تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۴۷۲۴۵۲
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| موحد در طولیان: اندک اندک جمع یاران می‌رسد

۸
۲
تصاویر| موحد در طولیان: اندک اندک جمع یاران می‌رسد
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی سید محمد موحد، نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در روستای طولیان (سادات عواسی) برگزار شد.  مادر شهید جلیل‌القدر، شهید افراز با اهدای گل ورود حجت‌الاسلام موحد را به طولیان گرامی داشت.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام موحد در این همایش با تبریک دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: با حضور پرشور مردم در حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن نسبت به عدم حضور مردم در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام، همانند همیشه کاملاً تبدیل به یاس و ناامیدی شد.
موحد گفت: امروز مردم معنی تبریک را عملاً نشان دادند که استنباط شخصی‌ام این است در حماسه ۲۲ بهمن، نماینده ولی‌فقیه که جمعیت را مشاهده می‌کرد برایش کاملاً یک استثنا بود.
وی گفت: مردم ما همیشه در میادین حرف اول را زده‌اند و می‌زنند و آفرین و درود بر این مردان و زنان حماسه‌ساز.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: ما چرا می‌گویبم دهه فجر مبارک؟ چرا ما باید دهه فجر را ارج بگذاریم و بعنوان نماد دینی و مذهبی و فرامنطقه‌ای به آن بنگریم؟ که هرکدام از این موارد بازگو گردد از دستاوردهای انقلاب مثنوی هفتاد من خواهد شد.
موحد بامقایسه انتخابات دوران گذشته و همچنین انتخابات نظام اسلامی گفت: اگر دوران گذشته بر آنچه انجام می‌گرفت. اسم اننخابات بگذاریم. تنها شناسنامه‌ها را جمع می‌کردند و هر که را می‌خواستند اعلام می‌نمودند اما امروز از صدر حاکمیت تا شورای  روستاها مردم تصمیم می‌گیرند و نقش اساسی دارند.
وی با اشاره به همایش‌های هواداران خود در نقاط مختلف کهگیلویه بزرگ و عصبانی شدن برخی افراد از این حماسه‌ها، تأکید کرد: این افراد نمی‌دانند که با این شیوه‌ها کار نتیجه نمی‌دهد.
وی ادامه داد: یا باید قائل به این شیوه باشیم که مردم فهم اجتماعی و سیاسی آن‌ها مشکل دارد یا این همه حمله، نقد و توهین به افکار و دیدگاه مردم معنی ندارد!
تصاویر| موحد در طولیان: اندک اندک جمع یاران می‌رسد
موحد تصریح کرد: ما آگاهیم و قائل به این هستیم که بلوغ فکری مردم کامل هست و بادرایت و اندیشه فکر می‌کنند.
حجت الاسلام موحد گفت: علی‌رغم همه خدمات انجام شده، کمبودهایی بویژه در حوزه اشتغال وجود دارد.
حجت الاسلام موحد به پیشرفت کاری مجتمع گلخانه‌ای طولیان پرداخت و گفت: این گلخانه با اعتبار ۱۷میلیارد تومان کارهای اساسی آن به پایان رسیده و سبب اشتغال ۱۵٠ نفر می‌گردد.
وی به حوزه آب پرداخت و گفت: همه مراحل پیمان واگذار شده و اعتبار آن نیز مصوب شده است
موحد یاداور شد که در برخی از حوزه‌ها، مشکلاتی همچون بهداشت وجود دارد و اینها را پیگیری خواهم کرد.
موحد در رابطه باسادات عواسی نیز گفت: سادات عواسی در ابعاد مختلف از جمله حوزه روحانیت، علم، دانش در همه نقاط استان وکشور درخشیده‌اند و جایگاه زیادی دارند.
وی گفت: در میان سادات عواسی شخص مجتهدی بود که وقتی فردی برای مسأله شرعی به مرحوم آیت‌الله بهبهانی مراجعه کرد، ایشان گفتند: با وجود مرحوم آقا میرمؤمن کجا می‌خواهید، بروید که این سخن نشان از جایگاه رفیع‌ ایشان بود و هر کدام از روحانیون این منطقه دارای جایگاه خاصی است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: همیشه هم گفتم که بعضی از رأی دادن‌ها و تصمیم‌گیری
خیلی مهم نباشد. ولی برخی تصمیم‌گیری‌ها هنر است که در حالت عادی و غیرعادی ناممکن است و این هنر استثنایی است که در مردم طولیان وجود دارد.
وی ادامه داد: روزهای نخست برخی می‌گفتند که طولیان وضعیت خوبی ندارد و بنده گفتم عجله نکنید، اندک اندک جمع یاران می‌رسد و می‌بینیم که لطف مردم در همه نقاط قابل بیان نیست.
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه از این مردم شناخت دارم و با الطاف الهی این جمعیت حاضر می‌شود و حماسه خلق می‌کند.
تصاویر| موحد در طولیان: اندک اندک جمع یاران می‌رسد
حجت الاسلام موحد گفت: بنای زندگی من خادمی و نوکری مردم است و حتی آن زمان که در خوزستان و فارس مسئولیت در قبال رأی مردم نداشتم طبق بیان خود مردم مشکلات آن‌ها را پیگیری و برطرف نموده‌ام و این نعمتی است که خداوند به ما داده و باید همگان قدر این نعمت خدمت‌گزاری به مردم را بدانند.
وی تصریح کرد: مکتب ما مکتب امام حسین (ع) است.
حجت الاسلام موحد به سخن برخی از نمایندگان که جایگاه ملی دارند، اشاره کرد و گفت: از جمله این نمایندگان، آقای فداحسین مالکی است که به بنده فرمود: در چند جایگاه مسئولیت ملی داشتم ولی صف ارباب رجوع شما را در مقابل دفتر کاری‌تان نگاه می‌کنم لذت می‌برم.
حجت الاسلام موحد در پایان سخنان خود تصریح کرد: این چیزی که خدای بزرگ عنایت کرده، این نعمت غیرمترقبه‌ای است و با هر زبانی که تشکر کنم زبان الکن است و قدرتش را نداریم.



نام شما

آدرس ايميل شما

حسین ظ
Iran, Islamic Republic of
سی موحدبایدبنویسی اندک اندک جمع یاران می پرند.😂
Iran, Islamic Republic of
طولیان گلخانه ی موحد است
از هر خانواده ای به تعداد افرادش شغل داده هر کدومش هم وقت نکرد بزرگواری بهشون شغل داده
طولیان در کنکور سراسری حتی رتبه ی هزار هم ندارد اما به برکت موحد و بزرگواری که تعصب قبیله ای دارند همه شاغل شدند...موحد ..بزرگواری...تفکر جزیره ای و گلخانه ای...
پرستار
Iran, Islamic Republic of
با رای به ایشان چهل سال فقر و فلاکت و بالاترین آمار خودکشی را برای فرزندان کهگیلویه به ارث گذاشتید. ننگتان باد که برای کارهای شخصی خودتان جوانان این سرزمین را به فنا دادید.
حسن
Iran, Islamic Republic of
حاجی جونی مردم مظلوم گرفتاروابینه سرجدت توکوتاه بیو
Iran, Islamic Republic of
عواسی ها بره بردن سی خدا....موحد ببینید چقدر در اداره برق تنها ازشون بکار گرفته....بزرگواری هم همیطور‌..یه خانواده هست موحد با سیکل گذاشتشون رو کار شدن مدیر....ایقد خوش شانس هستن رضا توفیقی به اصطلاح اصلاح طلب هم زمان مدیر کلی ارشاد اونا رو استخدام کرد...کبنای با رسالت رسانه ای درخشان انتشار لطفااا
دوکی
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم غیرتشون بالا بیاد و دست به دست هم بدن قرووووووون ای سری
رز
Iran, Islamic Republic of
نمی نمی اگه رای بیاره واسه همتون سنگ تموم میزاره
Iran, Islamic Republic of
په خوش چشه
بازم خشه
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1