تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۷۳۲۶۸
با ارسال متنی صورت پذیرفت

توصیه انتخاباتی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم

۶
۰
توصیه انتخاباتی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم
کبنا ؛نوروز پرندوار بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در یادداشتی نوشت: مردم شریف و فهیم کهگیلویه بزرگ، ایلات و قبایل بویراحمدی، چرامی، بهمئی، طیبی، دشمن زیاری و سادات محترم، ایام تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دورهٔ مجلس شواری اسلامی با همهٔ شور و شعور و فراز و فرود آن به پایان رسید و با یک روز تنفس، برای تأمل در‌ ایده‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی این دوره، هنگام تصمیم‌گیری و انتخاب نامزد مورد نظرتان در میان داوطلبین فرا رسیده است.
تصمیمی که در سرنوشت کشور و منطقه و تک تک خانوار‌ها و افراد جامعه مؤثر خواهد بود. شخصی را انتخاب می‌کنید که در جایگاهی قرار می‌گیرد که می‌تواند در تمام امور اجرایی، قضایی، نظامی، آموزشی، اقتصادی و... کشور ورود پیدا کند و اعلام نظر نماید. می‌تواند رئیس جمهور را استیضاح و عدم کفایت او را تصویب کند، به کلیه وزرا رأی اعتماد بدهد و آن‌ها را وزیر کند یا استیضاح و از وزارت خلع نماید. در قوه قضائیه و سازمان‌های مستقل دولتی و شبه دولتی تحقیق و تفحص کند، کلیهٔ قوانین عادی کشور را مورد بازنگری و تصویب مجدد قرار دهد، کل بودجهٔ کشور با تصویب و تقسیم‌ایشان ابلاغ و هزینه می‌شود، کلیهٔ لوایح دولت و طرح‌های مجلس که در امور عمرانی، آموزشی، بهداشتی، صنعتی، خدماتی، تولیدی و... اجرا می‌شوند به تصویب و تأیید وی اجرا می‌گردند، تمام قرارداد‌های مهم بین‌المللی، معاهدات، جنگ و صلح، ایجاد روابط میان کشور‌ها از نظر‌ ایشان می‌گذرد، تمام استانداران و مدیران کل و میانی و حتی شهرستانی با نظر وی منصوب می‌گردند و در یک کلام کلیه امور مربوط به زندگی و حیات ما و شما در جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم متأثر از نظر و اراده و عملکرد اوست.
وضعیت امروز شما از جهات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رفاهی، بهداشتی و میزان برخورداری و عدم برخورداری، رضایتمندی و عدم رضایت شما از وضع موجود، همگی ناشی از عملکرد منتخبین شما در ادوار گذشته و نمایندگانی بوده‌اند که سال‌ها به تناوب و توالی بر کرسی نمایندگی مجلس به وکالت از شما و به اتکا رأی شما در این جایگاه قرار گرفته‌اند.
لذا با عنایت به موارد پیش گفته و اهمیت موضوع امروز فرصت مغتنمی است که بار دیگر در گذشته خود و وکیل انتخابی خویش تأمل نموده و کارنامهٔ خود در انتخاب و وکیل خود را در عملکرد به دقت بررسی نمایید و با دقت کامل و تورق دقیق در کارنامهٔ‌ایشان و توجه دقیق به برنامهٔ آتی وی با مقایسه کارنامه گذشته با برنامهٔ آینده ومیزان صداقت‌ایشان و رسیدن به جهت شرعی و عقلی دست به انتخاب بزنید.
مردم فهیم کهگیلویه جایگاه نمایندگی مجلس با آن عظمت، جایگاهی نیست که در قالب‌های قومی و قبیله‌ای و منطقه‌ای بگنجد و قابل توجیه باشد و حتی یک مال شخصی یا ارثی نیست که با ملاحظهٔ قرابت و خویش و قومی آن را بذل و بخشش نمایید. چون تصمیم شما ظرفیتی را به شخصی می‌دهد که هر تصمیم او می‌تواند کل زندگی هر ایرانی را متحول نموده، به بدبختی و فلاکت برساند یا خوشبخت و سرافراز نماید.
هر اتفاقی که به واسطهٔ تصمیم‌ایشان در سمت نمایندگی بیفتد چه خوب و چه بد آثار آن به شما برمی‌گردد و شما در آثار ماتاخر تمام اعمال او شریک بوده و در دنیا و آخرت پاسخگوی آن خواهید بود و در نهایت در دادگاه عدل الهی به خاطر این ظرفیتی که ایجاد کردید مؤاخذه خواهید شد یا اگر درست باشد پاداش نیکو خواهید گرفت.
پس احساسات را کنار بگذارید و با مشارکت پر شور در انتخابات، ترازوی عقل و منطق را در میان نهید و با معیار‌های عقلی و منطقی بر اساس کارنامه و برنامه و توانایی و دانایی افراد، قلم به دست بگیرید و با داشتن حجت شرعی فارغ از مسائل قومی، نژادی و منطقه‌ای نمایندهٔ اصلح را انتخاب نمایید تا هم به اقتدار ایران اسلامی بیفزایید هم در پیشگاه خداوند رو سفید باشید و هم از قبل عمل نیک نمایندهٔ اصلح برای خود هم در دنیا بهره ببرید و هم ذخیره آخرت خویش را افزایش دهید.
عقل حکم می‌کند به وضع زندگی خود و همسایگان و هم ولایتی‌ها و همشهری‌های خود نیک تأمل نمایید و با ملاحظهٔ پدیده‌های شوم بیکاری، فساد، تورم، بی‌عدالتی، گرانی، فقر و محرومیت مردم که حاصل عملکرد نمایندگان حال و گذشته است، وضعیت موجود را تشدید نکنید و با تغییر در انتخاب آیندهٔ بهتری را برای خود و آیندگان رقم بزنید.
و سلام علی عبادالله الصالحین
نوروز پرندوار بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

بی طرف
Iran, Islamic Republic of
والا دهها بلکه صدها آدم با سوادتر، مساعدتر و مستحق تر و رای دار تر از جنابعالی در کهگیلویه بود، اما یکی از همین نماینده ها که حالا تقصیر ها را به گردن آنها می اندازی، جنابعالی را رشد داد و بیست و چهار ساعت سایه به سایه او را دنبال کردی و از نردبان او بالا رفتی و به مقصد رسیدی، حالا اعلام برائت از شون می کنی و تقصیرها را به گردن آنها می اندازی ، هر چند که با انتساب امثال شما مقصرند. فکر می کنی حالا خیلی مرجعیت داری و اطلاعیه کدخدایی می‌دهی.!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام از فرمایشتان برمی آید که جناب نماینده اگر در انتصاب فردی نظر داد آن فرد باید تا ابد حلقه به گوش نماینده باشند. آیا اصل گردش نخبگان لازم نیست ؟
Iran, Islamic Republic of
مثلا كي به تو گوش ميگيره كه ميفرمايي بريد باي صندوق راي!
عجب
Iran, Islamic Republic of
جناب پرندوار موحد برای هر کس خوب نبود
برای شما و فیاضبخش و اکرامی در دهدشت سنگ تمام گذاشت
البته بقیه را نابود کرد
Iran, Islamic Republic of
بنیانگذار...
Iran, Islamic Republic of
جون خت جمع من بساطتا را
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1