تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۷۲۴۰۸
دستاورد یکساله شهرام مهدوی مطلق در توسعه زیرساخت‌ها تشریح شد؛

افتتاح کم‌سابقه ۲۲۳ پروژه شهرستان بویراحمد در دهه فجر

۱
۰
افتتاح کم‌سابقه ۲۲۳ پروژه شهرستان بویراحمد در دهه فجر
کبنا ؛در دهه فجر امسال، شهرستان بویراحمد با افتتاح ۲۲۳ پروژه، شاهد وقایعی کم‌سابقه بود که بدون شک به تلاش و پیگیری‌های فرماندار بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق، برمی‌گردد. این پروژه‌ها که از اعتبار کلی حدود ۱۳۸۹ میلیارد تومان برخوردارند، شامل انواع زیرساخت‌ها و خدمات اساسی برای مردم این منطقه می‌باشند.
از جمله پروژه‌های برجسته که در راستای سیاست‌های کلان دولت به افتتاح می‌رسند، می‌توان به زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری بیش از ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان اشاره کرد. همچنین، پایدارسازی بیش از ۸۰ درصد شبکه برق شهرستان و تأمین آب نقاره‌خانه از جمله پروژه‌های اصلی این دوره است که باعث بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و رفاه اجتماعی مردم شهرستان خواهد شد.
با تلاش و همت فرماندار بویراحمد و تیم اجرایی، این پروژه‌ها با موفقیت اجرا شده و به توسعه و پیشرفت این منطقه کمک می‌کنند. این اقدامات نه تنها برای بهبود شرایط زندگی مردم این منطقه خوب است، بلکه نقش مهمی در توسعه و رشد اقتصادی منطقه ایفا خواهند کرد.
    
فرماندار بویراحمد گفت: در دهه فجر ۲۲۳ پروژه به افتتاحیه و بهره‌برداری می‌رسند و کلنگ‌زنی آن‌ها شروع می‌شود از این تعداد نیز ۲۰۳ پروژه در راستای سیاست‌های کلان دولت در دست پروژه‌های نیمه تمام افتتاح می‌شود و ۲۰ پروژه دیگر گنگ زنی خواهد شد.
اعتبار این پروژه‌ها هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان است بالغ بر هزار میلیارد آن در بحث افتتاح است و بقیه نیز در بحث پروژه‌های گنگ زنی است.
از مهترین پروژه‌های که افتتاح می‌شود بحث زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری بالغ بر ۷۰۰ هزارمترمتر مربع در معابر روستایی شهرستان است.
با وجود محدودیت‌های اعتبارات یک انقلاب در زیرسازی و مناسب‌سازی معابر روستای و حاشیه شهر یاسوج است.
درمجموع به نظر می‌رسد؛ این اقدامات و پروژه‌ها نشان از توجه و تلاش دولت برای توسعه و پیشرفت شهرستان‌های روستایی و کم‌توسعه می‌باشد. ‌امیدواریم که این تلاش‌ها به موفقیت و رضایت مردم شهرستان بویراحمد منجر شود و زمینه‌های جدیدی برای توسعه و پیشرفت ایجاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ سی /که هنی عقده فرمانداری من دلشه و من همه افتتاحیه یل ایره!
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1