
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

با تولیدات فاخر و بومی سطح یادواره های شهدا را به اجلاسیه برسانید

۱
۱
با تولیدات فاخر و بومی سطح یادواره های شهدا را به اجلاسیه برسانید
کبنا ؛
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 32 کمیته و کارگروه در سطح استان راه اندازی شده و مشغول به فعالیت هستند. قریب به 18 اجلاسیه را در استان برگزار کردیم، اولین نکته قابل تأمل و توجه که استان ما را از استان های دیگر مجزا می کند، همین موضوع بود.
به گزارش کبنا نیوز، سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی در همایش سفیران ایثار (دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد) که با حضور آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران و مدیران ارشد در سالن اجتماعات سپاه فتح برگزار شد، گفت: به گفته فرمانده سپاه فتح که در محضر مقام معظم رهبری عنوان کردند «کنگره شهدا صرفا یک اجلاسیه نیست، بلکه یک خیزش عظیم ملی و استانی است، یعنی در قالب یک نهضت فرهنگی و رویداد بزرگ به این کنگره ها نگاه کنیم، استانهایی که کنگره های آنها در دست برنامه ریزی است از تجربیات استان هایی که این کار را انجام داده اند استفاده کنند»
وی افزود: بازدیدهایی از استان خوزستان، همدان، تبریز، تهران و ... انجام گرفت و ان شاء الله از این تجربیات در استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنیم. اشتباهات و خطاهای کار گرفته شد و حساسیت زیادی انجام گرفت و هم اکنون تولیدات محتوایی استان تا 90 درصد در وضعیت خوبی تولید شده اند.
مثنوی بیان کرد: یک کار بزرگ نمایشی با حضور جمع گسترده 350 نفره هنروران برگزار می شود و وقایع صدر اسلام تاکنون و وقایع انقلاب را به نمایش می گذارد، در برای برنامه ریزی های اولیه باید حدود 10 میلیارد تومان هزینه کنیم تا بتوانیم این کار را در استان انجام دهیم.
وی با بیان اینکه از آذرماه 1401 تاکنون حدودا 3 هزار یادواره شهدا و 2 هزار جلسه تبیینی برگزار کردیم، گفت: خواهشم این است که در شهرستان ها با رونمایی از کتب، استفاده از آثار هنری خوب و فاخر، تولیدات دیجیتالی، تولید سرودهای محلی و امثالهم سطح یادواره های شهدا را به اجلاسیه برسانید. حداقل باید نقش رزمندگان شهرستان ها رونمایی شوند و برنامه متفاوتی برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

hg
Iran, Islamic Republic of
سرداره11111111111111111111111111
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1