تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۷۴۵۷۷
در همایش سفیران ایثار مطرح شد؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: به دستگاه های دولتی توصیه می کنم، همانند سپاه پای کار باشید

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دستگاه های دولتی توصیه می کنم، همانند سپاه پای کار باشید، برخی از مدیران کار را ساده گرفتند، اما برخی از مدیران نیز بطور جدی پای کار بودند. از معاونانم انتظار دارم برای حمایت جدی باشند و مدیران را پای کار بیاورند، تا کاری در خور و شأن استان انجام بگیرد.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در همایش سفیران ایثار (دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد) که با حضور آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران و مدیران ارشد در سالن اجتماعات سپاه فتح برگزار شد، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: منطقه ما در شرایط ویژه ای است، مردم مظلوم غزه و فلسطین زیر فشار دشمن تا دندان مسلح اسرائیل با حمایت کشورهای جنایتکار آمریکا، انگلیس، آلمان،فرانسه دارند بطور شبانه روزی مردم را قتل عام می کنند و یک نسل کشی عظیم ایجاد کرده اند.
احمدزاده بیان کرد: قیام جهانی و فراخوان مردمی در سطح جهان برای نابودی اسرائیل آغاز شده، در کشور ما نیز با حمله به کنسولگری ایران در دمشق تمام کنوانسیون های بین المللی زیرپا گذاشته شد، این وضعیت در کشور ما شوری را مجددا در مردم ایجاد کرده، انتظاری که از نیروهای مسلح انتظار می رود، وعده هایی نیز داده شده است، مردم انتظار دارند از دشمن انتقام گرفته شود.
وی گفت: رهبر ما الهی و دوراندیش است و همیشه بهترین راه ممکن را انتخاب می کنند، کلام رهبر ما برگرفته از قرآن است و سخن ایشان محقق می شود، ایشان فرمودند که سیلی محکمی می خورد، به فضل الهی ما این انتقام را می گیریم، اسرائیل در آماده باش کامل است، و در این آماده باش دچار تحلیل می شود، ما در شرایط اطمینان و آنان در شرایط وسواس و احساس خطر هستند.
احمدزاده بیان کرد: مردم اسرائیل دارند تمام مغازه ها را خالی می کنند و در مردمشان نیز در شرایط ترس و بحران شدید هستند، نیروهای مقاومت نیز در وضعیت آماده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، سپاه قهرمان، نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند، عملاً انتقام ما شروع شده است.
وی گفت: به دستگاه های دولتی توصیه می کنم، همانند سپاه پای کار باشید، برخی از مدیران کار را ساده گرفتند، اما برخی از مدیران نیز بطور جدی پای کار بودند. از معاونانم انتظار دارم برای حمایت جدی باشند و مدیران را پای کار بیاورند، تا کنگره شهدا در خور و شأن استان انجام بگیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار در نظام جمهوری
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه چقد پول حیف و میل میشه تو این همایش
سجاد
Iran, Islamic Republic of
دست بردار جناب احمد زاده
Iran, Islamic Republic of
کار باید مثل فرمانداران گهکلویه که انتخابات را برگزار کردن باشد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1