تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۴۷۲۴۱۱
در پیامی به‌مناسبت 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مطرح شد

علی آراوند: انقلاب اسلامی ایران تحقق آرمان استقلال و آزادی بود

۱
علی آراوند: انقلاب اسلامی ایران تحقق آرمان استقلال و آزادی بود
کبنا ؛علی آراوند، نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در پیامی به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی در رأس آن‌ها «سردارشهید حاج قاسم سلیمانی» را گرامی داشته و با تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت عزیز و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است.
جاءَالحق و ذَهَق الباطل ان الباطِلَ کانَ ذَهوقاً
ایام الله دهه فجر روزگاری همیشه ماندگار در تاریخ ایران عزیز است که در آن حرکت عظیم انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و رژیم طاغوتی ستمشاهی در این سرزمین، سرنگون شد.
انقلاب اسلامی ایران ضمن تحقق آرمان استقلال و آزادی، منجر به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و این انقلاب پس از گذشت ۴۵ سال، همچنان با اقتدار و صلابت به رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به پیش می‌رود.
پیروزی این انقلاب، ثمره مجاهدت آحاد مردم به ویژه خون همه شهیدانی بود که در لبیک به حضرت امام خمینی(ره) تا پای جان در این راه‌ایستادگی کردند و امروز ما موظفیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و در راه تحقق منویات‌ایشان در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کنیم.
چهل وپنجمین بهار انقلاب اسلامی در حالی فرا رسیده، که دشمنان، روز به روز از استحکام میثاق ملت با آرمان‌های امام (ره)، شهیدان والامقام و رهبری معظم انقلاب مایوس‌تر شده‌اند و ناامید از ثبات و پیشرفت و عزت و شکوه بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی، بدنبال ایجاد فاصله بین حکومت و مردم هستند و بر طبل توخالی تفرقه‌اندازی می‌کوبند.
درود بر ملت بزرگ ایران اسلامی که با باور عمیق به ارزش‌های انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه در تمامی صحنه‌های صیانت از کیان نظام؛ همواره دشمنان زبون را در اجرای خدعه‌ها و نیرنگ‌های پوشالی خود مایوس می‌کند.
اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی در رأس آن‌ها «سردارشهید حاج قاسم سلیمانی» را گرامی داشته و با تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت عزیز و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ارادتمندتان
علی آراوند
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1