کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی صورت پذیرفت

توصیه انتخاباتی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم

10 اسفند 1402 ساعت 12:34

امروز فرصت مغتنمی است که بار دیگر در گذشته خود و وکیل انتخابی خویش تأمل نموده و کارنامهٔ خود در انتخاب و وکیل خود را در عملکرد به دقت بررسی نمایید و با دقت کامل و تورق دقیق در کارنامهٔ‌ایشان و توجه دقیق به برنامهٔ آتی وی با مقایسه کارنامه گذشته با برنامهٔ آینده ومیزان صداقت‌ایشان و رسیدن به جهت شرعی و عقلی دست به انتخاب بزنید.


نوروز پرندوار بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در یادداشتی نوشت: مردم شریف و فهیم کهگیلویه بزرگ، ایلات و قبایل بویراحمدی، چرامی، بهمئی، طیبی، دشمن زیاری و سادات محترم، ایام تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دورهٔ مجلس شواری اسلامی با همهٔ شور و شعور و فراز و فرود آن به پایان رسید و با یک روز تنفس، برای تأمل در‌ ایده‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی این دوره، هنگام تصمیم‌گیری و انتخاب نامزد مورد نظرتان در میان داوطلبین فرا رسیده است.
تصمیمی که در سرنوشت کشور و منطقه و تک تک خانوار‌ها و افراد جامعه مؤثر خواهد بود. شخصی را انتخاب می‌کنید که در جایگاهی قرار می‌گیرد که می‌تواند در تمام امور اجرایی، قضایی، نظامی، آموزشی، اقتصادی و... کشور ورود پیدا کند و اعلام نظر نماید. می‌تواند رئیس جمهور را استیضاح و عدم کفایت او را تصویب کند، به کلیه وزرا رأی اعتماد بدهد و آن‌ها را وزیر کند یا استیضاح و از وزارت خلع نماید. در قوه قضائیه و سازمان‌های مستقل دولتی و شبه دولتی تحقیق و تفحص کند، کلیهٔ قوانین عادی کشور را مورد بازنگری و تصویب مجدد قرار دهد، کل بودجهٔ کشور با تصویب و تقسیم‌ایشان ابلاغ و هزینه می‌شود، کلیهٔ لوایح دولت و طرح‌های مجلس که در امور عمرانی، آموزشی، بهداشتی، صنعتی، خدماتی، تولیدی و... اجرا می‌شوند به تصویب و تأیید وی اجرا می‌گردند، تمام قرارداد‌های مهم بین‌المللی، معاهدات، جنگ و صلح، ایجاد روابط میان کشور‌ها از نظر‌ ایشان می‌گذرد، تمام استانداران و مدیران کل و میانی و حتی شهرستانی با نظر وی منصوب می‌گردند و در یک کلام کلیه امور مربوط به زندگی و حیات ما و شما در جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم متأثر از نظر و اراده و عملکرد اوست.
وضعیت امروز شما از جهات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رفاهی، بهداشتی و میزان برخورداری و عدم برخورداری، رضایتمندی و عدم رضایت شما از وضع موجود، همگی ناشی از عملکرد منتخبین شما در ادوار گذشته و نمایندگانی بوده‌اند که سال‌ها به تناوب و توالی بر کرسی نمایندگی مجلس به وکالت از شما و به اتکا رأی شما در این جایگاه قرار گرفته‌اند.
لذا با عنایت به موارد پیش گفته و اهمیت موضوع امروز فرصت مغتنمی است که بار دیگر در گذشته خود و وکیل انتخابی خویش تأمل نموده و کارنامهٔ خود در انتخاب و وکیل خود را در عملکرد به دقت بررسی نمایید و با دقت کامل و تورق دقیق در کارنامهٔ‌ایشان و توجه دقیق به برنامهٔ آتی وی با مقایسه کارنامه گذشته با برنامهٔ آینده ومیزان صداقت‌ایشان و رسیدن به جهت شرعی و عقلی دست به انتخاب بزنید.
مردم فهیم کهگیلویه جایگاه نمایندگی مجلس با آن عظمت، جایگاهی نیست که در قالب‌های قومی و قبیله‌ای و منطقه‌ای بگنجد و قابل توجیه باشد و حتی یک مال شخصی یا ارثی نیست که با ملاحظهٔ قرابت و خویش و قومی آن را بذل و بخشش نمایید. چون تصمیم شما ظرفیتی را به شخصی می‌دهد که هر تصمیم او می‌تواند کل زندگی هر ایرانی را متحول نموده، به بدبختی و فلاکت برساند یا خوشبخت و سرافراز نماید.
هر اتفاقی که به واسطهٔ تصمیم‌ایشان در سمت نمایندگی بیفتد چه خوب و چه بد آثار آن به شما برمی‌گردد و شما در آثار ماتاخر تمام اعمال او شریک بوده و در دنیا و آخرت پاسخگوی آن خواهید بود و در نهایت در دادگاه عدل الهی به خاطر این ظرفیتی که ایجاد کردید مؤاخذه خواهید شد یا اگر درست باشد پاداش نیکو خواهید گرفت.
پس احساسات را کنار بگذارید و با مشارکت پر شور در انتخابات، ترازوی عقل و منطق را در میان نهید و با معیار‌های عقلی و منطقی بر اساس کارنامه و برنامه و توانایی و دانایی افراد، قلم به دست بگیرید و با داشتن حجت شرعی فارغ از مسائل قومی، نژادی و منطقه‌ای نمایندهٔ اصلح را انتخاب نمایید تا هم به اقتدار ایران اسلامی بیفزایید هم در پیشگاه خداوند رو سفید باشید و هم از قبل عمل نیک نمایندهٔ اصلح برای خود هم در دنیا بهره ببرید و هم ذخیره آخرت خویش را افزایش دهید.
عقل حکم می‌کند به وضع زندگی خود و همسایگان و هم ولایتی‌ها و همشهری‌های خود نیک تأمل نمایید و با ملاحظهٔ پدیده‌های شوم بیکاری، فساد، تورم، بی‌عدالتی، گرانی، فقر و محرومیت مردم که حاصل عملکرد نمایندگان حال و گذشته است، وضعیت موجود را تشدید نکنید و با تغییر در انتخاب آیندهٔ بهتری را برای خود و آیندگان رقم بزنید.
و سلام علی عبادالله الصالحین
نوروز پرندوار بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج


کد مطلب: 473268

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473268/توصیه-انتخاباتی-عضو-هیأت-علمی-دانشگاه-آزاد-اسلامی-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1